Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV
279.961 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
8 Φωτογραφίες »
Το ήπια υβριδικό Ford Puma δείχνει πως ένα πρακτικό και ευχάριστο στην οδήγηση B-SUV μπορεί να είναι και οικονομικό χάρη σε ένα «έξυπνο» σύστημα.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Το Ford Puma είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας, αφού συνδυάζει την μοντέρνα σχεδίαση με την πρακτικότητα και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Για τη δοκιμή μας επιλέξαμε την έκδοση των 125 ίππων, όπου ο 1.000άρης Ecoboost συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πρώτη διαδρομή, το Ford Puma μας «έδωσε» μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.. Ο πολιτισμένος Ecoboost χρωστάει πολλά στο… bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές για άμεση επιτάχυνση και δυνατότητα κίνησης με μια σχέση πάνω, στοιχείο που βοηθά την οικονομία.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο κομμάτι της δοκιμής στην ορεινή στριφτερή διαδρομή, το Ford Puma έκανε πάρτυ χάρη στο σωστό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, αλλά και τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, η οποία προσφέρει και πίσω δισκόφρενα. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση κατανάλωση «τσίμπησε» ελάχιστα και ανέβηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενδεικτικό του οικονομικού χαρακτήρα του Puma.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Στο υπεραστικό κομμάτι της διαδρομής με επιλεγμένη την Eco λειτουργία και σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το Ford Puma έριξε πολύ χαμηλά την κατανάλωσή του, με μόλις 3,8 λτ./100 χλμ.. Παράλληλα με την οικονομία σε αυτό το κομμάτι αναδείχθηκε ο άνετος χαρακτήρα και η αξιόλογη ποιότητα κύλισης του Β-SUV της Ford.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Αναμενόμενη ήταν η αύξηση της κατανάλωσης για το Ford Puma στο 4ο και τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας, που πέρασε μέσα από το κέντρο της Αθήνας, αλλά και πάλι το νούμερο δε μας τρόμαξε: Τα 5,7 λτ./100 χλμ. είναι μια πολύ καλή επίδοση με το ήπια υβριδικό σύστημα να βάζει και εδώ το… χεράκι του με τη βοήθεια στο τράβηγμα από χαμηλά. Στα θετικά του Puma στις αστικές συνθήκες κίνησης η ευχρηστία και η ευελιξία του, αλλά και η πολύ καλή λειτουργία της ανάρτησης μαζί με το χαμηλό επίπεδο θορύβου.
Συμπέρασμα
To ήπια υβριδικό σύστημα του Ford Puma «δουλεύει» και χάρη στη… χείρα βοηθείας που προσφέρει στο θερμικό κινητήρα εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία που συνδυάζεται με τον γενικότερο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου. Και όλα αυτά με ένα κόστος 9 ευρώ για τα 107 χιλιόμετρα της δοκιμής μας.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Το Ford Puma είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας, αφού συνδυάζει την μοντέρνα σχεδίαση με την πρακτικότητα και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Για τη δοκιμή μας επιλέξαμε την έκδοση των 125 ίππων, όπου ο 1.000άρης Ecoboost συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πρώτη διαδρομή, το Ford Puma μας «έδωσε» μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.. Ο πολιτισμένος Ecoboost χρωστάει πολλά στο… bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές για άμεση επιτάχυνση και δυνατότητα κίνησης με μια σχέση πάνω, στοιχείο που βοηθά την οικονομία.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο κομμάτι της δοκιμής στην ορεινή στριφτερή διαδρομή, το Ford Puma έκανε πάρτυ χάρη στο σωστό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, αλλά και τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, η οποία προσφέρει και πίσω δισκόφρενα. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση κατανάλωση «τσίμπησε» ελάχιστα και ανέβηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενδεικτικό του οικονομικού χαρακτήρα του Puma.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Στο υπεραστικό κομμάτι της διαδρομής με επιλεγμένη την Eco λειτουργία και σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το Ford Puma έριξε πολύ χαμηλά την κατανάλωσή του, με μόλις 3,8 λτ./100 χλμ.. Παράλληλα με την οικονομία σε αυτό το κομμάτι αναδείχθηκε ο άνετος χαρακτήρα και η αξιόλογη ποιότητα κύλισης του Β-SUV της Ford.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Αναμενόμενη ήταν η αύξηση της κατανάλωσης για το Ford Puma στο 4ο και τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας, που πέρασε μέσα από το κέντρο της Αθήνας, αλλά και πάλι το νούμερο δε μας τρόμαξε: Τα 5,7 λτ./100 χλμ. είναι μια πολύ καλή επίδοση με το ήπια υβριδικό σύστημα να βάζει και εδώ το… χεράκι του με τη βοήθεια στο τράβηγμα από χαμηλά. Στα θετικά του Puma στις αστικές συνθήκες κίνησης η ευχρηστία και η ευελιξία του, αλλά και η πολύ καλή λειτουργία της ανάρτησης μαζί με το χαμηλό επίπεδο θορύβου.
Συμπέρασμα
To ήπια υβριδικό σύστημα του Ford Puma «δουλεύει» και χάρη στη… χείρα βοηθείας που προσφέρει στο θερμικό κινητήρα εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία που συνδυάζεται με τον γενικότερο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου. Και όλα αυτά με ένα κόστος 9 ευρώ για τα 107 χιλιόμετρα της δοκιμής μας.
Σελίδα 1 | Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη; |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8 |
Σελίδα 3 | Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV |
Σελίδα 4 | Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS |
Σελίδα 5 | Ηyundai Kona Electric με 204 PS |
Σελίδα 6 | Jeep Renegade 4xe με 240 PS |
Σελίδα 7 | Peugeot e-2008 με 136 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur LPG με 100 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Kamiq CNG με 90 PS |
Σελίδα 10 | Συμπεράσματα |
Τι έγινε; πλησιάζει η ώρα που θα σκάσει η φουσκα της ηλεκτροκινησης ; όσο και να προσπαθειτε...είναι για λίγους...
Ωραία αυτά που λέτε αλλά επειδή δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε εκδρομή στον Διόνυσο και τήν Νέα Μακρη αλλά τ αγοράζουμε για αρκετά χρόνια καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και κάποια στιγμή ένα μεγάλο ταξίδι,γιατί όχι στην Κέρκυρα, και να δούμε κατά πόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30 +χιλιάδων ευρώ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των,Πόσο χρόνο θέλουν για ένα τέτοιο ταξίδι,άντε κι έφτασες στο νησί τρέχεις σαν τρελός με τα μπαγκάζια να βρεις πρίζα μην ξεμεινεις,εδώ γίνονται γέφυρες,τούνελ για εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και δυστυχώς με τον χρόνο φόρτισης αυτό το πλεονέκτημα χάνεται. Οπότε ένα συγκριτικό με διάφορα είδη καυσίμων θα ήταν πολύ κατατοπιστικό.
Οι επιχειρήσεις που ανανεώνουν τους στόλους δεν ξέρουν το συμφέρον τους και ξαναγοραζουν ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αφού συμφέρουν τόσο; Πως το εξηγειτε;
Πάντως τα εταιρικά που πρόσφατα αλλάξαμε πάλι diesel πήραμε…… υπάρχει μια άνευ προηγούμενου προσπάθεια για προώθηση τις ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως δείχνουν τα στοιχεία το diesel κυριαρχεί. Στο κέντρο τις πόλης δεν κυκλοφορούμε έτσι και αλλιώς, όποτε μας είναι αδιάφορο ποτέ και έαν θα απαγορευθεί…..
Αυτό που παραδέχομαι στο autotriti είναι ότι ανεβάζει και τις μομφες που στρέφονται εναντίον του! Καλό Πάσχα σε όλους!
Μα για να είσαι trend πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό για να είσαι με full οικολογική συνείδηση, να πηγαίνεις όμως με πατίνι ή ποδήλατο στην δουλειά (δηλαδή να μην κάνεις χρήση του αυτοκινήτου). Όσο αφορά δεν τις διακοπές.....ποιες διακοπές...αυτές θα είναι για τους ξένους, τους τουρίστες ! Τώρα αν θες αυτόκίνητο στις διακοπές, ή θα νοικιάσεις (το dieselακι της εταιρείας) ή θα πάρεις το diesel του πατέρα σου.
Αν οι μετρήσεις έγιναν με τα trip computer των αυτοκινήτων τα αποτελέσματα δεν είναι αξιόπιστα!