Peugeot e-2008 με 136 PS
280.469 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
10 Φωτογραφίες »
Εξαιρετικό σε όλη τη διάρκεια του γύρου αποδείχθηκε το ηλεκτρικό Peugeot e-2008 τόσο με τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα όσο και την ηλεκτρική του «φύση».
Διαδρομή 1: Αστική συνθήκες - 14 χλμ.
Ξεκινώντας με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες των 50 kW του Peugeot e-2008, κάναμε την πρώτη αστική μας διαδρομή με μέση κατανάλωση 14,4 kWh/100 χλμ. Είναι χαρακτηριστικό πως σε αυτή την απόσταση των 14 χλμ. συνολικά, η αυτονομία του Peugeot e-2008 αυξήθηκε χρησιμοποιώντας την επιλογή Eco από τα προγράμματα οδήγησης. Σε αυτή την ρύθμιση, ο ηλεκτροκινητήρας του χρησιμοποιεί τους 81 ίππους από τους συνολικά 136 που αποδίδει, έτσι ώστε να εξασφαλίσει μεγαλύτερη αυτονομία. Στην πράξη, σε αυτή την μεικτών συνθηκών διαδρομή, αποδείχθηκε η ενδεδειγμένη επιλογή αφού οι απαιτήσεις σε ισχύ ήταν περιορισμένες.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο δεύτερο κομμάτι της διαδρομής μας που αφορούσε σφιχτή ορεινή διαδρομή, το Peugeot e-2008 και πάλι ήταν απόλυτα ευχάριστο τόσο με την λειτουργία του αλλά και μέσω της οδικής του συμπεριφοράς, αφού όπως και τα «συμβατικά» του αδέρφια, το e-2008 διακρίνεται για την αίσθηση και την συμπεριφορά του στην σβέλτη οδήγηση. Στο πρώτο κομμάτι αυτής όπου χαρακτηρίζεται ανηφορικό, η κατανάλωση ήταν σχετικά αυξημένη με αντίστοιχη μείωση της αυτονομίας του κάτι που είναι απόλυτα λογικό και συμβαίνει σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επειδή όμως μετά από ανηφόρα, ακολουθεί πάντα κατηφόρα, επιστρατεύοντας το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω του κιβωτίου του, το e-2008 κατάφερε να αντισταθμίσει τη «χασούρα». Συνολικά στα 45 χλμ. της διαδρομής η κατανάλωσή μας δεν ξεπέρασε τις 12,7 kWh/100 χλμ. Και σε αυτή τη διαδρομή το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης ήταν το Eco ενώ όπως είπαμε χρησιμοποιήθηκε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Το τρίτο κομμάτι της διαδρομής μας αφορούσε αποκλειστικά κίνηση στην εθνική οδό. Σε αυτό το κομμάτι μήκους 24 χλμ. συνολικά εκτιμήσαμε την άνεση της ανάρτησης του Peugeot e-2008 και την πολύ θετική απόκρισή του σε κάθε μας επιτάχυνση. Σε αυτές τις συνθήκες επιλέξαμε το πρόγραμμα οδήγησης Normal το οποίο επιτρέπει την κίνησή του με παραπάνω χλμ./ώρα από αυτά που προσφέρει το Eco, χρησιμοποιώντας τους 109 ίππους του κινητήρα. Η μέση κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε τις 10,7 kWh σε αυτές τις συνθήκες ενώ και η αυτονομία του δεν μειώθηκε σημαντικά, επιτρέποντάς μας να μην χρησιμοποιήσουμε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Διαδρομή 4: Αστική -24 χλμ.
Στο 4ο και τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας είχαμε την ευκαιρία να δούμε τον χαρισματικό αστικό χαρακτήρα του ηλεκτρικού Peugeot e-2008. Σε αυτές τις συνθήκες το αθόρυβο και άνετο στην οδήγηση e-2008 είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό και ευκολοδήγητο, ενώ το ηλεκτρικό του σύστημα επαληθεύει με τον καλύτερο τρόπο τον αστικό προσανατολισμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων γενικότερα. Στα 24 χλμ. της επιστροφής μέσα από το κέντρο της Αθήνας, το e-2008 είχε μέση κατανάλωση στις 17,8 kWh/100 χλμ.. Σε αυτές τις συνθήκες επιλέχθηκε και πάλι το πρόγραμμα Eco του συστήματος παραμετροποίησης αφού και εντός πόλης οι απαιτήσεις σε επιδόσεις είναι εξΆορισμού περιορισμένες, κάτι που μας επέτρεψε να διατηρήσουμε την αυτονομία του σε πολύ καλά επίπεδα.
Συμπέρασμα
Συνολικά στα 107 χλμ. διαδρομών, χρησιμοποιήσαμε κάτι λιγότερο από τη μισή ενέργεια των μπαταριών του Peugeot e-2008 και είχαμε ακόμα διαθέσιμα 160 χλμ. αυτονομίας. Η μέση κατανάλωση σε όλη τη διάρκεια του γύρου μας ήταν στα 13,7 kWh/100 χλμ.. Το e-2008 μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και μέσω του οδηγικού του χαρακτήρα σε κάθε περίπτωση, αφού ήταν άνετο και ήσυχο στην εθνική, σταθερό και με πολύ καλή αίσθηση στο σφιχτό στροφιλίκι και εξαιρετικά ευκολοδήγητο και ευχάριστο εντός πόλης.
Διαδρομή 1: Αστική συνθήκες - 14 χλμ.
Ξεκινώντας με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες των 50 kW του Peugeot e-2008, κάναμε την πρώτη αστική μας διαδρομή με μέση κατανάλωση 14,4 kWh/100 χλμ. Είναι χαρακτηριστικό πως σε αυτή την απόσταση των 14 χλμ. συνολικά, η αυτονομία του Peugeot e-2008 αυξήθηκε χρησιμοποιώντας την επιλογή Eco από τα προγράμματα οδήγησης. Σε αυτή την ρύθμιση, ο ηλεκτροκινητήρας του χρησιμοποιεί τους 81 ίππους από τους συνολικά 136 που αποδίδει, έτσι ώστε να εξασφαλίσει μεγαλύτερη αυτονομία. Στην πράξη, σε αυτή την μεικτών συνθηκών διαδρομή, αποδείχθηκε η ενδεδειγμένη επιλογή αφού οι απαιτήσεις σε ισχύ ήταν περιορισμένες.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο δεύτερο κομμάτι της διαδρομής μας που αφορούσε σφιχτή ορεινή διαδρομή, το Peugeot e-2008 και πάλι ήταν απόλυτα ευχάριστο τόσο με την λειτουργία του αλλά και μέσω της οδικής του συμπεριφοράς, αφού όπως και τα «συμβατικά» του αδέρφια, το e-2008 διακρίνεται για την αίσθηση και την συμπεριφορά του στην σβέλτη οδήγηση. Στο πρώτο κομμάτι αυτής όπου χαρακτηρίζεται ανηφορικό, η κατανάλωση ήταν σχετικά αυξημένη με αντίστοιχη μείωση της αυτονομίας του κάτι που είναι απόλυτα λογικό και συμβαίνει σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επειδή όμως μετά από ανηφόρα, ακολουθεί πάντα κατηφόρα, επιστρατεύοντας το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω του κιβωτίου του, το e-2008 κατάφερε να αντισταθμίσει τη «χασούρα». Συνολικά στα 45 χλμ. της διαδρομής η κατανάλωσή μας δεν ξεπέρασε τις 12,7 kWh/100 χλμ. Και σε αυτή τη διαδρομή το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης ήταν το Eco ενώ όπως είπαμε χρησιμοποιήθηκε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Το τρίτο κομμάτι της διαδρομής μας αφορούσε αποκλειστικά κίνηση στην εθνική οδό. Σε αυτό το κομμάτι μήκους 24 χλμ. συνολικά εκτιμήσαμε την άνεση της ανάρτησης του Peugeot e-2008 και την πολύ θετική απόκρισή του σε κάθε μας επιτάχυνση. Σε αυτές τις συνθήκες επιλέξαμε το πρόγραμμα οδήγησης Normal το οποίο επιτρέπει την κίνησή του με παραπάνω χλμ./ώρα από αυτά που προσφέρει το Eco, χρησιμοποιώντας τους 109 ίππους του κινητήρα. Η μέση κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε τις 10,7 kWh σε αυτές τις συνθήκες ενώ και η αυτονομία του δεν μειώθηκε σημαντικά, επιτρέποντάς μας να μην χρησιμοποιήσουμε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Διαδρομή 4: Αστική -24 χλμ.
Στο 4ο και τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας είχαμε την ευκαιρία να δούμε τον χαρισματικό αστικό χαρακτήρα του ηλεκτρικού Peugeot e-2008. Σε αυτές τις συνθήκες το αθόρυβο και άνετο στην οδήγηση e-2008 είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό και ευκολοδήγητο, ενώ το ηλεκτρικό του σύστημα επαληθεύει με τον καλύτερο τρόπο τον αστικό προσανατολισμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων γενικότερα. Στα 24 χλμ. της επιστροφής μέσα από το κέντρο της Αθήνας, το e-2008 είχε μέση κατανάλωση στις 17,8 kWh/100 χλμ.. Σε αυτές τις συνθήκες επιλέχθηκε και πάλι το πρόγραμμα Eco του συστήματος παραμετροποίησης αφού και εντός πόλης οι απαιτήσεις σε επιδόσεις είναι εξΆορισμού περιορισμένες, κάτι που μας επέτρεψε να διατηρήσουμε την αυτονομία του σε πολύ καλά επίπεδα.
Συμπέρασμα
Συνολικά στα 107 χλμ. διαδρομών, χρησιμοποιήσαμε κάτι λιγότερο από τη μισή ενέργεια των μπαταριών του Peugeot e-2008 και είχαμε ακόμα διαθέσιμα 160 χλμ. αυτονομίας. Η μέση κατανάλωση σε όλη τη διάρκεια του γύρου μας ήταν στα 13,7 kWh/100 χλμ.. Το e-2008 μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και μέσω του οδηγικού του χαρακτήρα σε κάθε περίπτωση, αφού ήταν άνετο και ήσυχο στην εθνική, σταθερό και με πολύ καλή αίσθηση στο σφιχτό στροφιλίκι και εξαιρετικά ευκολοδήγητο και ευχάριστο εντός πόλης.
Σελίδα 1 | Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη; |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8 |
Σελίδα 3 | Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV |
Σελίδα 4 | Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS |
Σελίδα 5 | Ηyundai Kona Electric με 204 PS |
Σελίδα 6 | Jeep Renegade 4xe με 240 PS |
Σελίδα 7 | Peugeot e-2008 με 136 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur LPG με 100 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Kamiq CNG με 90 PS |
Σελίδα 10 | Συμπεράσματα |
Τι έγινε; πλησιάζει η ώρα που θα σκάσει η φουσκα της ηλεκτροκινησης ; όσο και να προσπαθειτε...είναι για λίγους...
Ωραία αυτά που λέτε αλλά επειδή δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε εκδρομή στον Διόνυσο και τήν Νέα Μακρη αλλά τ αγοράζουμε για αρκετά χρόνια καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και κάποια στιγμή ένα μεγάλο ταξίδι,γιατί όχι στην Κέρκυρα, και να δούμε κατά πόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30 +χιλιάδων ευρώ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των,Πόσο χρόνο θέλουν για ένα τέτοιο ταξίδι,άντε κι έφτασες στο νησί τρέχεις σαν τρελός με τα μπαγκάζια να βρεις πρίζα μην ξεμεινεις,εδώ γίνονται γέφυρες,τούνελ για εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και δυστυχώς με τον χρόνο φόρτισης αυτό το πλεονέκτημα χάνεται. Οπότε ένα συγκριτικό με διάφορα είδη καυσίμων θα ήταν πολύ κατατοπιστικό.
Οι επιχειρήσεις που ανανεώνουν τους στόλους δεν ξέρουν το συμφέρον τους και ξαναγοραζουν ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αφού συμφέρουν τόσο; Πως το εξηγειτε;
Πάντως τα εταιρικά που πρόσφατα αλλάξαμε πάλι diesel πήραμε…… υπάρχει μια άνευ προηγούμενου προσπάθεια για προώθηση τις ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως δείχνουν τα στοιχεία το diesel κυριαρχεί. Στο κέντρο τις πόλης δεν κυκλοφορούμε έτσι και αλλιώς, όποτε μας είναι αδιάφορο ποτέ και έαν θα απαγορευθεί…..
Αυτό που παραδέχομαι στο autotriti είναι ότι ανεβάζει και τις μομφες που στρέφονται εναντίον του! Καλό Πάσχα σε όλους!
Μα για να είσαι trend πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό για να είσαι με full οικολογική συνείδηση, να πηγαίνεις όμως με πατίνι ή ποδήλατο στην δουλειά (δηλαδή να μην κάνεις χρήση του αυτοκινήτου). Όσο αφορά δεν τις διακοπές.....ποιες διακοπές...αυτές θα είναι για τους ξένους, τους τουρίστες ! Τώρα αν θες αυτόκίνητο στις διακοπές, ή θα νοικιάσεις (το dieselακι της εταιρείας) ή θα πάρεις το diesel του πατέρα σου.
Αν οι μετρήσεις έγιναν με τα trip computer των αυτοκινήτων τα αποτελέσματα δεν είναι αξιόπιστα!