Renault Captur LPG με 100 PS
280.471 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
7 Φωτογραφίες »
Από τις πλέον οικονομικές προτάσεις σε κόστος καυσίμου αποδείχθηκε το υγραεριοκίνητο Renault Captur, προτάσσοντας παράλληλα την μεγάλη συνδυαστική αυτονομία που κάνει τον ιδιοκτήτη του τον πιο… ακατάδεκτο επισκέπτη βενζινάδικου.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Μπαίνοντας κανείς στο κάθισμα του οδηγού του Captur LPG με γεμάτα ντεπόζιτα βενζίνης και υγραερίου (48 λτ. και 40 λτ. αντίστοιχα) αισθάνεται εξαιρετικά… αυτόνομος, αφού μπορεί να διανύσει έως και 1.280 πραγματικά χιλιόμετρα. Αυτή την ξεγνοιασιά βιώσαμε από το πρώτο σκέλος της δοκιμής, όπου το Captur μετακινήθηκε με την άνεση που το χαρακτηρίζει σε μεικτές συνθήκες με αυτοκινητόδρομο και αστικό τοπίο. Η μέση κατανάλωση LPG ορίστηκε στα 8,5 λτ./100 χλμ. με επιλεγμένο το Eco, ωστόσο αν συνυπολογίσουμε την μέση τιμή 0,84 ¤/λτ. του υγραερίου (σχεδόν μισή τιμή σε σχέση με την βενζίνη) το κόστος αυτόματα κατεβαίνει σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Τα επόμενα 45 χλμ. της «κλειστής» ορεινής στροφοδιαδρομής μπορούν να παρομοιαστούν με επαρχιακό οδικό δίκτυο. Εκεί, το Captur LPG έδειξε υποδειγματικό χαρακτήρα με σύμμαχο το σωστά κλιμακούμενο 5άρι μηχανικό κιβώτιο και την διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ. ροπή των 170 Nm. Αυτό που κέρδισε τις εντυπώσεις ήταν η ήσυχη και ποιοτική κύλιση σε όλο το φάσμα, όπως επίσης και η ομαλή λειτουργία της σχετικά σφικτής ανάρτησης στις στροφές που επέτρεψε περιορισμένες και ανεπαίσθητες κλίσεις. Η ένδειξη της κατανάλωσης έφτασε στα 8,3 λτ. LPG ανά 100 χλμ..
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Μετά την πόλη και το βουνό, σειρά είχε ο αυτοκινητόδρομος. Το υγραεριοκίνητο Renault Captur αποδείχθηκε από τα πλέον λιτοδίαιτα μοντέλα σε καύσιμο, καθώς αρκέστηκε σε 5,5 λτ. LPG/100 χλμ., που αντιστοιχεί σε 4,6 ευρώ περίπου για 100 χιλιόμετρα. Η καλή ηχομόνωση του γαλλικού B-SUV, το άνετο κάθισμα του οδηγού και η απόκριση του μηχανικού συνόλου μας έκαναν να «ταξιδεύουμε» εντός ορίων με ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα απροβλημάτιστα, υπό τον ήχο –μόνο- των αγαπημένων μας τραγουδιών από το σύγχρονο σύστημα infotainment Easy Link με οθόνη αφής 7 ιντσών και ελληνική πλοήγηση.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Το τελευταίο σκέλος της διαδρομής, είχε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον καθώς οι διαδρομές μέσα από την «καρδιά» της Αθήνας και τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της, έβαλαν δύσκολα στα μοντέλα της δοκιμής. Εντούτοις, το Renault Captur LPG ξεκινά και εδώ με άσσο στο μανίκι, αφού το χαμηλό αντίτιμο του λίτρου για το υγραέριο σώζει την παρτίδα. Μπορεί η κατανάλωση να σκαρφάλωσε στα 9,5 λτ./100 χλμ., λόγω του σταμάτα-ξεκίνα, αλλά το κόστος μετακίνησης ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες ορίζεται στα 8 ευρώ για 100 χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, το Captur ήταν και εδώ άνετο και ευχάριστο λειαίνοντας τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος (σαμαράκια, λακκούβες κ.λπ.).
Συμπέρασμα
Μετά από 100 και πλέον χιλιόμετρα σε διαδρομές με διαφορετικά χαρακτηριστικά και δυσκολίες, το Renault Captur LPG με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων απέδειξε τον all-around χαρακτήρα του. Ευκολοδήγητο και άνετο, με στιβαρό πάτημα από το «κλειστό» στροφιλίκι μέχρι τον ανοιχτό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, φροντίζει να εκπληρώνει τις επιθυμίες του οδηγού σε κάθε περίπτωση κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα τον προϋπολογισμό για τα καύσιμα.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Μπαίνοντας κανείς στο κάθισμα του οδηγού του Captur LPG με γεμάτα ντεπόζιτα βενζίνης και υγραερίου (48 λτ. και 40 λτ. αντίστοιχα) αισθάνεται εξαιρετικά… αυτόνομος, αφού μπορεί να διανύσει έως και 1.280 πραγματικά χιλιόμετρα. Αυτή την ξεγνοιασιά βιώσαμε από το πρώτο σκέλος της δοκιμής, όπου το Captur μετακινήθηκε με την άνεση που το χαρακτηρίζει σε μεικτές συνθήκες με αυτοκινητόδρομο και αστικό τοπίο. Η μέση κατανάλωση LPG ορίστηκε στα 8,5 λτ./100 χλμ. με επιλεγμένο το Eco, ωστόσο αν συνυπολογίσουμε την μέση τιμή 0,84 ¤/λτ. του υγραερίου (σχεδόν μισή τιμή σε σχέση με την βενζίνη) το κόστος αυτόματα κατεβαίνει σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Τα επόμενα 45 χλμ. της «κλειστής» ορεινής στροφοδιαδρομής μπορούν να παρομοιαστούν με επαρχιακό οδικό δίκτυο. Εκεί, το Captur LPG έδειξε υποδειγματικό χαρακτήρα με σύμμαχο το σωστά κλιμακούμενο 5άρι μηχανικό κιβώτιο και την διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ. ροπή των 170 Nm. Αυτό που κέρδισε τις εντυπώσεις ήταν η ήσυχη και ποιοτική κύλιση σε όλο το φάσμα, όπως επίσης και η ομαλή λειτουργία της σχετικά σφικτής ανάρτησης στις στροφές που επέτρεψε περιορισμένες και ανεπαίσθητες κλίσεις. Η ένδειξη της κατανάλωσης έφτασε στα 8,3 λτ. LPG ανά 100 χλμ..
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Μετά την πόλη και το βουνό, σειρά είχε ο αυτοκινητόδρομος. Το υγραεριοκίνητο Renault Captur αποδείχθηκε από τα πλέον λιτοδίαιτα μοντέλα σε καύσιμο, καθώς αρκέστηκε σε 5,5 λτ. LPG/100 χλμ., που αντιστοιχεί σε 4,6 ευρώ περίπου για 100 χιλιόμετρα. Η καλή ηχομόνωση του γαλλικού B-SUV, το άνετο κάθισμα του οδηγού και η απόκριση του μηχανικού συνόλου μας έκαναν να «ταξιδεύουμε» εντός ορίων με ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα απροβλημάτιστα, υπό τον ήχο –μόνο- των αγαπημένων μας τραγουδιών από το σύγχρονο σύστημα infotainment Easy Link με οθόνη αφής 7 ιντσών και ελληνική πλοήγηση.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Το τελευταίο σκέλος της διαδρομής, είχε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον καθώς οι διαδρομές μέσα από την «καρδιά» της Αθήνας και τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της, έβαλαν δύσκολα στα μοντέλα της δοκιμής. Εντούτοις, το Renault Captur LPG ξεκινά και εδώ με άσσο στο μανίκι, αφού το χαμηλό αντίτιμο του λίτρου για το υγραέριο σώζει την παρτίδα. Μπορεί η κατανάλωση να σκαρφάλωσε στα 9,5 λτ./100 χλμ., λόγω του σταμάτα-ξεκίνα, αλλά το κόστος μετακίνησης ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες ορίζεται στα 8 ευρώ για 100 χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, το Captur ήταν και εδώ άνετο και ευχάριστο λειαίνοντας τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος (σαμαράκια, λακκούβες κ.λπ.).
Συμπέρασμα
Μετά από 100 και πλέον χιλιόμετρα σε διαδρομές με διαφορετικά χαρακτηριστικά και δυσκολίες, το Renault Captur LPG με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων απέδειξε τον all-around χαρακτήρα του. Ευκολοδήγητο και άνετο, με στιβαρό πάτημα από το «κλειστό» στροφιλίκι μέχρι τον ανοιχτό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, φροντίζει να εκπληρώνει τις επιθυμίες του οδηγού σε κάθε περίπτωση κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα τον προϋπολογισμό για τα καύσιμα.
Σελίδα 1 | Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη; |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8 |
Σελίδα 3 | Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV |
Σελίδα 4 | Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS |
Σελίδα 5 | Ηyundai Kona Electric με 204 PS |
Σελίδα 6 | Jeep Renegade 4xe με 240 PS |
Σελίδα 7 | Peugeot e-2008 με 136 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur LPG με 100 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Kamiq CNG με 90 PS |
Σελίδα 10 | Συμπεράσματα |
Τι έγινε; πλησιάζει η ώρα που θα σκάσει η φουσκα της ηλεκτροκινησης ; όσο και να προσπαθειτε...είναι για λίγους...
Ωραία αυτά που λέτε αλλά επειδή δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε εκδρομή στον Διόνυσο και τήν Νέα Μακρη αλλά τ αγοράζουμε για αρκετά χρόνια καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και κάποια στιγμή ένα μεγάλο ταξίδι,γιατί όχι στην Κέρκυρα, και να δούμε κατά πόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30 +χιλιάδων ευρώ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των,Πόσο χρόνο θέλουν για ένα τέτοιο ταξίδι,άντε κι έφτασες στο νησί τρέχεις σαν τρελός με τα μπαγκάζια να βρεις πρίζα μην ξεμεινεις,εδώ γίνονται γέφυρες,τούνελ για εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και δυστυχώς με τον χρόνο φόρτισης αυτό το πλεονέκτημα χάνεται. Οπότε ένα συγκριτικό με διάφορα είδη καυσίμων θα ήταν πολύ κατατοπιστικό.
Οι επιχειρήσεις που ανανεώνουν τους στόλους δεν ξέρουν το συμφέρον τους και ξαναγοραζουν ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αφού συμφέρουν τόσο; Πως το εξηγειτε;
Πάντως τα εταιρικά που πρόσφατα αλλάξαμε πάλι diesel πήραμε…… υπάρχει μια άνευ προηγούμενου προσπάθεια για προώθηση τις ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως δείχνουν τα στοιχεία το diesel κυριαρχεί. Στο κέντρο τις πόλης δεν κυκλοφορούμε έτσι και αλλιώς, όποτε μας είναι αδιάφορο ποτέ και έαν θα απαγορευθεί…..
Αυτό που παραδέχομαι στο autotriti είναι ότι ανεβάζει και τις μομφες που στρέφονται εναντίον του! Καλό Πάσχα σε όλους!
Μα για να είσαι trend πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό για να είσαι με full οικολογική συνείδηση, να πηγαίνεις όμως με πατίνι ή ποδήλατο στην δουλειά (δηλαδή να μην κάνεις χρήση του αυτοκινήτου). Όσο αφορά δεν τις διακοπές.....ποιες διακοπές...αυτές θα είναι για τους ξένους, τους τουρίστες ! Τώρα αν θες αυτόκίνητο στις διακοπές, ή θα νοικιάσεις (το dieselακι της εταιρείας) ή θα πάρεις το diesel του πατέρα σου.
Αν οι μετρήσεις έγιναν με τα trip computer των αυτοκινήτων τα αποτελέσματα δεν είναι αξιόπιστα!