Jeep Renegade 4xe με 240 PS
279.957 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
6 Φωτογραφίες »
Η διαδρομή μας με το Jeep Renegade 4xe απέδειξε το ότι «τα plug-in πρέπει να τα φορτίζεις καθημερινά, διαφορετικά δεν κερδίζεις». Ενδεικτικά, όταν το Renegade είχε μπαταρία η κατανάλωση ήταν κάτω από 2 λτ./100 χλμ.!
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Αλλάζοντας από την επιλογή E-Save που είχαμε επιλέξει αρχικά για να κρατήσουμε τις μπαταρίες φορτισμένες (σ.σ. υπάρχει και η επιλογή φόρτισης που φτάνει στο 80% περίπου) στην επιλογή Hybrid, την οποία θα επιλέξει το 95% των χρηστών ξεκινήσαμε την διαδρομή. Κατά τη διάρκεια αυτής το plug-in Renegade δούλευε σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά και έτσι η μπαταρία έπεσε στο μισό. Ωστόσο, η μέση κατανάλωση στο τέλος ήταν μόλις 0,6 λτ./100 χλμ.!
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Προς έκπληξή μας παρατηρήσαμε πως το Renegade συνέχισε και σε αυτή την διαδρομή να δουλεύει προσανατολισμένο στο ρεύμα, παρά δηλαδή το ανηφορικό κομμάτι. Σίγουρα ο βενζινοκινητήρας δούλεψε πιο πολύ, όμως όσο η μπαταρία είχε ενέργεια, η κατανάλωση ήταν στα 0,9 λτ./100 χλμ. Κάπου λίγο πριν την κορυφή δούλεψε η βενζίνη αποκλειστικά ανεβάζοντας την κατανάλωση, όμως σύντομα ξεκίνησε κατηφόρα και η ανάκτηση ενέργειας. Δοκιμάζοντας και τα 2 επίπεδα ως προς το φρενάρισμα, η «στάθμη» ανέβηκε από το 1 στο 17% σε 15 περίπου χλμ. κατηφορικής διαδρομής.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Αν έχεις μπαταρία, τότε με το plug-in μπορείς να κινηθείς οικονομικά, όπως έχουμε δει και σε προηγούμενη δοκιμή. Τουλάχιστον για καμιά 100αριά χιλιόμετρα. Αν όχι όμως, τότε ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση θα ανέβει. Στην προκειμένη περίπτωση με ελαφρύ το γκάζι και κατωφέρεια, η κατανάλωση ήταν στα 6,0 λτ./100 χλμ. και το συνολικό trip έδειξε 4,0 λτ. Συμπέρασμα: με το plug θα πας οικονομικά για τα πρώτα 100 χλμ., όμως ύστερα θα δεις τιμές μεγαλύτερες και από βενζινοκίνητο.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Τι γίνεται μέσα στην πόλη και με την μπαταρία αφόρτιστη; Στη πρώτη διαδρομή μας η κατανάλωση ήταν 0,6-0,9 λτ./100 χλμ., τώρα 9,4 λτ./100 χλμ.!! Συμπέρασμα: τα plug-in πρέπει να είναι φορτισμένα για να αποδώσουν όπως πρέπει. Σε κάθε περίπτωση, στο σύνολο της διαδρομής ήταν 5,1 λτ./100 χλμ.
Συμπέρασμα
Στο τέλος της διαδρομής το trip έδειξε πως 58 χιλιόμετρα έγιναν με την πρίζα, και 52 με βενζίνη, ενώ η μέση κατανάλωση ήταν 5,1 λτ./100 χλμ. Εμείς ωστόσο έχουμε να πούμε αυτό και μόνο: Τα plug in πρέπει να τα φορτίζεις καθημερινά. Τότε είναι σαν να έχεις ένα ηλεκτρικό. Και αν χρειαστεί να πας ένα μακρινό ταξίδι κάποια φορά, τότε θα το κάνεις χωρίς να έχεις το άγχος της αυτονομίας.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Αλλάζοντας από την επιλογή E-Save που είχαμε επιλέξει αρχικά για να κρατήσουμε τις μπαταρίες φορτισμένες (σ.σ. υπάρχει και η επιλογή φόρτισης που φτάνει στο 80% περίπου) στην επιλογή Hybrid, την οποία θα επιλέξει το 95% των χρηστών ξεκινήσαμε την διαδρομή. Κατά τη διάρκεια αυτής το plug-in Renegade δούλευε σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά και έτσι η μπαταρία έπεσε στο μισό. Ωστόσο, η μέση κατανάλωση στο τέλος ήταν μόλις 0,6 λτ./100 χλμ.!
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Προς έκπληξή μας παρατηρήσαμε πως το Renegade συνέχισε και σε αυτή την διαδρομή να δουλεύει προσανατολισμένο στο ρεύμα, παρά δηλαδή το ανηφορικό κομμάτι. Σίγουρα ο βενζινοκινητήρας δούλεψε πιο πολύ, όμως όσο η μπαταρία είχε ενέργεια, η κατανάλωση ήταν στα 0,9 λτ./100 χλμ. Κάπου λίγο πριν την κορυφή δούλεψε η βενζίνη αποκλειστικά ανεβάζοντας την κατανάλωση, όμως σύντομα ξεκίνησε κατηφόρα και η ανάκτηση ενέργειας. Δοκιμάζοντας και τα 2 επίπεδα ως προς το φρενάρισμα, η «στάθμη» ανέβηκε από το 1 στο 17% σε 15 περίπου χλμ. κατηφορικής διαδρομής.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Αν έχεις μπαταρία, τότε με το plug-in μπορείς να κινηθείς οικονομικά, όπως έχουμε δει και σε προηγούμενη δοκιμή. Τουλάχιστον για καμιά 100αριά χιλιόμετρα. Αν όχι όμως, τότε ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση θα ανέβει. Στην προκειμένη περίπτωση με ελαφρύ το γκάζι και κατωφέρεια, η κατανάλωση ήταν στα 6,0 λτ./100 χλμ. και το συνολικό trip έδειξε 4,0 λτ. Συμπέρασμα: με το plug θα πας οικονομικά για τα πρώτα 100 χλμ., όμως ύστερα θα δεις τιμές μεγαλύτερες και από βενζινοκίνητο.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Τι γίνεται μέσα στην πόλη και με την μπαταρία αφόρτιστη; Στη πρώτη διαδρομή μας η κατανάλωση ήταν 0,6-0,9 λτ./100 χλμ., τώρα 9,4 λτ./100 χλμ.!! Συμπέρασμα: τα plug-in πρέπει να είναι φορτισμένα για να αποδώσουν όπως πρέπει. Σε κάθε περίπτωση, στο σύνολο της διαδρομής ήταν 5,1 λτ./100 χλμ.
Συμπέρασμα
Στο τέλος της διαδρομής το trip έδειξε πως 58 χιλιόμετρα έγιναν με την πρίζα, και 52 με βενζίνη, ενώ η μέση κατανάλωση ήταν 5,1 λτ./100 χλμ. Εμείς ωστόσο έχουμε να πούμε αυτό και μόνο: Τα plug in πρέπει να τα φορτίζεις καθημερινά. Τότε είναι σαν να έχεις ένα ηλεκτρικό. Και αν χρειαστεί να πας ένα μακρινό ταξίδι κάποια φορά, τότε θα το κάνεις χωρίς να έχεις το άγχος της αυτονομίας.
Σελίδα 1 | Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη; |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8 |
Σελίδα 3 | Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV |
Σελίδα 4 | Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS |
Σελίδα 5 | Ηyundai Kona Electric με 204 PS |
Σελίδα 6 | Jeep Renegade 4xe με 240 PS |
Σελίδα 7 | Peugeot e-2008 με 136 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur LPG με 100 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Kamiq CNG με 90 PS |
Σελίδα 10 | Συμπεράσματα |
Τι έγινε; πλησιάζει η ώρα που θα σκάσει η φουσκα της ηλεκτροκινησης ; όσο και να προσπαθειτε...είναι για λίγους...
Ωραία αυτά που λέτε αλλά επειδή δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε εκδρομή στον Διόνυσο και τήν Νέα Μακρη αλλά τ αγοράζουμε για αρκετά χρόνια καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και κάποια στιγμή ένα μεγάλο ταξίδι,γιατί όχι στην Κέρκυρα, και να δούμε κατά πόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30 +χιλιάδων ευρώ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των,Πόσο χρόνο θέλουν για ένα τέτοιο ταξίδι,άντε κι έφτασες στο νησί τρέχεις σαν τρελός με τα μπαγκάζια να βρεις πρίζα μην ξεμεινεις,εδώ γίνονται γέφυρες,τούνελ για εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και δυστυχώς με τον χρόνο φόρτισης αυτό το πλεονέκτημα χάνεται. Οπότε ένα συγκριτικό με διάφορα είδη καυσίμων θα ήταν πολύ κατατοπιστικό.
Οι επιχειρήσεις που ανανεώνουν τους στόλους δεν ξέρουν το συμφέρον τους και ξαναγοραζουν ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αφού συμφέρουν τόσο; Πως το εξηγειτε;
Πάντως τα εταιρικά που πρόσφατα αλλάξαμε πάλι diesel πήραμε…… υπάρχει μια άνευ προηγούμενου προσπάθεια για προώθηση τις ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως δείχνουν τα στοιχεία το diesel κυριαρχεί. Στο κέντρο τις πόλης δεν κυκλοφορούμε έτσι και αλλιώς, όποτε μας είναι αδιάφορο ποτέ και έαν θα απαγορευθεί…..
Αυτό που παραδέχομαι στο autotriti είναι ότι ανεβάζει και τις μομφες που στρέφονται εναντίον του! Καλό Πάσχα σε όλους!
Μα για να είσαι trend πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό για να είσαι με full οικολογική συνείδηση, να πηγαίνεις όμως με πατίνι ή ποδήλατο στην δουλειά (δηλαδή να μην κάνεις χρήση του αυτοκινήτου). Όσο αφορά δεν τις διακοπές.....ποιες διακοπές...αυτές θα είναι για τους ξένους, τους τουρίστες ! Τώρα αν θες αυτόκίνητο στις διακοπές, ή θα νοικιάσεις (το dieselακι της εταιρείας) ή θα πάρεις το diesel του πατέρα σου.
Αν οι μετρήσεις έγιναν με τα trip computer των αυτοκινήτων τα αποτελέσματα δεν είναι αξιόπιστα!