Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS
280.478 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
6 Φωτογραφίες »
Την οικονομική φύση των υβριδικών μοντέλων επιβεβαίωσε η crossocer εκδοχή του Honda Jazz, το οποίο σε όλες τις διαδρομές κατάφερε να γυροφέρνει η κατανάλωσή του στα 5,0 λτ./100 χλμ..
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Το Honda Jazz Crosstar χάρη στο υβριδικό του σύστημα μπορεί να κινείται είτε ηλεκτρικά, είτε μέσω του κινητήρα, είτε συνδυάζοντας τους δύο κινητήρες. Μια απόφαση που παίρνει το σύστημα i-MMD αυτόματα με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως σε αστικές συνθήκες θα επιλεχτεί πολύ πιο συχνά η λειτουργία EV Drive (ηλεκτρικά), άρα και η κατανάλωση θα είναι αρκετά μειωμένη. Έτσι λοιπόν το Jazz Crosstar στο πρώτο κομμάτι έκαψε μόλις 5,3 λτ./100 χλμ..
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Αν περιμένατε πως στο βουνό της Πεντέλης η κατανάλωση θα ανέβαινε αισθητά, η πραγματικότητα θα σας διαψεύσει. Μπορεί τα 109 άλογα του συστήματος να μοιάζουν λίγα για μια στροφοδιαδρομή, ωστόσο υπερκαλύπτονται από την υψηλή ροπή των 253 Νm που φρόντιζε ώστε να μη πιέζεται το σύνολο. ¶λλωστε δεν είναι και στη φύση του μοντέλου η δυναμική οδήγηση, αφού αν παρασυρθείς οι κλίσεις θα γίνουν αισθητές. Στο κομμάτι της οικονομίας πάντως, η πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας στα κατηφορικά σημεία, φρόντισε ώστε μετά από 45 χλμ. η μέση κατανάλωση να είναι μόλις 5,0 λτ./100 χλμ.. καλύτερα δηλαδή και από το αστικό περιβάλλον.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Τρίτο κομμάτι αυτό της εθνικής οδού, όπου οι συνθήκες δεν επέτρεπαν την ηλεκτρική κίνηση, με το πρόγραμμα να επιλέγει ανάμεσα σε Hybrid Drive και Engine Drive. Αναμενόμενα η κατανάλωση ήταν χαμηλότερη λόγω συνθηκών, αλλά όχι τόσο όσο στα υπόλοιπα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε κάθε περίπτωση τα 4,5 λτ./100 χλμ. είναι νούμερο που απολαμβάνεις να βλέπεις στο trip, όπως αντίστοιχα απολαμβάνεις στην διαδρομή το πειστικό πάτημα και την πιο ήσυχη λειτουργία του κιβωτίου μιας σχέσης, συγκριτικά με τα CVT κιβώτια.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Επιστροφή ξανά στην πόλη λοιπόν και στην πιο απαιτητική διαδρομή μέσα από το κέντρο της Αθήνας. Πριν πούμε για την κατανάλωση, αξίζει να αναφέρουμε πως το Jazz Crosstar είναι τρομερά εύχρηστο σε αυτές τις συνθήκες χάρη στο τιμόνι που κόβει και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, ενώ η μαλακή του ανάρτηση θα περάσει ήσυχα από τις ανωμαλίες του δρόμου. Στο θέμα μας η άδεια από την εθνική μπαταρία ανάγκασε τον κινητήρα να δουλέψει περισσότερο απΆ ότι στην πρώτη αστική διαδρομή. Ωστόσο αν και αυξημένη, το Jazz είχε την κορυφαία επίδοση μεταξύ των μοντέλων με 5,6 λτ./100 χλμ..
Συμπέρασμα
Με τη μέση κατανάλωση για τα 107 χλμ. να είναι μόλις 5,1 λτ. το Honda Jazz Crosstar αποδεικνύει γιατί τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα θεωρούνται εξαιρετική λύση οικονομίας. Μέσα στην πόλη δε τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα, πάντα συγκριτικά με τα υπόλοιπα καύσιμα και ειδικά στην περίπτωση του Jazz η οικονομία συνδυάζεται με ένα άνετο και πολύ εύχρηστο μοντέλο.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Το Honda Jazz Crosstar χάρη στο υβριδικό του σύστημα μπορεί να κινείται είτε ηλεκτρικά, είτε μέσω του κινητήρα, είτε συνδυάζοντας τους δύο κινητήρες. Μια απόφαση που παίρνει το σύστημα i-MMD αυτόματα με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως σε αστικές συνθήκες θα επιλεχτεί πολύ πιο συχνά η λειτουργία EV Drive (ηλεκτρικά), άρα και η κατανάλωση θα είναι αρκετά μειωμένη. Έτσι λοιπόν το Jazz Crosstar στο πρώτο κομμάτι έκαψε μόλις 5,3 λτ./100 χλμ..
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Αν περιμένατε πως στο βουνό της Πεντέλης η κατανάλωση θα ανέβαινε αισθητά, η πραγματικότητα θα σας διαψεύσει. Μπορεί τα 109 άλογα του συστήματος να μοιάζουν λίγα για μια στροφοδιαδρομή, ωστόσο υπερκαλύπτονται από την υψηλή ροπή των 253 Νm που φρόντιζε ώστε να μη πιέζεται το σύνολο. ¶λλωστε δεν είναι και στη φύση του μοντέλου η δυναμική οδήγηση, αφού αν παρασυρθείς οι κλίσεις θα γίνουν αισθητές. Στο κομμάτι της οικονομίας πάντως, η πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας στα κατηφορικά σημεία, φρόντισε ώστε μετά από 45 χλμ. η μέση κατανάλωση να είναι μόλις 5,0 λτ./100 χλμ.. καλύτερα δηλαδή και από το αστικό περιβάλλον.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Τρίτο κομμάτι αυτό της εθνικής οδού, όπου οι συνθήκες δεν επέτρεπαν την ηλεκτρική κίνηση, με το πρόγραμμα να επιλέγει ανάμεσα σε Hybrid Drive και Engine Drive. Αναμενόμενα η κατανάλωση ήταν χαμηλότερη λόγω συνθηκών, αλλά όχι τόσο όσο στα υπόλοιπα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε κάθε περίπτωση τα 4,5 λτ./100 χλμ. είναι νούμερο που απολαμβάνεις να βλέπεις στο trip, όπως αντίστοιχα απολαμβάνεις στην διαδρομή το πειστικό πάτημα και την πιο ήσυχη λειτουργία του κιβωτίου μιας σχέσης, συγκριτικά με τα CVT κιβώτια.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Επιστροφή ξανά στην πόλη λοιπόν και στην πιο απαιτητική διαδρομή μέσα από το κέντρο της Αθήνας. Πριν πούμε για την κατανάλωση, αξίζει να αναφέρουμε πως το Jazz Crosstar είναι τρομερά εύχρηστο σε αυτές τις συνθήκες χάρη στο τιμόνι που κόβει και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, ενώ η μαλακή του ανάρτηση θα περάσει ήσυχα από τις ανωμαλίες του δρόμου. Στο θέμα μας η άδεια από την εθνική μπαταρία ανάγκασε τον κινητήρα να δουλέψει περισσότερο απΆ ότι στην πρώτη αστική διαδρομή. Ωστόσο αν και αυξημένη, το Jazz είχε την κορυφαία επίδοση μεταξύ των μοντέλων με 5,6 λτ./100 χλμ..
Συμπέρασμα
Με τη μέση κατανάλωση για τα 107 χλμ. να είναι μόλις 5,1 λτ. το Honda Jazz Crosstar αποδεικνύει γιατί τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα θεωρούνται εξαιρετική λύση οικονομίας. Μέσα στην πόλη δε τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα, πάντα συγκριτικά με τα υπόλοιπα καύσιμα και ειδικά στην περίπτωση του Jazz η οικονομία συνδυάζεται με ένα άνετο και πολύ εύχρηστο μοντέλο.
Σελίδα 1 | Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη; |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8 |
Σελίδα 3 | Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV |
Σελίδα 4 | Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS |
Σελίδα 5 | Ηyundai Kona Electric με 204 PS |
Σελίδα 6 | Jeep Renegade 4xe με 240 PS |
Σελίδα 7 | Peugeot e-2008 με 136 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur LPG με 100 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Kamiq CNG με 90 PS |
Σελίδα 10 | Συμπεράσματα |
Τι έγινε; πλησιάζει η ώρα που θα σκάσει η φουσκα της ηλεκτροκινησης ; όσο και να προσπαθειτε...είναι για λίγους...
Ωραία αυτά που λέτε αλλά επειδή δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε εκδρομή στον Διόνυσο και τήν Νέα Μακρη αλλά τ αγοράζουμε για αρκετά χρόνια καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και κάποια στιγμή ένα μεγάλο ταξίδι,γιατί όχι στην Κέρκυρα, και να δούμε κατά πόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30 +χιλιάδων ευρώ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των,Πόσο χρόνο θέλουν για ένα τέτοιο ταξίδι,άντε κι έφτασες στο νησί τρέχεις σαν τρελός με τα μπαγκάζια να βρεις πρίζα μην ξεμεινεις,εδώ γίνονται γέφυρες,τούνελ για εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και δυστυχώς με τον χρόνο φόρτισης αυτό το πλεονέκτημα χάνεται. Οπότε ένα συγκριτικό με διάφορα είδη καυσίμων θα ήταν πολύ κατατοπιστικό.
Οι επιχειρήσεις που ανανεώνουν τους στόλους δεν ξέρουν το συμφέρον τους και ξαναγοραζουν ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αφού συμφέρουν τόσο; Πως το εξηγειτε;
Πάντως τα εταιρικά που πρόσφατα αλλάξαμε πάλι diesel πήραμε…… υπάρχει μια άνευ προηγούμενου προσπάθεια για προώθηση τις ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως δείχνουν τα στοιχεία το diesel κυριαρχεί. Στο κέντρο τις πόλης δεν κυκλοφορούμε έτσι και αλλιώς, όποτε μας είναι αδιάφορο ποτέ και έαν θα απαγορευθεί…..
Αυτό που παραδέχομαι στο autotriti είναι ότι ανεβάζει και τις μομφες που στρέφονται εναντίον του! Καλό Πάσχα σε όλους!
Μα για να είσαι trend πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό για να είσαι με full οικολογική συνείδηση, να πηγαίνεις όμως με πατίνι ή ποδήλατο στην δουλειά (δηλαδή να μην κάνεις χρήση του αυτοκινήτου). Όσο αφορά δεν τις διακοπές.....ποιες διακοπές...αυτές θα είναι για τους ξένους, τους τουρίστες ! Τώρα αν θες αυτόκίνητο στις διακοπές, ή θα νοικιάσεις (το dieselακι της εταιρείας) ή θα πάρεις το diesel του πατέρα σου.
Αν οι μετρήσεις έγιναν με τα trip computer των αυτοκινήτων τα αποτελέσματα δεν είναι αξιόπιστα!