Skoda Kamiq CNG με 90 PS
280.475 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
8 Φωτογραφίες »
Το Skoda Kamiq αποδεικνύει πως ένα άνετο και ευρύχωρο κόμπακτ SUV μπορεί να είναι πρωτίστως οικονομικό στην έκδοση διπλού καυσίμου G-Tec (CNG και βενζίνης) που διαθέτει.
Διαδρομή 1: Αστική - 14 χλμ.
Το Skoda Kamiq ξεχωρίζει στην κατηγορία για την πληρότητά του, τους μεγάλους του χώρους και τις ικανότητές του, ενώ αποτελεί και ένα από τα λίγα αυτοκίνητα αυτής που διατίθεται με πολλές επιλογές σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Εμείς συμπεριλάβαμε στην δοκιμή οικονομίας την έκδοση διπλού καυσίμου G-Tec η οποία έχει τη δυνατότητα να καταναλώνει φυσικό αέριο CNG και βενζίνη όταν αυτό τελειώσει. Σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας φυσικά, χρησιμοποιήσαμε ως καύσιμο το φυσικό αέριο. Στο πρώτο σκέλος της διαδρομής μας των 14 χλμ. λοιπόν, το Skoda Kamiq G-Tec μας «έδωσε» μέση κατανάλωση 5,5 kg CNG/100 χλμ.. Αξίζει να σημειωθεί πως ο 1.000άρης TSI κινητήρας του Kamiq προσφέρει καλές επιδόσεις και απόκριση και στην έκδοση G-Tec, χωρίς να διαφέρει σε λειτουργικά χαρακτηριστικά από τις άλλες «συμβατικές» του εκδόσεις.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Περνώντας σε ένα πιο απαιτητικό οδηγικά σκέλος με ορεινό επαρχιακό δίκτυο, το Kamiq G-Tec αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευχάριστο. Παρά τις ανωφέρειες και κατωφέρειες του δρόμου και τις συνεχείς στροφές, κινηθήκαμε απροβλημάτιστα με αυτό, λαμβάνοντας εξαιρετικά επίπεδα άνεσης από την μαλακή ανάρτησή του αλλά και καλή οδηγική αίσθηση. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση τιμή αυτής για 100 χλμ. κυμάνθηκε σε τέτοιες συνθήκες στα 5,3 κιλά καθιστώντας το και σε αυτή τη διαδρομή ιδιαίτερα οικονομικό.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Το υπεραστικό κομμάτι της διαδρομής μας ήταν εκείνο που «έριξε» το μέσο όρο κατανάλωσης σε όλα τα αυτοκίνητα, με το Kamiq G-Tec να αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικό. Η μέση κατανάλωσή του σε αυτές τις συνθήκες ανήλθε στα 3,7 kg CNG/100 χλμ. κάτι που με 0,834 ευρώ/κιλό CNG σημαίνει πως χρειάζεται μόλις 3 ευρώ/100 χλμ. σε υπεραστική χρήση. Εκεί, το Kamiq επέδειξε παράλληλα τον άνετο και ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα προσφέροντας παράλληλα και καλή ποιότητα κύλισης.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Το 4ο και τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας στον «αυστηρό» αστικό κύκλο του κέντρου της Αθήνας, επηρέασε όπως είναι λογικό την κατανάλωση του Kamiq G-Tec. Αυτή ανήλθε στο τέλος της δοκιμής στα 6,7 kg CNG/100 χλμ. σχεδόν η διπλάσια κατανάλωση από την αντίστοιχη σε υπεραστικές συνθήκες. Και πάλι όμως η χαμηλή τιμή του CNG ως καύσιμο δεν αλλοίωσε τον οικονομικό του χαρακτήρα. Στα θετικά και σε αυτές τις συνθήκες του Kamiq συγκαταλέγεται η ευκολία του στην οδήγηση και η ευελιξία του παρά τις διαστάσεις του, ενώ και εδώ η ανάρτηση και ο χαμηλός θόρυβος του κινητήρα επενεργούν θετικά στη διαμόρφωση ενός ευχάριστου αστικού προφίλ.
Συμπέρασμα
Οι λογικές αυξομειώσεις στην κατανάλωση του Skoda Kamiq G-Tec δεν χάλασαν καθόλου τον εξαιρετικά οικονομικό του χαρακτήρα αφού με μέση τιμή κατανάλωσης στα 5,3 kg CNG/100 χλμ. η 4,42 ευρώ/100 χλμ. αποδείχθηκε το πιο οικονομικό μοντέλο μετά τα ηλεκτρικά στη δοκιμή μας. Το χαμηλότερο κόστος κτήσης του έναντι αυτών το καθιστά την πιο συμφέρουσα επιλογή με απόλυτο κριτήριο την οικονομία στη χρήση.
Διαδρομή 1: Αστική - 14 χλμ.
Το Skoda Kamiq ξεχωρίζει στην κατηγορία για την πληρότητά του, τους μεγάλους του χώρους και τις ικανότητές του, ενώ αποτελεί και ένα από τα λίγα αυτοκίνητα αυτής που διατίθεται με πολλές επιλογές σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Εμείς συμπεριλάβαμε στην δοκιμή οικονομίας την έκδοση διπλού καυσίμου G-Tec η οποία έχει τη δυνατότητα να καταναλώνει φυσικό αέριο CNG και βενζίνη όταν αυτό τελειώσει. Σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας φυσικά, χρησιμοποιήσαμε ως καύσιμο το φυσικό αέριο. Στο πρώτο σκέλος της διαδρομής μας των 14 χλμ. λοιπόν, το Skoda Kamiq G-Tec μας «έδωσε» μέση κατανάλωση 5,5 kg CNG/100 χλμ.. Αξίζει να σημειωθεί πως ο 1.000άρης TSI κινητήρας του Kamiq προσφέρει καλές επιδόσεις και απόκριση και στην έκδοση G-Tec, χωρίς να διαφέρει σε λειτουργικά χαρακτηριστικά από τις άλλες «συμβατικές» του εκδόσεις.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Περνώντας σε ένα πιο απαιτητικό οδηγικά σκέλος με ορεινό επαρχιακό δίκτυο, το Kamiq G-Tec αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευχάριστο. Παρά τις ανωφέρειες και κατωφέρειες του δρόμου και τις συνεχείς στροφές, κινηθήκαμε απροβλημάτιστα με αυτό, λαμβάνοντας εξαιρετικά επίπεδα άνεσης από την μαλακή ανάρτησή του αλλά και καλή οδηγική αίσθηση. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση τιμή αυτής για 100 χλμ. κυμάνθηκε σε τέτοιες συνθήκες στα 5,3 κιλά καθιστώντας το και σε αυτή τη διαδρομή ιδιαίτερα οικονομικό.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Το υπεραστικό κομμάτι της διαδρομής μας ήταν εκείνο που «έριξε» το μέσο όρο κατανάλωσης σε όλα τα αυτοκίνητα, με το Kamiq G-Tec να αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικό. Η μέση κατανάλωσή του σε αυτές τις συνθήκες ανήλθε στα 3,7 kg CNG/100 χλμ. κάτι που με 0,834 ευρώ/κιλό CNG σημαίνει πως χρειάζεται μόλις 3 ευρώ/100 χλμ. σε υπεραστική χρήση. Εκεί, το Kamiq επέδειξε παράλληλα τον άνετο και ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα προσφέροντας παράλληλα και καλή ποιότητα κύλισης.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Το 4ο και τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας στον «αυστηρό» αστικό κύκλο του κέντρου της Αθήνας, επηρέασε όπως είναι λογικό την κατανάλωση του Kamiq G-Tec. Αυτή ανήλθε στο τέλος της δοκιμής στα 6,7 kg CNG/100 χλμ. σχεδόν η διπλάσια κατανάλωση από την αντίστοιχη σε υπεραστικές συνθήκες. Και πάλι όμως η χαμηλή τιμή του CNG ως καύσιμο δεν αλλοίωσε τον οικονομικό του χαρακτήρα. Στα θετικά και σε αυτές τις συνθήκες του Kamiq συγκαταλέγεται η ευκολία του στην οδήγηση και η ευελιξία του παρά τις διαστάσεις του, ενώ και εδώ η ανάρτηση και ο χαμηλός θόρυβος του κινητήρα επενεργούν θετικά στη διαμόρφωση ενός ευχάριστου αστικού προφίλ.
Συμπέρασμα
Οι λογικές αυξομειώσεις στην κατανάλωση του Skoda Kamiq G-Tec δεν χάλασαν καθόλου τον εξαιρετικά οικονομικό του χαρακτήρα αφού με μέση τιμή κατανάλωσης στα 5,3 kg CNG/100 χλμ. η 4,42 ευρώ/100 χλμ. αποδείχθηκε το πιο οικονομικό μοντέλο μετά τα ηλεκτρικά στη δοκιμή μας. Το χαμηλότερο κόστος κτήσης του έναντι αυτών το καθιστά την πιο συμφέρουσα επιλογή με απόλυτο κριτήριο την οικονομία στη χρήση.
Σελίδα 1 | Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη; |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8 |
Σελίδα 3 | Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV |
Σελίδα 4 | Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS |
Σελίδα 5 | Ηyundai Kona Electric με 204 PS |
Σελίδα 6 | Jeep Renegade 4xe με 240 PS |
Σελίδα 7 | Peugeot e-2008 με 136 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur LPG με 100 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Kamiq CNG με 90 PS |
Σελίδα 10 | Συμπεράσματα |
Τι έγινε; πλησιάζει η ώρα που θα σκάσει η φουσκα της ηλεκτροκινησης ; όσο και να προσπαθειτε...είναι για λίγους...
Ωραία αυτά που λέτε αλλά επειδή δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε εκδρομή στον Διόνυσο και τήν Νέα Μακρη αλλά τ αγοράζουμε για αρκετά χρόνια καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και κάποια στιγμή ένα μεγάλο ταξίδι,γιατί όχι στην Κέρκυρα, και να δούμε κατά πόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30 +χιλιάδων ευρώ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των,Πόσο χρόνο θέλουν για ένα τέτοιο ταξίδι,άντε κι έφτασες στο νησί τρέχεις σαν τρελός με τα μπαγκάζια να βρεις πρίζα μην ξεμεινεις,εδώ γίνονται γέφυρες,τούνελ για εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και δυστυχώς με τον χρόνο φόρτισης αυτό το πλεονέκτημα χάνεται. Οπότε ένα συγκριτικό με διάφορα είδη καυσίμων θα ήταν πολύ κατατοπιστικό.
Οι επιχειρήσεις που ανανεώνουν τους στόλους δεν ξέρουν το συμφέρον τους και ξαναγοραζουν ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αφού συμφέρουν τόσο; Πως το εξηγειτε;
Πάντως τα εταιρικά που πρόσφατα αλλάξαμε πάλι diesel πήραμε…… υπάρχει μια άνευ προηγούμενου προσπάθεια για προώθηση τις ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως δείχνουν τα στοιχεία το diesel κυριαρχεί. Στο κέντρο τις πόλης δεν κυκλοφορούμε έτσι και αλλιώς, όποτε μας είναι αδιάφορο ποτέ και έαν θα απαγορευθεί…..
Αυτό που παραδέχομαι στο autotriti είναι ότι ανεβάζει και τις μομφες που στρέφονται εναντίον του! Καλό Πάσχα σε όλους!
Μα για να είσαι trend πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό για να είσαι με full οικολογική συνείδηση, να πηγαίνεις όμως με πατίνι ή ποδήλατο στην δουλειά (δηλαδή να μην κάνεις χρήση του αυτοκινήτου). Όσο αφορά δεν τις διακοπές.....ποιες διακοπές...αυτές θα είναι για τους ξένους, τους τουρίστες ! Τώρα αν θες αυτόκίνητο στις διακοπές, ή θα νοικιάσεις (το dieselακι της εταιρείας) ή θα πάρεις το diesel του πατέρα σου.
Αν οι μετρήσεις έγιναν με τα trip computer των αυτοκινήτων τα αποτελέσματα δεν είναι αξιόπιστα!