ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Peugeot 208 (+video)

183.630 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Peugeot 208 (+video)
5 Φωτογραφίες »

Το μικρό γαλλικό Peugeot 208 με την ευχάριστη στην καθημερινότητα οδική του συμπεριφορά, δε θα μπορούσε να απουσιάζει από αυτό το δύσκολο τεστ. Το 208 απέδειξε ότι δίκαια βρίσκεται ψηλά στην λίστα εκείνων που αγαπούν την οδήγηση, αποδεικνύει όμως ακόμα, πως πρόκειται και για ένα από τα πιο ασφαλή μικρά μοντέλα όσον αφορά την ενεργητική του ασφάλεια. 

78 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στις πρώτες αναγνωριστικές προσπάθειες, δοκιμάσαμε να περάσουμε το τεστ με ταχύτητα εισόδου στα 78 χλμ./ώρα. Το 208 είχε έντονη υποστροφή στην έξοδο της πρώτης στροφής, «πήρε» μαζί του τις δυο εξωτερικές κορίνες με το «βάρος» να το σπρώχνει για αρκετά μέτρα ακόμη και το ESP να δουλεύει υπερωρίες. 

74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Δεν χρειάστηκε να ψάξουμε πολύ για να βρούμε με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να περάσει το 208 το τεστ ταράνδου με 4 άτομα και αποσκευές. Η ταχύτητα ορίστηκε στα ψηλά για την κατηγορία, 74 χλμ./ώρα (δυο φορές για την επιβεβαίωση) και το μικρό λιοντάρι της Peugeot έδειξε τα δόντια του στον ανταγωνισμό. Κατάφερε να περάσει πολύ σταθερά και χωρίς καμία παρέκκλιση από την τροχιά το τεστ ταράνδου με εύκολο τρόπο. Είχε κλίσεις λόγω ανάρτησης αλλά εδώ δεν προκλήθηκαν μεταφορές βάρους ικανές να του διαταράξουν την ισορροπία. Το σύστημα διεύθυνσης δεν επηρεάστηκε από αυτά που συνέβαιναν στους μπροστινούς τροχούς και αποδείχθηκε γενικά από τα καλύτερα και σε αυτό, μοντέλα της κατηγορίας. Τo ESP πάντως έκανε αισθητή την παρουσία του περισσότερο με την απότομη πρώτη εμπλοκή του παρά με τη διάρκεια λειτουργίας του.

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Σε κάποιες από τις προσπάθειές μας, το 208 έστριψε και με ταχύτητα εισόδου 75 χλμ./ώρα. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ωστόσο με την βίαιη εμπλοκή του στην πρώτη στροφή, προκάλεσε έντονη φόρτιση στο μπροστινό του μέρος με αποτέλεσμα να ανοίξει εκείνο την τροχιά του. «Στραμπουληγμένο» όπως λέμε, το 208 κατάφερε να στρίψει τελικά και να ολοκληρώσει τη διαδικασία ξεπερνώντας όμως το όριο. Το τιμόνι του πάντως ήταν πολύ καλό σε βάρος και ακρίβεια για να ξέρεις που ακριβώς «πατάς».

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ σταθερό και αποτελεσματικό ως τα 74 χλμ./ώρα. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας φόβισε ακόμα και σε πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από εκείνα που μπορούσε να αντέξει άσχετα αν δεν τα κατάφερε. 
 

Σελίδα 1Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos)
Σελίδα 2Πως γίνεται το Elk Test
Σελίδα 3Ford Fiesta (+video)
Σελίδα 4Hyundai i20 (+video)
Σελίδα 5Peugeot 208 (+video)
Σελίδα 6SEAT Ibiza (+video)
Σελίδα 7Skoda Fabia (+video)
Σελίδα 8Toyota Yaris (+video)
Σελίδα 9Volkswagen Polo (+video)
Σελίδα 10Citroen C3 (+video)
Σελίδα 11Kia Rio (+video)
Σελίδα 12Nissan Micra (+video)
Σελίδα 13Opel Corsa (+video)
Σελίδα 14Renault Clio (+video)
Σελίδα 15Νέο Peugeot 208
Σελίδα 16Νέο Renault Clio
Σελίδα 17Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
Σελίδα 18Πίσω από τις κάμερες
EPILEGONTAS LEASING
EGYHSH ELASTIKON