ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kia Rio (+video)

184.857 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Kia Rio (+video)
6 Φωτογραφίες »

Το Kia Rio που είχαμε στη διάθεσή μας για το elk test ήταν το μοναδικό diesel και άρα -λόγω βάρους- με διαφορετική ρύθμιση ανάρτησης

Ανάμεσα στις «ειδικές περιπτώσεις» αφήσαμε για το τέλος της δοκιμής και ένα μοντέλο με κινητήρα πετρελαίου. To Κia Rio diesel με τον 1,4 λτ. κινητήρα των 90 ίππων, είναι πιο βαρύ κατά 125 κιλά περισσότερα από την αμέσως πιο κοντινή βενζινοκίνητη έκδοσή του που σημαίνει πως έχει και διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση. Στην πράξη το Rio τα πήγε πολύ καλά στην διαδικασία, όντας ικανό να διαχειριστεί την αυξημένη σχετικά ταχύτητά του εύκολα σε όλο το τεστ. 

77 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Λόγω της καλής συνολικής, αίσθησης του Rio στο δρόμο ξεκινήσαμε αισιόδοξα, αναπτύσσοντας ταχύτητα 77 χλμ./ώρα στην 1η μέτρηση. Με αυτά τα χιλιόμετρα, δεν πέρασε «αλώβητο», μιας και όλα τα σημαντικά στοιχεία για αυτή τη διαδικασία, δεν βοήθησαν όμως πήραμε μια πρώτη γεύση.

70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Αφού βρήκαμε το σημείο που δεν μπορεί να περάσει το τεστ ταράνδου τo Rio, ψάξαμε στην επόμενη μέτρηση εκείνα τα χιλιόμετρα που θα το έκαναν να περάσει άνετα. Πέσαμε λοιπόν πιο χαμηλά, με ταχύτητα πριν την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης στα 70 χλμ./ώρα. Πολύ σταθερό αποδείχθηκε σε όλη την απόσταση το Rio, με το ESP να επεμβαίνει διακριτικά και όσο χρειάστηκε στην πρώτη εναλλαγή πορείας, ενώ παρά τις υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος δεν επηρεάστηκε καθόλου η τροχιά του. Ο πειστικός τρόπος με τον οποίο πέρασε το τεστ το Rio εδώ, μας επέτρεψε να ανέβουμε όχι ένα αλλά 2 χλμ./ώρα στην επόμενη δοκιμασία.

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Τα 72 χλμ./ώρα αποδείχθηκαν τα ιδανικά για την δοκιμασία χιλιόμετρα για το Kia Rio diesel. Σαφώς πιο προβλέψιμο και με καλύτερη απόκριση από το τιμόνι του σε όλη τη διάρκεια του τεστ, με μικρότερες κλίσεις από τις πίεσεις της ανάρτησης και με πιο διακριτική επέμβαση αλλά και μικρότερης διάρκειας ESP, το Rio πέρασε με επιτυχία το τεστ. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Mέχρι τα 72 χλμ./ώρα το Rio έδειχνε και σε αίσθηση να μην έχει κανένα πρόβλημα με την όλη διαδικασία. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το Rio μας έδωσε την εντύπωση πως δύσκολα θα φύγει από την πορεία του. Έδειχνε ουδέτερο σε όλες τις στροφές και την ώρα των ελιγμών κοντά στην ταχύτητα που τα κατάφερε η αίσθηση ήταν ότι πήγαινε πιο αργά.
 

Σελίδα 1Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos)
Σελίδα 2Πως γίνεται το Elk Test
Σελίδα 3Ford Fiesta (+video)
Σελίδα 4Hyundai i20 (+video)
Σελίδα 5Peugeot 208 (+video)
Σελίδα 6SEAT Ibiza (+video)
Σελίδα 7Skoda Fabia (+video)
Σελίδα 8Toyota Yaris (+video)
Σελίδα 9Volkswagen Polo (+video)
Σελίδα 10Citroen C3 (+video)
Σελίδα 11Kia Rio (+video)
Σελίδα 12Nissan Micra (+video)
Σελίδα 13Opel Corsa (+video)
Σελίδα 14Renault Clio (+video)
Σελίδα 15Νέο Peugeot 208
Σελίδα 16Νέο Renault Clio
Σελίδα 17Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
Σελίδα 18Πίσω από τις κάμερες
ford
GREENTRAC GTRD1