Αντίστοιχη περίπτωση με το Citroen C3 ήταν και αυτή του Renault Clio το οποίο εφοδιαζόταν και εκείνο με μεγαλύτερης διάστασης ελαστικά και ζάντες, διαφορετικές από εκείνες που διατίθεται η έκδοση Dynamic (ως η 2η εξοπλιστικά έκδοση που επιλέξαμε για όλα τα αυτοκίνητα). To Clio με τις 17άρες ζάντες και τα φαρδιά ελαστικά (205/45 R17), είχε ένα θεωρητικό «πλεονέκτημα» στη διαδικασία έναντι των υπολοίπων.
76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια Όπως και στα περισσότερα μοντέλα, έτσι και στο «ειδικών προδιαγραφών» Clio, ξεκινήσαμε το τεστ αποφυγής ταράνδου με πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από εκείνα που πρακτικά μπορούσε το αυτοκίνητο. Στην πρώτη μας προσπάθεια λοιπόν, δοκιμάσαμε να διασχίσουμε την δύσκολη διαδρομή με ταχύτητα 76 χλμ./ώρα. Ήταν φανερή η «ενόχληση» του Clio σε αυτά τα χιλιόμετρα από την πρώτη κι όλας απότομη στροφή.
74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Με λίγο περισσότερα από 74 χλμ./ώρα δοκιμάσαμε την δεύτερη φορά να εισέλθουμε στην δοκιμασία με το Clio. Αισθητά καλύτερη η συμπεριφορά του εδώ, όμως κρίνεται ως οριακή απόπειρα αφού δεν προσέφερε ακρίβεια ελέγχου με τις έντονες κλίσεις που παρουσίασε.
73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια Με βάση την εικόνα του από την προηγούμενη διαδικασία, ήταν εύκολο να βρούμε τελικά την ιδανική ταχύτητα για το Clio. Αυτή διαμορφώθηκε στα 73 χλμ./ώρα στα οποία η συμπεριφορά του ήταν απόλυτα ελεγχόμενη και το πέρασε «αέρα». Εδώ δεν είχε τόση εμπλοκή το ESP στην αρχική τοποθέτησή του (αλλαγή λωρίδας), πέρασε εύκολα από την εσωτερική λωρίδα και είχε και χώρο για να εκτονωθούν οι κλίσεις του, με την ανάρτηση έτσι να επαναφέρει σε ετοιμοπόλεμη κατάσταση το αμάξωμα για να στρίψει στο τελευταίο σκέλος αβίαστα.
Τάση ανατροπής: Όχι Γενική αίσθηση οδηγού: Εκτός από μια σχετική ασάφεια του τιμονιού και ιδιαίτερα όταν ήταν πιεσμένο, δεν υπάρχει κάτι αρνητικό στο Clio. Στην μέτρηση που πέτυχε τα ιδανικά χιλιόμετρα ήταν ακλόνητο. Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Σίγουρο πάτημα κατά τη διάρκεια των ελιγμών και πολύ σταθερό σε όλη τη διαδικασία.
Συγχαρητήρια για το τεστ. Πραγματικό δείγμα ενεργητικής ασφάλειας ο τάρανδος. Απορώ πολλούς που λένε για το πλαίσιο του fiesta οτι είναι απο το 2008 και τέτοια,ακόμη αντίπαλο δεν έχει.
Και φανταστείτε να γινόταν το τεστ του fiesta με την έκδοση st line........ κλάμα για τιυ αντιπάλους (προσοχή, μιλάμε για έκδοση στα ίδια χρήματα με τον ανταγωνισμό)όχι GT,RS, και τα λοιπά!!!
Προφανως οι συνθηκες οδηγησης με βαρυφορτωμενο αμαξι και 70 χλμ/ωρα δυσκολα θα τυχουν στην Ελλαδα.Ουτε βεβαια θα συναντησουμε καποιο ταραντο στο δρομο μας. Ισως καποιο λαγο σε ορεινες διαδρομες χωρις πολυ κινηση. Το τεστ αναφερεται σε χιονισμενους δρομους και μεγαλα αυτοκινητα. Για τα μικρα αυτοκινητα θα ηταν ενδιαφερον ενα τεστ ταχυτητας ταξιδιου με δυο ατομα χωρις αποσκευες σε ορεινες διαδρομες με τις πολλες και διαδοχικες στροφες.Δηλαδη σε συνθηκες που συνανταμε συχνα σε ενα ταξιδι εκτος αυτοκινητοδρομων. Εκει ειναι που βλεπουμε στις επικινδυνες στροφες τα εικονοστασια με τις εικονες και τα κανδυλια για τα ατυχηματα που εγιναν καποτε. Τοτε εφταιγαν οι δρομοι και τα αυτοκινητα ενω τωρα οι οδηγοι.
Απάντηση: Πράγματι δεν θα συναντήσουμε τάρανδο στους ελληνικούς δρόμους, όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συναντήσει αγελάδες, πρόβατα, σκύλους κλπ. Τώρα αν θεωρείτε ότι δύσκολα έχει κάποιος 4 άτομα και αποσκευές στο αυτοκίνητό του, τότε δεν βλέπετε πόσες οικογένειες εγκαταλείπουν τα μεγάλα αστικά κέντρα την περίοδο των εορτών ή σε κάποιο 3ήμερο. Τέλος, ακόμα και μέσα στις αστικές μας μετακινήσεις, σε κεντρικό δρόμο, μπορεί να "πεταχτεί" μπροστά μας πεζός, ή να ανοίξει την πόρτα ένα παρκαρισμένο ενώ εμείς κινούμαστε με πάνω από 65 χλμ/ω.
https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY&t=48s
Όπως λέτε και εσείς, τα 73 km/h είναι η χρυσή τομή για το Ibiza , από κει και πάνω το αμάξι είναι επικίνδυνο, τα ίδια χάλια και το polo...
Τα περισσότερα του γκρουπ δεν τα πήγαν και ιδιαίτερα καλά στο συγκεκριμένο τεστ , ακόμη και τα λίγο ακριβότερα , δεν είμαι προκατελειμένος και ούτε και το τεστ κρίνει όλη την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά σε αυτήν την περίπτωση τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW , δεν...μόνο τα πολύ πιο ακριβά!!
Μπραβο σας που κανετε κατι διαφορετικο. Τα αποτελεσματα οσον αφορα στο τι ψαρια πιανει το καθε αμαξι ηταν λιγο πολυ αναμενομενα. Συνεχιστε και σε αλλες κατηγοριες να δουμε τι διαφορες μπορουν να υπαρξουν. Τα SUV νομιζω θα ειναι 10 χ.α.ω. πιο χαμηλα.
Συγχαρητήρια που σε τέτοιους καιρούς ανεβάζετε το επίπεδο του περιοδικού σας. Το σημαντικότερο τεστ για επιλογή αυτοκινήτου με βάση την ανάρτηση / οδική συμπεριφορά επιτέλους με νούμερα!
Μου φαινεται τα βιντεακια στα Polo, Ibiza δεν πρεπει να ειναι τα αληθινα... πρεπει να ειναι με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.. Φαινεται σαν να πηγαινουν βολτα και αποκλειεται να μην μπορουσαν να ανεβουν μερικα χιλιομετρα παραπανω συμφωνα με την συμπεριφορα που δειχνουν...
ΥΓ. Το Fiesta εκει κρατα την κορυφη..!!!
Οπτικά χωρίς αίσθηση τιμονιού-esp-ανάρτησης το 208 είναι τέλειο. Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται τη μεταφορά βάρους από το 00:03 - 00:05. Η ουρά μένει πίσω από την ευθεία του μπροστινού τροχού. To fiesta μου φαίνεται οτι μεταφέρει πολύ βάρος αριστέρα. Σαν να είναι έτοιμο να σηκώσει ρόδα.
Το turn in του ibiza-polo είναι οπτικά πάντα υποδειγματικά. Σαν να είναι σε ράγες. Ακόμα και το fiesta - με ποιό πολλά χιλιόμετρα βέβαια- σαν να μπαίνει με μούτρα
Απογοήτευση η απόδοση του άλλου γάλλου για μένα
Τα βιντεο που εχω δει κι εγω απο εξωτερικο ειναι λιγο οτι ναναι. Το 308 που λεει ο φιλος παραπανω οντως εχει μπει με 82 χ.α.ω αλλα παταει φρενο 2 φορες που δεν πρεπει συμφωνα με το τεστ. Επισης σε ενα αλλο αυτοκινητο που εβλεπα εμπαινε με 73 χ.α.ω και χτυπαγε κορινες και στα 76 το εβγαζε.
@Anestis Φιλε μου στο τεστ του Mokka που λες δεν εχει επιβατες μεσα και βλεπω παλι να αναβουν τα φωτα φρενων αρα δεν μιλαμε για την ιδια διαδικασια. Στο κειμενο του autotriti για το πως γινεται γραφουν πως δεν πρεπει να πατας φρενο και πρεπει να εχεις βαρος μεσα στο αμαξι.
Ο σημαντικότερος παράγοντας σε αυτό το τεστ είναι τα ελαστικά, εκτός από την διάσταση που παίζει και αυτή την ρόλο της σημαντικότερο είναι η κατάσταση τους, η πίεση και φυσικά αν έχουν φτάσει στην θερμοκρασία που αποδίδουν... για να είναι αντικειμενικό ένα τέτοιο τεστ πρέπει να φοράνε ακριβώς τα ίδια ελαστικά στην σωστή πίεση, θερμοκρασία, αλλιώς οι διάφορες είναι πραγματικά πολύ μεγάλες, και δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Ένα σκληρό λάστιχο, που έχει κατά 0,3 bar λιγότερη πίεση, με 20000 χλμ, δυο ετών, σε σχέση με ένα καινουριο μαλακό σωστά ζεσταμένο και φουσκωμένο πιστεύω στο ίδιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βγάλει έως και 5-6 χλμ διαφορά. Δοκιμάστε το! Γενικά τέτοιου είδους τεστ έχουν τόσες πολλες παραμέτρους που αν θέλεις μπορείς ακομα και το i20 να βγάλεις πρώτο και το fiesta τελευταίο. Επίσης μια κακοδουλεμενη ανάρτηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα επαναφοράς και γενικότερα στην ευστάθεια του αυτοκινήτου στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ως εκ τούτου ένα καινουριο αμάξι έχει σίγουρα δυο λόγους να βγάλει 2-3χλμ παραπάνω από ένα δουλεμένο.
Καλό θα ήταν να αναφέρονται αναλυτικά οι διαστάσεις, ο κατασκευαστής και το μοντέλο των ελαστικών για κάθε δοκιμή.
Δεν έχουν όλα τα ελαστικά τις ίδιες επιδόσεις, συνεπώς ο αναγνώστης θα ενημερωνόταν πληρέστερα αν είχε τις παραπάνω πληροφορίες.
Αναμενόμενο για ένα ford... σε όποια εκδόση και να το οδηγήσεις... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η ιπποδύναμη ανεβένει και η ευχαρίστηση... είναι ΤΡΕΝΟ, κ.τ.λ. σε οδηγική συμπεριφορά και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ... συν την ομορφία που διαθέτει για εμένα προσωπικά...
Συγχαρητήρια για το τεστ. Πραγματικό δείγμα ενεργητικής ασφάλειας ο τάρανδος. Απορώ πολλούς που λένε για το πλαίσιο του fiesta οτι είναι απο το 2008 και τέτοια,ακόμη αντίπαλο δεν έχει.
Και φανταστείτε να γινόταν το τεστ του fiesta με την έκδοση st line........ κλάμα για τιυ αντιπάλους (προσοχή, μιλάμε για έκδοση στα ίδια χρήματα με τον ανταγωνισμό)όχι GT,RS, και τα λοιπά!!!
Προφανως οι συνθηκες οδηγησης με βαρυφορτωμενο αμαξι και 70 χλμ/ωρα δυσκολα θα τυχουν στην Ελλαδα.Ουτε βεβαια θα συναντησουμε καποιο ταραντο στο δρομο μας. Ισως καποιο λαγο σε ορεινες διαδρομες χωρις πολυ κινηση. Το τεστ αναφερεται σε χιονισμενους δρομους και μεγαλα αυτοκινητα. Για τα μικρα αυτοκινητα θα ηταν ενδιαφερον ενα τεστ ταχυτητας ταξιδιου με δυο ατομα χωρις αποσκευες σε ορεινες διαδρομες με τις πολλες και διαδοχικες στροφες.Δηλαδη σε συνθηκες που συνανταμε συχνα σε ενα ταξιδι εκτος αυτοκινητοδρομων. Εκει ειναι που βλεπουμε στις επικινδυνες στροφες τα εικονοστασια με τις εικονες και τα κανδυλια για τα ατυχηματα που εγιναν καποτε. Τοτε εφταιγαν οι δρομοι και τα αυτοκινητα ενω τωρα οι οδηγοι.
Απάντηση: Πράγματι δεν θα συναντήσουμε τάρανδο στους ελληνικούς δρόμους, όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συναντήσει αγελάδες, πρόβατα, σκύλους κλπ. Τώρα αν θεωρείτε ότι δύσκολα έχει κάποιος 4 άτομα και αποσκευές στο αυτοκίνητό του, τότε δεν βλέπετε πόσες οικογένειες εγκαταλείπουν τα μεγάλα αστικά κέντρα την περίοδο των εορτών ή σε κάποιο 3ήμερο. Τέλος, ακόμα και μέσα στις αστικές μας μετακινήσεις, σε κεντρικό δρόμο, μπορεί να "πεταχτεί" μπροστά μας πεζός, ή να ανοίξει την πόρτα ένα παρκαρισμένο ενώ εμείς κινούμαστε με πάνω από 65 χλμ/ω.
https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY&t=48s Όπως λέτε και εσείς, τα 73 km/h είναι η χρυσή τομή για το Ibiza , από κει και πάνω το αμάξι είναι επικίνδυνο, τα ίδια χάλια και το polo... Τα περισσότερα του γκρουπ δεν τα πήγαν και ιδιαίτερα καλά στο συγκεκριμένο τεστ , ακόμη και τα λίγο ακριβότερα , δεν είμαι προκατελειμένος και ούτε και το τεστ κρίνει όλη την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά σε αυτήν την περίπτωση τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW , δεν...μόνο τα πολύ πιο ακριβά!!
Μπραβο σας που κανετε κατι διαφορετικο. Τα αποτελεσματα οσον αφορα στο τι ψαρια πιανει το καθε αμαξι ηταν λιγο πολυ αναμενομενα. Συνεχιστε και σε αλλες κατηγοριες να δουμε τι διαφορες μπορουν να υπαρξουν. Τα SUV νομιζω θα ειναι 10 χ.α.ω. πιο χαμηλα.
Όπου (φίλε Γιάννη) την καλύτερη επίδοση βρήκα να πετυχαίνει το Peugeot 308, με 82 χλμ/ώρα στο τεστ του ταράνδου ! ακόμη και η Giulia βγάζει 77 χλμ..
Μπράβο στο autotriti, επιτέλους ένα σοβαρό test για τα σύγχρονα αυτοκίνητα και όχι άλλα ανούσια σχόλια για το μέγεθος της οθόνης πολυμέσων...
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ.
Συγχαρητήρια που σε τέτοιους καιρούς ανεβάζετε το επίπεδο του περιοδικού σας. Το σημαντικότερο τεστ για επιλογή αυτοκινήτου με βάση την ανάρτηση / οδική συμπεριφορά επιτέλους με νούμερα!
Μου φαινεται τα βιντεακια στα Polo, Ibiza δεν πρεπει να ειναι τα αληθινα... πρεπει να ειναι με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.. Φαινεται σαν να πηγαινουν βολτα και αποκλειεται να μην μπορουσαν να ανεβουν μερικα χιλιομετρα παραπανω συμφωνα με την συμπεριφορα που δειχνουν... ΥΓ. Το Fiesta εκει κρατα την κορυφη..!!!
Ένα συγκριτικό στα μικρομεσαία θα ήταν περισσότερο ενδιαφέρον... ένα πιο καλό κ σοβαρό συγκριτικό.. φιλότιμη προσπάθεια πάντως.
Δειτε και αντίστοιχα test από Ισπανία https://www.youtube.com/watch?v=Cr9Rx2I4yQU
Οπτικά χωρίς αίσθηση τιμονιού-esp-ανάρτησης το 208 είναι τέλειο. Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται τη μεταφορά βάρους από το 00:03 - 00:05. Η ουρά μένει πίσω από την ευθεία του μπροστινού τροχού. To fiesta μου φαίνεται οτι μεταφέρει πολύ βάρος αριστέρα. Σαν να είναι έτοιμο να σηκώσει ρόδα. Το turn in του ibiza-polo είναι οπτικά πάντα υποδειγματικά. Σαν να είναι σε ράγες. Ακόμα και το fiesta - με ποιό πολλά χιλιόμετρα βέβαια- σαν να μπαίνει με μούτρα Απογοήτευση η απόδοση του άλλου γάλλου για μένα
Γιατί δεν υπάρχει alfa romeo mito? Για απλή έκδοση μιλάω. Ίσως γιατί θα τρίβουν όλοι τα ματάκια τους?
Φοβερο το τεστ σας. Σκεφτομαι να αγορασω μικρο crossover. θα κάνετε κατι και για αυτη τη κατηγορια;
Η επιδοση του Rio βενζινης θα διεφερε σημαντικα απο το ντιζελ;
Απάντηση: Η διαφορά βάρους από πλευράς ντίζελ, δείχνει ότι το ελαφρύτερο βενζινοκίνητο θα έχει καλύτερη επίδοση.
Συγχαρητήρια σε όλους για την πολύ μεγάλη προσπάθεια....και σας ευχαριστούμε.
Μπραβο σας που σε τετοιες δυσκολες οικονομικες συνθηκες, πραγματοποιητε τετοιες δυσκολες δοκιμες. Ανυπομονουμε και για τα μικρομεσαια μοντελα!
Τα βιντεο που εχω δει κι εγω απο εξωτερικο ειναι λιγο οτι ναναι. Το 308 που λεει ο φιλος παραπανω οντως εχει μπει με 82 χ.α.ω αλλα παταει φρενο 2 φορες που δεν πρεπει συμφωνα με το τεστ. Επισης σε ενα αλλο αυτοκινητο που εβλεπα εμπαινε με 73 χ.α.ω και χτυπαγε κορινες και στα 76 το εβγαζε.
@Anestis Φιλε μου στο τεστ του Mokka που λες δεν εχει επιβατες μεσα και βλεπω παλι να αναβουν τα φωτα φρενων αρα δεν μιλαμε για την ιδια διαδικασια. Στο κειμενο του autotriti για το πως γινεται γραφουν πως δεν πρεπει να πατας φρενο και πρεπει να εχεις βαρος μεσα στο αμαξι.
Ο σημαντικότερος παράγοντας σε αυτό το τεστ είναι τα ελαστικά, εκτός από την διάσταση που παίζει και αυτή την ρόλο της σημαντικότερο είναι η κατάσταση τους, η πίεση και φυσικά αν έχουν φτάσει στην θερμοκρασία που αποδίδουν... για να είναι αντικειμενικό ένα τέτοιο τεστ πρέπει να φοράνε ακριβώς τα ίδια ελαστικά στην σωστή πίεση, θερμοκρασία, αλλιώς οι διάφορες είναι πραγματικά πολύ μεγάλες, και δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Ένα σκληρό λάστιχο, που έχει κατά 0,3 bar λιγότερη πίεση, με 20000 χλμ, δυο ετών, σε σχέση με ένα καινουριο μαλακό σωστά ζεσταμένο και φουσκωμένο πιστεύω στο ίδιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βγάλει έως και 5-6 χλμ διαφορά. Δοκιμάστε το! Γενικά τέτοιου είδους τεστ έχουν τόσες πολλες παραμέτρους που αν θέλεις μπορείς ακομα και το i20 να βγάλεις πρώτο και το fiesta τελευταίο. Επίσης μια κακοδουλεμενη ανάρτηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα επαναφοράς και γενικότερα στην ευστάθεια του αυτοκινήτου στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ως εκ τούτου ένα καινουριο αμάξι έχει σίγουρα δυο λόγους να βγάλει 2-3χλμ παραπάνω από ένα δουλεμένο.
Καλό θα ήταν να αναφέρονται αναλυτικά οι διαστάσεις, ο κατασκευαστής και το μοντέλο των ελαστικών για κάθε δοκιμή. Δεν έχουν όλα τα ελαστικά τις ίδιες επιδόσεις, συνεπώς ο αναγνώστης θα ενημερωνόταν πληρέστερα αν είχε τις παραπάνω πληροφορίες.
Και ομως φιλεψδεν ειναι ετσι. Το ιδιο τες στα crossover γινεται με υψηλοτερες ταχυτητες. Π.χ το δικο μου opel mokka x πετυχαινει 76 χλμ/ω
Αναμενόμενο για ένα ford... σε όποια εκδόση και να το οδηγήσεις... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η ιπποδύναμη ανεβένει και η ευχαρίστηση... είναι ΤΡΕΝΟ, κ.τ.λ. σε οδηγική συμπεριφορά και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ... συν την ομορφία που διαθέτει για εμένα προσωπικά...