ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroen C3 (+video)

183.732 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Citroen C3 (+video)
6 Φωτογραφίες »

Το αυτοκίνητο της δοκιμής φορούσε ελαστικά διάστασης 205/50 R17 που ανήκουν στον προαιρετικό του εξοπλισμό.

Το Citroen C3 αν και το πιο μαλακό σε ρύθμιση ανάρτησης αυτοκίνητο της δοκιμής στo (elk test) –και το πιο άνετο φυσικά-, τα πήγε πολύ καλά. Οι έντονες κλίσεις του δεν επηρέασαν στο ελάχιστο την σταθερότητά και πέρασε το τεστ με ευκολία.

76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Από τα 76 χλμ./ώρα που ξεκινήσαμε με το Citroen C3 «πέφταμε» από πέρασμα σε πέρασμα κατά 1 χλμ./ώρα για να εντοπίσουμε το «φάσμα» χιλιομέτρων που θα ένιωθε άνετα στη διαδικασία. Σε ταχύτητες έως και 73 χλμ./ώρα και σε διαδοχικές μετρήσεις, φάνηκε ότι υπάρχουν έντονες κλίσεις και υποστροφική τάση.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες στα πολλά χιλιόμετρα, δοκιμάσαμε να ρίξουμε την ταχύτητα του Citroen C3, ούτως ώστε να βρούμε το φάσμα που μπορεί να κινηθεί και να εντοπίσουμε ακριβώς το «πολυπόθητο» χιλιόμετρο. Δοκιμάσαμε λοιπόν με ταχύτητα 68 χλμ./ώρα, σε μια διαδικασία που το C3 δεν είχε κανένα πρόβλημα, παρουσιάζοντας μόνο σχετικά μεγάλες κλίσεις για αυτή την ταχύτητα. Κανένα θέμα στην συμπεριφορά του. 

71 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ανεβαίνοντας σε ταχύτητα, προσεγγίσαμε τα 71 χλμ./ώρα τα οποία δύσκολα μπορούσε να τα διαχειριστεί το Citroen C3, παρουσιάζοντας ταλαντώσεις από τις μεταφορές βάρους που επηρέαζαν την συμπεριφορά του και ήταν οριακά ελεγχόμενο.

70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 70 χλμ./ώρα το Citroen C3 κατάφερε να περάσει το τεστ με ευκολία. Η μαλακή ανάρτηση ήταν υπεύθυνη για την εμφάνιση έντονων κλίσεων που επηρέασαν ωστόσο μόνο την αίσθηση αλλά όχι την συμπεριφορά του τελικά. Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη στροφή έστριψε ιδανικά όμως το ESP ενεργοποιήθηκε πιο βίαια από όσο χρειαζόταν χωρίς ωστόσο να δημιουργεί πρόβλημα στην κατεύθυνσή του από το τιμόνι. Στην αμέσως επόμενη αλλαγή κατεύθυνσης για να κινηθεί στην λωρίδα των 11 μ. του τεστ, δεν είχε καμία τάση για υποστροφή, απλώς είχε μια συνεχόμενη κλίση αμαξώματος μέχρι να στρίψει για το τελευταίο κομμάτι του τεστ και να επέμβει πάλι το ESP για να το βγάλει με ευκολία στα τελευταία μέτρα του τεστ.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Οι έντονες κλίσεις και μόνο του στέρησαν καλύτερη επίδοση με περισσότερα χιλιόμετρα. Το πιο άνετο αυτοκίνητο του τεστ ωστόσο πέτυχε στο τεστ αποφυγής ταράνδου με σχετική ευκολία. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Οι κλίσεις του ήταν ιδιαίτερα αισθητές και για εμάς όμως έδειξε ότι είχε καλά κρατήματα.
 

Σελίδα 1Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos)
Σελίδα 2Πως γίνεται το Elk Test
Σελίδα 3Ford Fiesta (+video)
Σελίδα 4Hyundai i20 (+video)
Σελίδα 5Peugeot 208 (+video)
Σελίδα 6SEAT Ibiza (+video)
Σελίδα 7Skoda Fabia (+video)
Σελίδα 8Toyota Yaris (+video)
Σελίδα 9Volkswagen Polo (+video)
Σελίδα 10Citroen C3 (+video)
Σελίδα 11Kia Rio (+video)
Σελίδα 12Nissan Micra (+video)
Σελίδα 13Opel Corsa (+video)
Σελίδα 14Renault Clio (+video)
Σελίδα 15Νέο Peugeot 208
Σελίδα 16Νέο Renault Clio
Σελίδα 17Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
Σελίδα 18Πίσω από τις κάμερες
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA