ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota Yaris (+video)

184.521 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Toyota Yaris (+video)
6 Φωτογραφίες »

To Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που έχει άστρο σε όλους τους τομείς και με διακριτικό τρόπο καταφέρνει πάντα να συγκαταλέγεται στα καλύτερα της κατηγορίας σε όλες τις συγκρίσεις. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία και παρά το γεγονός πως μέσα στα αυτοκίνητα αυτής υπάρχουν κάποια με πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση (Fiesta, Ibiza, 208), κατάφερε να βρεθεί ψηλά στη λίστα με βάση την επίδοσή του. 

77 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ξεκινήσαμε την δοκιμασία του Toyota Yaris λίγο πάνω από τα χιλιόμετρα που είχαμε ορίσει ότι θα πιάσουμε πριν την δοκιμασία. Με ταχύτητα εισόδου στο elk test στα 77 χλμ./ώρα, το Yaris δεν κατάφερε όπως είναι λογικό να στρίψει την πρώτη και την τελευταία στροφή του τεστ με την προσπάθεια να αποτυγχάνει. Πάντως, η προσπάθεια με αυτά τα χιλιόμετρα μας έδειξε καλή σχετικά πρόσφυση παρά τις έντονες κλίσεις του αμαξώματος, αλλά και μέτρια απόκριση στο τιμόνι.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με 73 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Yaris μέσα στο elk test ήταν απόλυτα ασφαλής, καταφέρνοντας έτσι να το περάσει με απόλυτη επιτυχία. Σε αυτά τα χιλιόμετρα η εμπλοκή του ESP στην πρώτη στροφή ήταν αισθητή, ωστόσο δεν επηρέασε την πορεία του αυτοκινήτου, αλλά έκανε τη δουλειά που είναι κατασκευασμένο να κάνει. Ανέκοψε έτσι στιγμιαία την τάση για υποστροφή στο πιο σημαντικό σημείο της δοκιμασίας διατηρώντας το σταθερό σε όλη τη διάρκεια της πορείας του. Οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος και πάλι ήταν εμφανείς και αντιληπτές και στο εσωτερικό του, όμως δεν προκλήθηκε καμία μεταφορά βάρους, με το Yaris να περνάει από τις τελευταίες κορίνες του τεστ ευθυγραμμισμένο.   

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Μετά τις επιτυχημένες προσπάθειες στα 73 χλμ./ώρα δοκιμάσαμε να ανεβούμε στα 74-75 χλμ./ώρα. Εκεί όμως ήταν εμφανές πως το μοντέλο είχε φτάσει στο «όριό» του, καταφέρνοντας μεν να περάσει όλες τις κορίνες αλλά σαφέστατα με μεγάλη δυσκολία. Επαναλάβαμε την διαδικασία και άλλες φορές σε αυτά τα χιλιόμετρα για να επιβεβαιωθεί πως δεν γινόταν με ευκολία από τον μέσο οδηγό. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Το Yaris παρά την μαλακή του ανάρτηση, πέτυχε μεγάλο «σκορ» στο τεστ αποφυγής ταράνδου.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αισθητές οι κλίσεις όμως πέραν αυτών δεν υπήρχε τίποτα που να μαρτυρά τα «πολλά» χιλιόμετρα που είχε στη διαδικασία.
 

Σελίδα 1Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos)
Σελίδα 2Πως γίνεται το Elk Test
Σελίδα 3Ford Fiesta (+video)
Σελίδα 4Hyundai i20 (+video)
Σελίδα 5Peugeot 208 (+video)
Σελίδα 6SEAT Ibiza (+video)
Σελίδα 7Skoda Fabia (+video)
Σελίδα 8Toyota Yaris (+video)
Σελίδα 9Volkswagen Polo (+video)
Σελίδα 10Citroen C3 (+video)
Σελίδα 11Kia Rio (+video)
Σελίδα 12Nissan Micra (+video)
Σελίδα 13Opel Corsa (+video)
Σελίδα 14Renault Clio (+video)
Σελίδα 15Νέο Peugeot 208
Σελίδα 16Νέο Renault Clio
Σελίδα 17Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
Σελίδα 18Πίσω από τις κάμερες
Autotriti.gr
Mototriti.gr