ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai i20 (+video)

184.610 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Hyundai i20 (+video)
6 Φωτογραφίες »

Το Hyundai i20 μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στη διαδικασία αποφυγής κινδύνου (elk test) με την συμπεριφορά του, ωστόσο η ταχύτητα επιτυχίας ήταν μικρή σχετικά. Αυτό οφείλεται αρχικά στη διάσταση των ελαστικών του και την μαλακή ανάρτησή του που είχαν ως αποτέλεσμα να «ταλαιπωρείται» από κλίσεις και φαινόμενα μεταφοράς βάρους που σε πιο μεγάλες ταχύτητες, οδηγούσαν σε απώλεια πρόσφυσης. Ξεκινήσαμε τις δοκιμές του i20 από τα 65 χλμ./ώρα τα οποία αποδείχθηκαν ιδιαίτερα «λίγα», βγάζοντας το elk test με μεγάλη ευκολία. Μετά ανεβήκαμε αρκετά πάνω από τα 72 χλμ./ώρα όπου το i20 δεν κατάφερε να πετύχει στο τεστ. 

71 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στα 71 χλμ./ώρα το Hyundai i20 απέτυχε να βγάλει την δοκιμασία, χτυπώντας τις κορίνες εισόδου και εξόδου στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης. Όπως είναι λογικό, δεν υπήρχε χώρος για επαναφορά στην «λωρίδα» του.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Συνεχίσαμε με τα 68 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία όπως αποδείχθηκε ήταν και η ιδανική για το i20. Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του ήταν πολύ καλή με το αμάξωμα να γέρνει αισθητά αλλά όχι σε σημείο που να οδηγεί σε απώλεια πρόσφυσης η ελέγχου. Το ESP με την διακριτική αλλά συνεχή του λειτουργία εξασφάλιζε την ομαλή ροή του αυτοκινήτου στο πέρασμα, χωρίς να απαιτούνται διορθώσεις.

70 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στα 70 χλμ./ώρα που δοκιμάσαμε αρκετές φορές, το i20 εμφάνιζε μικρή υποστροφή, είχε ακόμα μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος και στην δεύτερη αλλαγή πορείας, η επαναφορά της ανάρτησης προκαλούσε ήπιες μεν αλλά υπαρκτές αναπηδήσεις και οδηγούσε σε απώλεια πρόσφυσης, ενώ δυσκολεύτηκε να επανέλθει στην λωρίδα του.

69 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 69 χλμ./ώρα, το Hyundai i20 ξεπέρασε ελαφρώς το όριό του. Σε αυτά τα χλμ. είχαμε πιο βίαιη μεταφορά βάρους και πιο «αργό» τιμόνι στην είσοδο, χωρίς ωστόσο τάση υποστροφής. Πρακτικά ένας μέσος οδηγός θα δυσκολευτεί να περάσει το τεστ, ένας ικανός ίσως το καταφέρει.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Καλή. Oριακή συμπεριφορά σε ελάχιστα μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου από τα 68 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το i20 έδειχνε πολύ ελεγχόμενο σε όλη τη διαδικασία στα 68 χλμ./ώρα και δεν ζοριστήκαμε καθόλου στους ελιγμούς του. Οι χώροι του εκτιμήθηκαν κατά την δοκιμασία γιατί δεν κοπανούσαμε και δεν ζοριστήκαμε να κρατηθούμε.
 

Σελίδα 1Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos)
Σελίδα 2Πως γίνεται το Elk Test
Σελίδα 3Ford Fiesta (+video)
Σελίδα 4Hyundai i20 (+video)
Σελίδα 5Peugeot 208 (+video)
Σελίδα 6SEAT Ibiza (+video)
Σελίδα 7Skoda Fabia (+video)
Σελίδα 8Toyota Yaris (+video)
Σελίδα 9Volkswagen Polo (+video)
Σελίδα 10Citroen C3 (+video)
Σελίδα 11Kia Rio (+video)
Σελίδα 12Nissan Micra (+video)
Σελίδα 13Opel Corsa (+video)
Σελίδα 14Renault Clio (+video)
Σελίδα 15Νέο Peugeot 208
Σελίδα 16Νέο Renault Clio
Σελίδα 17Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
Σελίδα 18Πίσω από τις κάμερες
Mercedes
Mototriti.gr