ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nissan Micra (+video)

183.631 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Nissan Micra (+video)
5 Φωτογραφίες »

Το βενζινοκίνητο Nissan Micra αποδίδει έως 90 ίππους, όντας έξω από το όριο των 100-125 ίππων που ορίσαμε και για αυτό συναντάται εδώ.

Το Micra στην βενζινοκίνητη έκδοσή του, φοράει τον 0,9 λτ. τρικύλινδρο κινητήρα με απόδοση 90 ίππων και γιΆ αυτό βρίσκεται μέσα στα αυτοκίνητα με διαφορετικές προδιαγραφές που μετρήσαμε. Η συμπεριφορά του ήταν ικανοποιητική στο τεστ, άσχετα αν δεν κατάφερε να σημειώσει μεγάλες ταχύτητες εισόδου. 

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Από τις αρχικές αναγνωριστικές δοκιμές του πριν καταγράψουμε κάποια προσπάθεια, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως ταχύτητες άνω των 70 χλμ./ώρα θα δυσκόλευαν το Micra στη διαδικασία. Ξεκινήσαμε έτσι από τα 68 χλμ./ώρα, τα οποία αποδείχθηκαν «λίγα», με το αμάξωμα να συμπεριφέρεται εξαιρετικά σε όλο το μήκος της διαδρομής του τεστ.

71 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ξέραμε ότι είμαστε κοντά στην ιδανική ταχύτητα του Micra για το elk test, και έτσι ανεβήκαμε πιο πάνω σε χιλιόμετρα για να βρούμε και το «ταβάνι» του. Στα 71 χλμ./ώρα «φλέρταρε» ιδιαίτερα με κάποιες κορίνες και δεν κατάφερε να «περάσει» το τεστ αφού δεν είχε ομαλή και ελεγχόμενη συμπεριφορά.

69 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με τη μέθοδο της ατόπου απαγωγής φαινόταν ότι έχουμε στα χέρια μας την ιδανική τελικά ταχύτητα στο τεστ ταράνδου για το Micra. Μπήκαμε στο τεστ λοιπόν με τα 69 χλμ./ώρα και επαναλάβαμε την δοκιμασία 3 φορές. Το Micra πέρασε με επιτυχία το τεστ σε αυτά τα χιλιόμετρα χωρίς να δυσκολευτεί καθόλου. Ήταν σταθερό και άμεσο στην πρώτη εναλλαγή πορείας, δεν παρουσίασε καμία τάση υποστροφής παρά τις έντονες κλίσεις του αμαξώματός του και εύκολα επανήλθε στην κατεύθυνσή του μετά τον ελιγμό αποφυγής. Το ESP είχε διακριτική έως ανεπαίσθητη εμπλοκή στην διαδικασία και μόνο στα σημεία εισόδου και εξόδου από την λωρίδα των 11 μέτρων του τεστ, διατηρώντας την σταθερή πορεία του Micra μέχρι το τέλος.

70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Αφού είχαμε βρει τα 69 χλμ./ώρα ανεβάσαμε τον πήχη 1 χλμ./ώρα και είδαμε για άλλη μια φορά πόση διαφορά μπορεί να έχει μια τόσο μικρή διαφορά στην ταχύτητα σε αυτή τη δοκιμασία. Αν και ελαφρώς λιγότερο αποτελεσματικό από πριν σε συμπεριφορά, το Micra δεν πέρασε με άνεση το τεστ. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό μέχρι την ταχύτητα που πέρασε με επιτυχία το τεστ. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ενώ φάνηκε να γέρνει αρκετά, δεν μας φόβισε στη διάρκεια του τεστ καθόλου.
 

Σελίδα 1Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos)
Σελίδα 2Πως γίνεται το Elk Test
Σελίδα 3Ford Fiesta (+video)
Σελίδα 4Hyundai i20 (+video)
Σελίδα 5Peugeot 208 (+video)
Σελίδα 6SEAT Ibiza (+video)
Σελίδα 7Skoda Fabia (+video)
Σελίδα 8Toyota Yaris (+video)
Σελίδα 9Volkswagen Polo (+video)
Σελίδα 10Citroen C3 (+video)
Σελίδα 11Kia Rio (+video)
Σελίδα 12Nissan Micra (+video)
Σελίδα 13Opel Corsa (+video)
Σελίδα 14Renault Clio (+video)
Σελίδα 15Νέο Peugeot 208
Σελίδα 16Νέο Renault Clio
Σελίδα 17Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
Σελίδα 18Πίσω από τις κάμερες
Autotriti.gr
VW