ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Opel Corsa (+video)

183.734 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Opel Corsa (+video)
6 Φωτογραφίες »

To Opel Corsa που είχαμε στη διάθεσή μας εφοδιαζόταν με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα (βασικός στην γκάμα του) των 1,4 λίτρων με απόδοση 90 ίππων. 

Το πιο «αδύναμο» (μαζί με το Micra) από τα μοντέλα του τεστ ήταν το Opel Corsa, το οποίο διατίθεται φυσικά και με πιο ισχυρή έκδοση (1,0 T 115PS), η οποία ωστόσο δεν ήταν διαθέσιμη. Το Corsa τα πήγε πολύ καλά στο τεστ γενικότερα, αποδεικνύοντας πως δικαίως βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτή προσφέροντάς του και αποδεδειγμένα ασφάλεια. 

73 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα και μετά τις αρχικές δοκιμές όπου είχαμε ένα «σημάδι» για το που πρέπει να κινηθούμε, δοκιμάσαμε αρχικά με μεγάλη ταχύτητα το τεστ ταράνδου και με το Corsa. Στα 73 χλμ./ώρα, δεν κατάφερε να περάσει τη δοκιμασία. όπως και στα 72 χλμ./ώρα που την πέρασε οριακά.

69 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Πέφτοντας στα 69 χλμ./ώρα το Corsa ήταν ιδιαίτερα άνετο μέσα στην διαδικασία, χωρίς να μας αγχώσει καθόλου. Διατήρησε την σταθερότητά του σε όλη τη διαδρομή και δεν είχε κανένα πρόβλημα, δείχνοντας να έχει χώρο και ανάμεσα στις κορίνες για περισσότερα χιλιόμετρα.

71 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στα 70 χλμ./ώρα, με το Corsa να είναι κοντά στο ιδανικό του αλλά όχι ακόμα πάνω σε αυτό. Σε όλες τις προσπάθειές μας τα κατάφερε αβίαστα και έτσι μας έδωσε το δικαίωμα να ανέβουμε στα 71 χλμ./ώρα όπου τελικά αποδείχθηκε και το ιδανικό του. Σε αυτά τα χιλιόμετρα, είχε εμφανώς πιο αυξημένες κλίσεις σε σχέση με τα χαμηλότερης ταχύτητας «περάσματα», όμως η συμπεριφορά του ήταν σταθερή και δεν κλονίστηκε από αυτές. Το ESP είχε άψογη λειτουργία για να περιορίσει όποια τάση δημιουργούσαν οι μεταφορές βάρους, ενώ το τιμόνι του αν και ελαφρύ και μέσα στη διαδικασία, ήταν ακριβές. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Το Corsa τα πήγε πολύ καλά στο τεστ αποφυγής ταράνδου. Ηταν απόλυτα ελεγχόμενο μέχρι και τα 71 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ομαλές μεταφορές βάρους και δεν μας «άγχωσε» στιγμή με την συμπεριφορά του. 
 

Σελίδα 1Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos)
Σελίδα 2Πως γίνεται το Elk Test
Σελίδα 3Ford Fiesta (+video)
Σελίδα 4Hyundai i20 (+video)
Σελίδα 5Peugeot 208 (+video)
Σελίδα 6SEAT Ibiza (+video)
Σελίδα 7Skoda Fabia (+video)
Σελίδα 8Toyota Yaris (+video)
Σελίδα 9Volkswagen Polo (+video)
Σελίδα 10Citroen C3 (+video)
Σελίδα 11Kia Rio (+video)
Σελίδα 12Nissan Micra (+video)
Σελίδα 13Opel Corsa (+video)
Σελίδα 14Renault Clio (+video)
Σελίδα 15Νέο Peugeot 208
Σελίδα 16Νέο Renault Clio
Σελίδα 17Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
Σελίδα 18Πίσω από τις κάμερες
Mercedes
EGYHSH ELASTIKON