Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
184.524 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
6 Φωτογραφίες »
Τι μικρά θα διαλέξουμε: Με πόσα άλογα, βενζίνη ή diesel, με τι λάστιχα; Επρεπε να πάρουμε τις αποφάσεις αυτές, ξεκινώντας. Διαλέξαμε λοιπόν βενζινοκίνητα μικρά με 100-125 άλογα. Με λάστιχα, με τα οποία τα μοντέλα αυτά πουλιούνται, στην μεσαία τους έκδοση. Αφού κάθε μοντέλο πουλιέται σε 3 εκδόσεις βασική, μεσαία και full εξοπλισμένη. Η μεσαία έκδοση όμως είναι αυτή που κυριαρχεί στις πωλήσεις της κατηγορίας των μικρών στην Ελλάδα.
Καθώς όμως δεν έχουν όλες οι εταιρείες αυτοκίνητα δοκιμής με τις παραπάνω προδιαγραφές, πήραν μέρος στο τέστ και μοντέλα που δεν ταιριάζουν στις προδιαγραφές αυτές και έτσι αυτά δεν εμφανίζονται στην τελική κατάταξη. Πέρα απο όσα διαβάσατε στις προηγούμενες σελίδες, τα συμπεράσματα της δοκιμασίας αυτής είναι:
Συμπέρασμα 1
Εντυπωσιαστήκαμε. Τα σημερινά μικρά μοντέλα είναι τόσο καλά στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, που πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε. To Fiesta άγγιξε την επίδοση του Focus RS και του Audi R8 (78 και τα δύο) και σχεδόν όλα τα μικρά πετύχανε επιδόσεις 15 χλμ./ώρα πάνω απο τα αντίστοιχα μοντέλα των προηγούμενων 10-15 ετών.
Συμπέρασμα 2
Τα λάστιχα.
Τα 16άρια ελαστικά, που φόραγαν τα περισσότερα, φαίνεται να είναι η σωστή επιλογή. Συνδυάζουν την άνεση και την καλή επίδοση στη δοκιμή αυτή. Με 17άρια χαμηλού προφίλ θα κερδίσεις 1-2 χλμ./ώρα, αλλά θα χάσεις σε άνεση, αφού η παραμικρή ανωμαλία του δρόμου, θα «σκάει» στην πλάτη σου. Με 15άρια αντίστοιχα (Hyundai i20, Skoda Fabia) δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 70 χλμ/ώρα.
Συμπέρασμα 3
1 χλμ/ωρα είναι ...βουνό!. Κάναμε 4 και 5 προσπάθειες σε κάθε αυτοκίνητο για να σπάσουμε το ρεκόρ του. Στάθηκε αδύνατο. Κάνεις σχετικά εύκολα το ρεκόρ του, τα αυτοκίνητα δεν δείχνουν να ζορίζονται, ούτε τρομάζουν τους επιβάτες και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλμ/ώρα την ταχύτητα και ...απλά δεν γίνεται. Μην ξεχνάμε οτι είσαι «φορτωμένος» (4 άτομα και αποσκευές) και έχεις μόνο το τιμόνι για βοήθεια, ούτε γκάζι, ούτε φρένο. Ετσι άπαξ και ξεπεράσεις το όριο, το αυτοκίνητο δεν «μαζεύεται» με τίποτα. Κάθε μοντέλο φαίνεται σχεδιασμένο (αναρτήσεις, ESP, κέντρο βάρους κλπ.) για να περνάει σε αυτή ακριβώς την ταχύτητα. Αρα:
Συμπέρασμα 4
Οι κατασκευαστές έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσματα. Οταν δηλώνουν ότι το στήσιμο των αυτοκινήτων σήμερα γίνεται έτσι ώστε να μπορεί να περάσει με επιτυχία την δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, είναι σαφές οτι έχουν αποφασίσει και σε ποιό νούμερο θα σταματήσουν. Ολοι μπορούν να κάνουν 75 και 80 και 85 (85 έκανε η Citroen Xantia τo 1999). Αρα η σημερινή τους επιλογή έχει να κάνει με το κόστος και την άνεση. Ολοι ξέρουμε οτι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα για να έχουν τέλειες επιδόσεις είναι τελείως «κούτσουρα». Μπαίνεις μέσα και αν δεν είσαι μυημένος, σου βγαίνουν τα άντερα, στο παραμικρό σαμαράκι. Το μαλακώνεις, αρχίζει και γέρνει, έχεις μεγάλες μεταφορές φορτίων και χάνεις την πρόσφυση (ή αρχίζεις τις τούμπες). Υπαρχουν βέβαια αναρτήσεις που κάνουν και τα δύο. Μαλακές για άνεση και παράλληλα δεν αφήνουν το αυτοκίνητο να πάρει κλίσεις. Σαν της Xantia Activa, 20 χρόνια πρίν. Κοστίζουν πάρα πολλά όμως. Ο αγώνας για νέες τεχνολογίες που θα τα κάνουν όλα φτηνότερα και καλύτερα συνεχίζεται και θα συνεχίζεται. Προς το παρόν, το στοίχημα το έχει κερδίσει η Ford με τα 77 χλμ/ώρα του νέου Fiesta (με 16άρια μάλιστα λάστιχα). Για να το πετύχει αυτό, εκτός όλων των άλλων, σχεδίασε από την αρχή τους ελαστικούς συνδέσμους (σινεμπλόκ) της ανάρτησης, αυξάνοντας την ακαμψία του αμαξώματος και την συμπεριφορά αυτής. Η παραμικρή λεπτομέρεια λοιπόν μετράει διαχωρίζοντας το καλό, από το τέλειο.
Συμπέρασμα 5
ESP ή ανάρτηση;. Στην δοκιμασία αυτή η μαγική λέξη ειναι το ESP. Η πρώτη A-Class ανετράπη με 60 χλμ/ώρα το 1997, έβαλε το ESP της S-Class και έκανε 66 χλμ/ώρα σπάζοντας όλα τα ρεκορ της εποχής για την κατηγορία αυτή, ένω και σε αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες δεν ανατρεπόταν πλέον με τίποτα. Στην δοκιμή μας είχαμε ESP που έκοβαν τελείως την ταχύτητα του αυτοκινήτου και άλλα που περιόριζαν την επέμβαση τους σε κάποιον απο τους τροχούς, διορθώνοντας την πορεία του αυτοκινήτου ώστε να μείνει στην τροχιά του. Κάπου διάβασα οτι είναι η εφεύρεση που έχει γλυτώσει τις περισσότερες ζωές την τελευταία 20 ετία. Αλλα αυτοκίνητα «έρρεαν» ομαλά, μέσα στην διαδρομή τους και άλλα έκοβαν τελείως για να την ολοκληρώσουν. Σε πρώτη σκέψη το πρώτο μοιάζει πιο καλλιτεχνικό. Μια και όμως η δοκιμή αυτή δεν είναι παράσταση μπαλέτου, αλλά αγώνας για την αποφυγή ατυχήματος, το αποτέλεσμα μετράει.
Το Test Center του περιοδικού πήρε και θα συνεχίσει να παίρνει «φόρα» για την διενέργεια και άλλων τέτοιων τεστ σε διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Θα έχει ενδιαφέρον να δείτε τα μεγαλύτερα σε βάρος και όγκο, αλλά και ψηλότερα μοντέλα της ακμάζουσας κατηγορίας των crossover…Μείνετε συντονισμένοι.
Διαβάστε ακόμη
Καθώς όμως δεν έχουν όλες οι εταιρείες αυτοκίνητα δοκιμής με τις παραπάνω προδιαγραφές, πήραν μέρος στο τέστ και μοντέλα που δεν ταιριάζουν στις προδιαγραφές αυτές και έτσι αυτά δεν εμφανίζονται στην τελική κατάταξη. Πέρα απο όσα διαβάσατε στις προηγούμενες σελίδες, τα συμπεράσματα της δοκιμασίας αυτής είναι:
Συμπέρασμα 1
Εντυπωσιαστήκαμε. Τα σημερινά μικρά μοντέλα είναι τόσο καλά στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, που πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε. To Fiesta άγγιξε την επίδοση του Focus RS και του Audi R8 (78 και τα δύο) και σχεδόν όλα τα μικρά πετύχανε επιδόσεις 15 χλμ./ώρα πάνω απο τα αντίστοιχα μοντέλα των προηγούμενων 10-15 ετών.
Συμπέρασμα 2
Τα λάστιχα.
Τα 16άρια ελαστικά, που φόραγαν τα περισσότερα, φαίνεται να είναι η σωστή επιλογή. Συνδυάζουν την άνεση και την καλή επίδοση στη δοκιμή αυτή. Με 17άρια χαμηλού προφίλ θα κερδίσεις 1-2 χλμ./ώρα, αλλά θα χάσεις σε άνεση, αφού η παραμικρή ανωμαλία του δρόμου, θα «σκάει» στην πλάτη σου. Με 15άρια αντίστοιχα (Hyundai i20, Skoda Fabia) δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 70 χλμ/ώρα.
Συμπέρασμα 3
1 χλμ/ωρα είναι ...βουνό!. Κάναμε 4 και 5 προσπάθειες σε κάθε αυτοκίνητο για να σπάσουμε το ρεκόρ του. Στάθηκε αδύνατο. Κάνεις σχετικά εύκολα το ρεκόρ του, τα αυτοκίνητα δεν δείχνουν να ζορίζονται, ούτε τρομάζουν τους επιβάτες και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλμ/ώρα την ταχύτητα και ...απλά δεν γίνεται. Μην ξεχνάμε οτι είσαι «φορτωμένος» (4 άτομα και αποσκευές) και έχεις μόνο το τιμόνι για βοήθεια, ούτε γκάζι, ούτε φρένο. Ετσι άπαξ και ξεπεράσεις το όριο, το αυτοκίνητο δεν «μαζεύεται» με τίποτα. Κάθε μοντέλο φαίνεται σχεδιασμένο (αναρτήσεις, ESP, κέντρο βάρους κλπ.) για να περνάει σε αυτή ακριβώς την ταχύτητα. Αρα:
Συμπέρασμα 4
Οι κατασκευαστές έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσματα. Οταν δηλώνουν ότι το στήσιμο των αυτοκινήτων σήμερα γίνεται έτσι ώστε να μπορεί να περάσει με επιτυχία την δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, είναι σαφές οτι έχουν αποφασίσει και σε ποιό νούμερο θα σταματήσουν. Ολοι μπορούν να κάνουν 75 και 80 και 85 (85 έκανε η Citroen Xantia τo 1999). Αρα η σημερινή τους επιλογή έχει να κάνει με το κόστος και την άνεση. Ολοι ξέρουμε οτι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα για να έχουν τέλειες επιδόσεις είναι τελείως «κούτσουρα». Μπαίνεις μέσα και αν δεν είσαι μυημένος, σου βγαίνουν τα άντερα, στο παραμικρό σαμαράκι. Το μαλακώνεις, αρχίζει και γέρνει, έχεις μεγάλες μεταφορές φορτίων και χάνεις την πρόσφυση (ή αρχίζεις τις τούμπες). Υπαρχουν βέβαια αναρτήσεις που κάνουν και τα δύο. Μαλακές για άνεση και παράλληλα δεν αφήνουν το αυτοκίνητο να πάρει κλίσεις. Σαν της Xantia Activa, 20 χρόνια πρίν. Κοστίζουν πάρα πολλά όμως. Ο αγώνας για νέες τεχνολογίες που θα τα κάνουν όλα φτηνότερα και καλύτερα συνεχίζεται και θα συνεχίζεται. Προς το παρόν, το στοίχημα το έχει κερδίσει η Ford με τα 77 χλμ/ώρα του νέου Fiesta (με 16άρια μάλιστα λάστιχα). Για να το πετύχει αυτό, εκτός όλων των άλλων, σχεδίασε από την αρχή τους ελαστικούς συνδέσμους (σινεμπλόκ) της ανάρτησης, αυξάνοντας την ακαμψία του αμαξώματος και την συμπεριφορά αυτής. Η παραμικρή λεπτομέρεια λοιπόν μετράει διαχωρίζοντας το καλό, από το τέλειο.
Συμπέρασμα 5
ESP ή ανάρτηση;. Στην δοκιμασία αυτή η μαγική λέξη ειναι το ESP. Η πρώτη A-Class ανετράπη με 60 χλμ/ώρα το 1997, έβαλε το ESP της S-Class και έκανε 66 χλμ/ώρα σπάζοντας όλα τα ρεκορ της εποχής για την κατηγορία αυτή, ένω και σε αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες δεν ανατρεπόταν πλέον με τίποτα. Στην δοκιμή μας είχαμε ESP που έκοβαν τελείως την ταχύτητα του αυτοκινήτου και άλλα που περιόριζαν την επέμβαση τους σε κάποιον απο τους τροχούς, διορθώνοντας την πορεία του αυτοκινήτου ώστε να μείνει στην τροχιά του. Κάπου διάβασα οτι είναι η εφεύρεση που έχει γλυτώσει τις περισσότερες ζωές την τελευταία 20 ετία. Αλλα αυτοκίνητα «έρρεαν» ομαλά, μέσα στην διαδρομή τους και άλλα έκοβαν τελείως για να την ολοκληρώσουν. Σε πρώτη σκέψη το πρώτο μοιάζει πιο καλλιτεχνικό. Μια και όμως η δοκιμή αυτή δεν είναι παράσταση μπαλέτου, αλλά αγώνας για την αποφυγή ατυχήματος, το αποτέλεσμα μετράει.
Το Test Center του περιοδικού πήρε και θα συνεχίσει να παίρνει «φόρα» για την διενέργεια και άλλων τέτοιων τεστ σε διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Θα έχει ενδιαφέρον να δείτε τα μεγαλύτερα σε βάρος και όγκο, αλλά και ψηλότερα μοντέλα της ακμάζουσας κατηγορίας των crossover…Μείνετε συντονισμένοι.
Διαβάστε ακόμη
- Οικογενειακά SUV: Και τα «θηρία» στρίβουν! (+videos)
- Μικρά SUV: Ποιο στρίβει μόνο του; (+videos)
- Τα GTi κυνηγάνε τον τάρανδο (+video)
Σελίδα 1 | Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos) |
Σελίδα 2 | Πως γίνεται το Elk Test |
Σελίδα 3 | Ford Fiesta (+video) |
Σελίδα 4 | Hyundai i20 (+video) |
Σελίδα 5 | Peugeot 208 (+video) |
Σελίδα 6 | SEAT Ibiza (+video) |
Σελίδα 7 | Skoda Fabia (+video) |
Σελίδα 8 | Toyota Yaris (+video) |
Σελίδα 9 | Volkswagen Polo (+video) |
Σελίδα 10 | Citroen C3 (+video) |
Σελίδα 11 | Kia Rio (+video) |
Σελίδα 12 | Nissan Micra (+video) |
Σελίδα 13 | Opel Corsa (+video) |
Σελίδα 14 | Renault Clio (+video) |
Σελίδα 15 | Νέο Peugeot 208 |
Σελίδα 16 | Νέο Renault Clio |
Σελίδα 17 | Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta |
Σελίδα 18 | Πίσω από τις κάμερες |
Συγχαρητήρια για το τεστ. Πραγματικό δείγμα ενεργητικής ασφάλειας ο τάρανδος. Απορώ πολλούς που λένε για το πλαίσιο του fiesta οτι είναι απο το 2008 και τέτοια,ακόμη αντίπαλο δεν έχει.
Και φανταστείτε να γινόταν το τεστ του fiesta με την έκδοση st line........ κλάμα για τιυ αντιπάλους (προσοχή, μιλάμε για έκδοση στα ίδια χρήματα με τον ανταγωνισμό)όχι GT,RS, και τα λοιπά!!!
Προφανως οι συνθηκες οδηγησης με βαρυφορτωμενο αμαξι και 70 χλμ/ωρα δυσκολα θα τυχουν στην Ελλαδα.Ουτε βεβαια θα συναντησουμε καποιο ταραντο στο δρομο μας. Ισως καποιο λαγο σε ορεινες διαδρομες χωρις πολυ κινηση. Το τεστ αναφερεται σε χιονισμενους δρομους και μεγαλα αυτοκινητα. Για τα μικρα αυτοκινητα θα ηταν ενδιαφερον ενα τεστ ταχυτητας ταξιδιου με δυο ατομα χωρις αποσκευες σε ορεινες διαδρομες με τις πολλες και διαδοχικες στροφες.Δηλαδη σε συνθηκες που συνανταμε συχνα σε ενα ταξιδι εκτος αυτοκινητοδρομων. Εκει ειναι που βλεπουμε στις επικινδυνες στροφες τα εικονοστασια με τις εικονες και τα κανδυλια για τα ατυχηματα που εγιναν καποτε. Τοτε εφταιγαν οι δρομοι και τα αυτοκινητα ενω τωρα οι οδηγοι.
Απάντηση: Πράγματι δεν θα συναντήσουμε τάρανδο στους ελληνικούς δρόμους, όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συναντήσει αγελάδες, πρόβατα, σκύλους κλπ. Τώρα αν θεωρείτε ότι δύσκολα έχει κάποιος 4 άτομα και αποσκευές στο αυτοκίνητό του, τότε δεν βλέπετε πόσες οικογένειες εγκαταλείπουν τα μεγάλα αστικά κέντρα την περίοδο των εορτών ή σε κάποιο 3ήμερο. Τέλος, ακόμα και μέσα στις αστικές μας μετακινήσεις, σε κεντρικό δρόμο, μπορεί να "πεταχτεί" μπροστά μας πεζός, ή να ανοίξει την πόρτα ένα παρκαρισμένο ενώ εμείς κινούμαστε με πάνω από 65 χλμ/ω.
https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY&t=48s Όπως λέτε και εσείς, τα 73 km/h είναι η χρυσή τομή για το Ibiza , από κει και πάνω το αμάξι είναι επικίνδυνο, τα ίδια χάλια και το polo... Τα περισσότερα του γκρουπ δεν τα πήγαν και ιδιαίτερα καλά στο συγκεκριμένο τεστ , ακόμη και τα λίγο ακριβότερα , δεν είμαι προκατελειμένος και ούτε και το τεστ κρίνει όλη την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά σε αυτήν την περίπτωση τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW , δεν...μόνο τα πολύ πιο ακριβά!!
Μπραβο σας που κανετε κατι διαφορετικο. Τα αποτελεσματα οσον αφορα στο τι ψαρια πιανει το καθε αμαξι ηταν λιγο πολυ αναμενομενα. Συνεχιστε και σε αλλες κατηγοριες να δουμε τι διαφορες μπορουν να υπαρξουν. Τα SUV νομιζω θα ειναι 10 χ.α.ω. πιο χαμηλα.
Όπου (φίλε Γιάννη) την καλύτερη επίδοση βρήκα να πετυχαίνει το Peugeot 308, με 82 χλμ/ώρα στο τεστ του ταράνδου ! ακόμη και η Giulia βγάζει 77 χλμ..
Μπράβο στο autotriti, επιτέλους ένα σοβαρό test για τα σύγχρονα αυτοκίνητα και όχι άλλα ανούσια σχόλια για το μέγεθος της οθόνης πολυμέσων...
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ.
Συγχαρητήρια που σε τέτοιους καιρούς ανεβάζετε το επίπεδο του περιοδικού σας. Το σημαντικότερο τεστ για επιλογή αυτοκινήτου με βάση την ανάρτηση / οδική συμπεριφορά επιτέλους με νούμερα!
Μου φαινεται τα βιντεακια στα Polo, Ibiza δεν πρεπει να ειναι τα αληθινα... πρεπει να ειναι με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.. Φαινεται σαν να πηγαινουν βολτα και αποκλειεται να μην μπορουσαν να ανεβουν μερικα χιλιομετρα παραπανω συμφωνα με την συμπεριφορα που δειχνουν... ΥΓ. Το Fiesta εκει κρατα την κορυφη..!!!
Ένα συγκριτικό στα μικρομεσαία θα ήταν περισσότερο ενδιαφέρον... ένα πιο καλό κ σοβαρό συγκριτικό.. φιλότιμη προσπάθεια πάντως.
Δειτε και αντίστοιχα test από Ισπανία https://www.youtube.com/watch?v=Cr9Rx2I4yQU
Οπτικά χωρίς αίσθηση τιμονιού-esp-ανάρτησης το 208 είναι τέλειο. Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται τη μεταφορά βάρους από το 00:03 - 00:05. Η ουρά μένει πίσω από την ευθεία του μπροστινού τροχού. To fiesta μου φαίνεται οτι μεταφέρει πολύ βάρος αριστέρα. Σαν να είναι έτοιμο να σηκώσει ρόδα. Το turn in του ibiza-polo είναι οπτικά πάντα υποδειγματικά. Σαν να είναι σε ράγες. Ακόμα και το fiesta - με ποιό πολλά χιλιόμετρα βέβαια- σαν να μπαίνει με μούτρα Απογοήτευση η απόδοση του άλλου γάλλου για μένα
Γιατί δεν υπάρχει alfa romeo mito? Για απλή έκδοση μιλάω. Ίσως γιατί θα τρίβουν όλοι τα ματάκια τους?
Φοβερο το τεστ σας. Σκεφτομαι να αγορασω μικρο crossover. θα κάνετε κατι και για αυτη τη κατηγορια;
Η επιδοση του Rio βενζινης θα διεφερε σημαντικα απο το ντιζελ;
Απάντηση: Η διαφορά βάρους από πλευράς ντίζελ, δείχνει ότι το ελαφρύτερο βενζινοκίνητο θα έχει καλύτερη επίδοση.
Συγχαρητήρια σε όλους για την πολύ μεγάλη προσπάθεια....και σας ευχαριστούμε.
Μπραβο σας που σε τετοιες δυσκολες οικονομικες συνθηκες, πραγματοποιητε τετοιες δυσκολες δοκιμες. Ανυπομονουμε και για τα μικρομεσαια μοντελα!
Τα βιντεο που εχω δει κι εγω απο εξωτερικο ειναι λιγο οτι ναναι. Το 308 που λεει ο φιλος παραπανω οντως εχει μπει με 82 χ.α.ω αλλα παταει φρενο 2 φορες που δεν πρεπει συμφωνα με το τεστ. Επισης σε ενα αλλο αυτοκινητο που εβλεπα εμπαινε με 73 χ.α.ω και χτυπαγε κορινες και στα 76 το εβγαζε.
@Anestis Φιλε μου στο τεστ του Mokka που λες δεν εχει επιβατες μεσα και βλεπω παλι να αναβουν τα φωτα φρενων αρα δεν μιλαμε για την ιδια διαδικασια. Στο κειμενο του autotriti για το πως γινεται γραφουν πως δεν πρεπει να πατας φρενο και πρεπει να εχεις βαρος μεσα στο αμαξι.
Ο σημαντικότερος παράγοντας σε αυτό το τεστ είναι τα ελαστικά, εκτός από την διάσταση που παίζει και αυτή την ρόλο της σημαντικότερο είναι η κατάσταση τους, η πίεση και φυσικά αν έχουν φτάσει στην θερμοκρασία που αποδίδουν... για να είναι αντικειμενικό ένα τέτοιο τεστ πρέπει να φοράνε ακριβώς τα ίδια ελαστικά στην σωστή πίεση, θερμοκρασία, αλλιώς οι διάφορες είναι πραγματικά πολύ μεγάλες, και δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Ένα σκληρό λάστιχο, που έχει κατά 0,3 bar λιγότερη πίεση, με 20000 χλμ, δυο ετών, σε σχέση με ένα καινουριο μαλακό σωστά ζεσταμένο και φουσκωμένο πιστεύω στο ίδιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βγάλει έως και 5-6 χλμ διαφορά. Δοκιμάστε το! Γενικά τέτοιου είδους τεστ έχουν τόσες πολλες παραμέτρους που αν θέλεις μπορείς ακομα και το i20 να βγάλεις πρώτο και το fiesta τελευταίο. Επίσης μια κακοδουλεμενη ανάρτηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα επαναφοράς και γενικότερα στην ευστάθεια του αυτοκινήτου στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ως εκ τούτου ένα καινουριο αμάξι έχει σίγουρα δυο λόγους να βγάλει 2-3χλμ παραπάνω από ένα δουλεμένο.
Καλό θα ήταν να αναφέρονται αναλυτικά οι διαστάσεις, ο κατασκευαστής και το μοντέλο των ελαστικών για κάθε δοκιμή. Δεν έχουν όλα τα ελαστικά τις ίδιες επιδόσεις, συνεπώς ο αναγνώστης θα ενημερωνόταν πληρέστερα αν είχε τις παραπάνω πληροφορίες.
Και ομως φιλεψδεν ειναι ετσι. Το ιδιο τες στα crossover γινεται με υψηλοτερες ταχυτητες. Π.χ το δικο μου opel mokka x πετυχαινει 76 χλμ/ω
Αναμενόμενο για ένα ford... σε όποια εκδόση και να το οδηγήσεις... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η ιπποδύναμη ανεβένει και η ευχαρίστηση... είναι ΤΡΕΝΟ, κ.τ.λ. σε οδηγική συμπεριφορά και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ... συν την ομορφία που διαθέτει για εμένα προσωπικά...