Ο «διάδρομος» του elk test έχει μήκος 50 μέτρα και περιλαμβάνει μέσα σε αυτά, 4 απότομες αλλαγές κατεύθυνσης συνολικά. Το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα προς την αρχή του διαδρόμου και ακριβώς πριν την πρώτη στροφή, ο οδηγός αφήνει πλήρως το γκάζι. Εκεί, μετριέται η ταχύτητα εισόδου στο τεστ. Το αυτοκίνητο αλλάζει λωρίδα και διανύοντας 11 μ. απόσταση σε αυτή, πρέπει να επιστρέψει στην λωρίδα του, 13,5 μ. αργότερα. Στην είσοδό του τελευταίου σκέλους της άσκησης, πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο με τη λωρίδα, δηλαδή να έχει «ηρεμήσει» από τις μεταφορές βάρους και ο οδηγός να ανακτά και πάλι τον πλήρη έλεγχο. Με εσωτερικό πλάτος «λωρίδων» 3 μέτρων και με ταχύτητες κοντά στα 70 χλμ./ώρα, πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο αν δεν μπορεί το αυτοκίνητο να το κάνει…
Η αξιολόγηση γίνεται με βάση την μέγιστη ταχύτητα που μπορεί ένα αυτοκίνητο να κινηθεί ανάμεσα στις κορίνες που οριοθετούν την διαδικασία, χωρίς, όχι μόνο να ακουμπήσει κάποια κορίνα αλλά έχοντας μια φυσική ροή στην κίνησή του. Είναι δηλαδή η αβίαστη ενέργεια να αλλάξει ακαριαία κατεύθυνση και να επανέλθει στη λωρίδα του, όταν ο οδηγός χρησιμοποιήσει μόνο το τιμόνι, για τον ελιγμό αυτόν.
Από τα 60 χλμ./ώρα στα 85 χλμ./ώρα… Το τεστ αποφυγής ταράνδου είναι ένα τεστ που φυσικά έχει τις «ρίζες» του στις Σκανδιναβικές χώρες και υπάρχει από το 1970. Ξεκίνησε με δημοσιογράφο μέσου να έχει τραυματική εμπειρία σε πραγματικές συνθήκες, όπου στην προσπάθειά του να αποφύγει τάρανδο, έχασε τον έλεγχο, και έφερε τούμπες. Το -όχι και τόσο- μακρινό 1997, ήταν η χρονολογία που το συγκεκριμένο τεστ έγινε γνωστό. Αφορμή, η αποτυχημένη προσπάθεια της πρώτης γενιάς A-Class στην δοκιμασία του μεγαλύτερου Σουηδικού περιοδικού, όπου με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα, όχι απλώς δεν την πραγματοποίησε επιτυχώς, αλλά ανετράπη.Τι μάθαμε από αυτό; Το υψηλότερο κέντρο βάρους οδηγεί αναπόφευκτα σε μεγαλύτερη μεταφορά βάρους κατά τη διάρκεια των στροφών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μειωμένη πρόσφυση και ισορροπία, με την ρύθμιση της ανάρτησης να προσπαθεί να την διαχειριστεί.
Η A-Class του 1997 ήταν ένα αυτοκίνητο με αυξημένο ύψος και άρα ψηλό κέντρο βάρους, μαλακή ανάρτηση και στενά ελαστικά και με δεδομένο ότι μέχρι τότε η συγκεκριμένη διαδικασία αποφυγής κινδύνου με μεγάλη ταχύτητα δεν ήταν μέσα στο «πρόγραμμα» ερευνών ασφάλειας των εταιρειών, έτυχε να είναι εκείνη που πλήρωσε τη… «νύφη». Η Mercedes αντέδρασε ακαριαία προσθέτοντας στον εξοπλισμό του νέους της μοντέλου το –γνωστό μας σήμερα- σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP), το οποίο τότε φορούσε μόνο η S-Class. Η A-Class πήρε τότε πιστοποιητικό από την TUV για την ασφάλειά της, πραγματοποιώντας το τεστ με 66 χλμ./ώρα αλλά και χωρίς να ανατραπεί και σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Με τα 66 χλμ./ώρα, η A-Class έκανε ρεκόρ για τα τότε δεδομένα, ανάμεσα σε όλα τα μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα της εποχής. Για την ιστορία, το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη ταχύτητα στην διαδικασία είναι η Citroen Xantia του 1999 με το σοφιστικέ και πανάκριβο σύστημα υδροπνευματικής ανάρτησης που εξασφάλιζε μηδενικές κλίσεις στις στροφές. Και αν τα 85 χλμ./ώρα που «έπιασε» σας φαίνονται λίγα, σκεφτείτε πως σήμερα πάνω από τα 80 χλμ./ώρα βρίσκουμε μόνο μια McLaren.
Mόνο 1 χλμ./ώρα παραπάνω μπορεί να αποβεί μοιραίο… Το είδαμε κι εμείς μέσα από το τεστ, το είχαμε «εντοπίσει» στις έρευνες μας πριν την διεξαγωγή του αλλά… δεν το πιστεύαμε. Μια αύξηση της τάξης του 1 χλμ./ώρα μπορεί να αλλάξει την γενικότερη οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου σε τραγικό βαθμό. Από την ασφαλή και φυσιολογική συμπεριφορά ενός μικρού αυτοκινήτου στα 70 χλμ./ώρα για παράδειγμα, η συμπεριφορά του γίνεται επικίνδυνη και δεν βγάζει το τεστ στα 71 χλμ./ώρα… Η οριοθετημένη διαδρομή του τεστ, μικραίνει δραματικά και οι μεταφορές βάρους εκθέτουν το τιμόνι, την ανάρτηση και τα ελαστικά του καθιστώντας το ανεπαρκές. Και μπορεί να μην τουμπάρει σε αυτά τα χιλιόμετρα, αλλά η επαφή με αυτό που θες να αποφύγεις είναι καθαρά θέμα τύχης, στοιχείο που δεν έχει καμία σχέση με την έννοια του συγκεκριμένου τεστ, αφού σε πραγματικές συνθήκες, αντί για κορίνες θα χτυπήσεις σε κάποιο κράσπεδο ή σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο και με την παραμικρή επαφή θα χάσεις τον έλεγχο και θα εμπλακείς σε ατύχημα.
Infos
Ένας θηλυκός τάρανδος έχει ύψος από 1,65 έως 2,05 μέτρα και ζυγίζει από 60 έως 170 κιλά, ενώ ένας αρσενικός είναι λίγο μεγαλύτερος με ύψος από 1,80 μ. έως 2,15 μέτρα και ανάλογα με την κατηγορία του, μπορεί να φτάσει και τα 300 κιλά βάρους. Σίγουρα θα πρέπει να τον αποφύγετε αν τον δείτε στο δρόμο σας…
Η χαμηλότερη επίδοση στο elk test ανήκει στο τρίκυκλο Reliant Rialto με 45 χλμ./ώρα ταχύτητα. Μπορείτε να φανταστείτε γιατί…
Συγχαρητήρια για το τεστ. Πραγματικό δείγμα ενεργητικής ασφάλειας ο τάρανδος. Απορώ πολλούς που λένε για το πλαίσιο του fiesta οτι είναι απο το 2008 και τέτοια,ακόμη αντίπαλο δεν έχει.
Και φανταστείτε να γινόταν το τεστ του fiesta με την έκδοση st line........ κλάμα για τιυ αντιπάλους (προσοχή, μιλάμε για έκδοση στα ίδια χρήματα με τον ανταγωνισμό)όχι GT,RS, και τα λοιπά!!!
Προφανως οι συνθηκες οδηγησης με βαρυφορτωμενο αμαξι και 70 χλμ/ωρα δυσκολα θα τυχουν στην Ελλαδα.Ουτε βεβαια θα συναντησουμε καποιο ταραντο στο δρομο μας. Ισως καποιο λαγο σε ορεινες διαδρομες χωρις πολυ κινηση. Το τεστ αναφερεται σε χιονισμενους δρομους και μεγαλα αυτοκινητα. Για τα μικρα αυτοκινητα θα ηταν ενδιαφερον ενα τεστ ταχυτητας ταξιδιου με δυο ατομα χωρις αποσκευες σε ορεινες διαδρομες με τις πολλες και διαδοχικες στροφες.Δηλαδη σε συνθηκες που συνανταμε συχνα σε ενα ταξιδι εκτος αυτοκινητοδρομων. Εκει ειναι που βλεπουμε στις επικινδυνες στροφες τα εικονοστασια με τις εικονες και τα κανδυλια για τα ατυχηματα που εγιναν καποτε. Τοτε εφταιγαν οι δρομοι και τα αυτοκινητα ενω τωρα οι οδηγοι.
Απάντηση: Πράγματι δεν θα συναντήσουμε τάρανδο στους ελληνικούς δρόμους, όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συναντήσει αγελάδες, πρόβατα, σκύλους κλπ. Τώρα αν θεωρείτε ότι δύσκολα έχει κάποιος 4 άτομα και αποσκευές στο αυτοκίνητό του, τότε δεν βλέπετε πόσες οικογένειες εγκαταλείπουν τα μεγάλα αστικά κέντρα την περίοδο των εορτών ή σε κάποιο 3ήμερο. Τέλος, ακόμα και μέσα στις αστικές μας μετακινήσεις, σε κεντρικό δρόμο, μπορεί να "πεταχτεί" μπροστά μας πεζός, ή να ανοίξει την πόρτα ένα παρκαρισμένο ενώ εμείς κινούμαστε με πάνω από 65 χλμ/ω.
https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY&t=48s
Όπως λέτε και εσείς, τα 73 km/h είναι η χρυσή τομή για το Ibiza , από κει και πάνω το αμάξι είναι επικίνδυνο, τα ίδια χάλια και το polo...
Τα περισσότερα του γκρουπ δεν τα πήγαν και ιδιαίτερα καλά στο συγκεκριμένο τεστ , ακόμη και τα λίγο ακριβότερα , δεν είμαι προκατελειμένος και ούτε και το τεστ κρίνει όλη την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά σε αυτήν την περίπτωση τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW , δεν...μόνο τα πολύ πιο ακριβά!!
Μπραβο σας που κανετε κατι διαφορετικο. Τα αποτελεσματα οσον αφορα στο τι ψαρια πιανει το καθε αμαξι ηταν λιγο πολυ αναμενομενα. Συνεχιστε και σε αλλες κατηγοριες να δουμε τι διαφορες μπορουν να υπαρξουν. Τα SUV νομιζω θα ειναι 10 χ.α.ω. πιο χαμηλα.
Συγχαρητήρια που σε τέτοιους καιρούς ανεβάζετε το επίπεδο του περιοδικού σας. Το σημαντικότερο τεστ για επιλογή αυτοκινήτου με βάση την ανάρτηση / οδική συμπεριφορά επιτέλους με νούμερα!
Μου φαινεται τα βιντεακια στα Polo, Ibiza δεν πρεπει να ειναι τα αληθινα... πρεπει να ειναι με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.. Φαινεται σαν να πηγαινουν βολτα και αποκλειεται να μην μπορουσαν να ανεβουν μερικα χιλιομετρα παραπανω συμφωνα με την συμπεριφορα που δειχνουν...
ΥΓ. Το Fiesta εκει κρατα την κορυφη..!!!
Οπτικά χωρίς αίσθηση τιμονιού-esp-ανάρτησης το 208 είναι τέλειο. Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται τη μεταφορά βάρους από το 00:03 - 00:05. Η ουρά μένει πίσω από την ευθεία του μπροστινού τροχού. To fiesta μου φαίνεται οτι μεταφέρει πολύ βάρος αριστέρα. Σαν να είναι έτοιμο να σηκώσει ρόδα.
Το turn in του ibiza-polo είναι οπτικά πάντα υποδειγματικά. Σαν να είναι σε ράγες. Ακόμα και το fiesta - με ποιό πολλά χιλιόμετρα βέβαια- σαν να μπαίνει με μούτρα
Απογοήτευση η απόδοση του άλλου γάλλου για μένα
Τα βιντεο που εχω δει κι εγω απο εξωτερικο ειναι λιγο οτι ναναι. Το 308 που λεει ο φιλος παραπανω οντως εχει μπει με 82 χ.α.ω αλλα παταει φρενο 2 φορες που δεν πρεπει συμφωνα με το τεστ. Επισης σε ενα αλλο αυτοκινητο που εβλεπα εμπαινε με 73 χ.α.ω και χτυπαγε κορινες και στα 76 το εβγαζε.
@Anestis Φιλε μου στο τεστ του Mokka που λες δεν εχει επιβατες μεσα και βλεπω παλι να αναβουν τα φωτα φρενων αρα δεν μιλαμε για την ιδια διαδικασια. Στο κειμενο του autotriti για το πως γινεται γραφουν πως δεν πρεπει να πατας φρενο και πρεπει να εχεις βαρος μεσα στο αμαξι.
Ο σημαντικότερος παράγοντας σε αυτό το τεστ είναι τα ελαστικά, εκτός από την διάσταση που παίζει και αυτή την ρόλο της σημαντικότερο είναι η κατάσταση τους, η πίεση και φυσικά αν έχουν φτάσει στην θερμοκρασία που αποδίδουν... για να είναι αντικειμενικό ένα τέτοιο τεστ πρέπει να φοράνε ακριβώς τα ίδια ελαστικά στην σωστή πίεση, θερμοκρασία, αλλιώς οι διάφορες είναι πραγματικά πολύ μεγάλες, και δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Ένα σκληρό λάστιχο, που έχει κατά 0,3 bar λιγότερη πίεση, με 20000 χλμ, δυο ετών, σε σχέση με ένα καινουριο μαλακό σωστά ζεσταμένο και φουσκωμένο πιστεύω στο ίδιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βγάλει έως και 5-6 χλμ διαφορά. Δοκιμάστε το! Γενικά τέτοιου είδους τεστ έχουν τόσες πολλες παραμέτρους που αν θέλεις μπορείς ακομα και το i20 να βγάλεις πρώτο και το fiesta τελευταίο. Επίσης μια κακοδουλεμενη ανάρτηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα επαναφοράς και γενικότερα στην ευστάθεια του αυτοκινήτου στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ως εκ τούτου ένα καινουριο αμάξι έχει σίγουρα δυο λόγους να βγάλει 2-3χλμ παραπάνω από ένα δουλεμένο.
Καλό θα ήταν να αναφέρονται αναλυτικά οι διαστάσεις, ο κατασκευαστής και το μοντέλο των ελαστικών για κάθε δοκιμή.
Δεν έχουν όλα τα ελαστικά τις ίδιες επιδόσεις, συνεπώς ο αναγνώστης θα ενημερωνόταν πληρέστερα αν είχε τις παραπάνω πληροφορίες.
Αναμενόμενο για ένα ford... σε όποια εκδόση και να το οδηγήσεις... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η ιπποδύναμη ανεβένει και η ευχαρίστηση... είναι ΤΡΕΝΟ, κ.τ.λ. σε οδηγική συμπεριφορά και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ... συν την ομορφία που διαθέτει για εμένα προσωπικά...
Συγχαρητήρια για το τεστ. Πραγματικό δείγμα ενεργητικής ασφάλειας ο τάρανδος. Απορώ πολλούς που λένε για το πλαίσιο του fiesta οτι είναι απο το 2008 και τέτοια,ακόμη αντίπαλο δεν έχει.
Και φανταστείτε να γινόταν το τεστ του fiesta με την έκδοση st line........ κλάμα για τιυ αντιπάλους (προσοχή, μιλάμε για έκδοση στα ίδια χρήματα με τον ανταγωνισμό)όχι GT,RS, και τα λοιπά!!!
Προφανως οι συνθηκες οδηγησης με βαρυφορτωμενο αμαξι και 70 χλμ/ωρα δυσκολα θα τυχουν στην Ελλαδα.Ουτε βεβαια θα συναντησουμε καποιο ταραντο στο δρομο μας. Ισως καποιο λαγο σε ορεινες διαδρομες χωρις πολυ κινηση. Το τεστ αναφερεται σε χιονισμενους δρομους και μεγαλα αυτοκινητα. Για τα μικρα αυτοκινητα θα ηταν ενδιαφερον ενα τεστ ταχυτητας ταξιδιου με δυο ατομα χωρις αποσκευες σε ορεινες διαδρομες με τις πολλες και διαδοχικες στροφες.Δηλαδη σε συνθηκες που συνανταμε συχνα σε ενα ταξιδι εκτος αυτοκινητοδρομων. Εκει ειναι που βλεπουμε στις επικινδυνες στροφες τα εικονοστασια με τις εικονες και τα κανδυλια για τα ατυχηματα που εγιναν καποτε. Τοτε εφταιγαν οι δρομοι και τα αυτοκινητα ενω τωρα οι οδηγοι.
Απάντηση: Πράγματι δεν θα συναντήσουμε τάρανδο στους ελληνικούς δρόμους, όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συναντήσει αγελάδες, πρόβατα, σκύλους κλπ. Τώρα αν θεωρείτε ότι δύσκολα έχει κάποιος 4 άτομα και αποσκευές στο αυτοκίνητό του, τότε δεν βλέπετε πόσες οικογένειες εγκαταλείπουν τα μεγάλα αστικά κέντρα την περίοδο των εορτών ή σε κάποιο 3ήμερο. Τέλος, ακόμα και μέσα στις αστικές μας μετακινήσεις, σε κεντρικό δρόμο, μπορεί να "πεταχτεί" μπροστά μας πεζός, ή να ανοίξει την πόρτα ένα παρκαρισμένο ενώ εμείς κινούμαστε με πάνω από 65 χλμ/ω.
https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY&t=48s Όπως λέτε και εσείς, τα 73 km/h είναι η χρυσή τομή για το Ibiza , από κει και πάνω το αμάξι είναι επικίνδυνο, τα ίδια χάλια και το polo... Τα περισσότερα του γκρουπ δεν τα πήγαν και ιδιαίτερα καλά στο συγκεκριμένο τεστ , ακόμη και τα λίγο ακριβότερα , δεν είμαι προκατελειμένος και ούτε και το τεστ κρίνει όλη την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά σε αυτήν την περίπτωση τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW , δεν...μόνο τα πολύ πιο ακριβά!!
Μπραβο σας που κανετε κατι διαφορετικο. Τα αποτελεσματα οσον αφορα στο τι ψαρια πιανει το καθε αμαξι ηταν λιγο πολυ αναμενομενα. Συνεχιστε και σε αλλες κατηγοριες να δουμε τι διαφορες μπορουν να υπαρξουν. Τα SUV νομιζω θα ειναι 10 χ.α.ω. πιο χαμηλα.
Όπου (φίλε Γιάννη) την καλύτερη επίδοση βρήκα να πετυχαίνει το Peugeot 308, με 82 χλμ/ώρα στο τεστ του ταράνδου ! ακόμη και η Giulia βγάζει 77 χλμ..
Μπράβο στο autotriti, επιτέλους ένα σοβαρό test για τα σύγχρονα αυτοκίνητα και όχι άλλα ανούσια σχόλια για το μέγεθος της οθόνης πολυμέσων...
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ.
Συγχαρητήρια που σε τέτοιους καιρούς ανεβάζετε το επίπεδο του περιοδικού σας. Το σημαντικότερο τεστ για επιλογή αυτοκινήτου με βάση την ανάρτηση / οδική συμπεριφορά επιτέλους με νούμερα!
Μου φαινεται τα βιντεακια στα Polo, Ibiza δεν πρεπει να ειναι τα αληθινα... πρεπει να ειναι με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.. Φαινεται σαν να πηγαινουν βολτα και αποκλειεται να μην μπορουσαν να ανεβουν μερικα χιλιομετρα παραπανω συμφωνα με την συμπεριφορα που δειχνουν... ΥΓ. Το Fiesta εκει κρατα την κορυφη..!!!
Ένα συγκριτικό στα μικρομεσαία θα ήταν περισσότερο ενδιαφέρον... ένα πιο καλό κ σοβαρό συγκριτικό.. φιλότιμη προσπάθεια πάντως.
Δειτε και αντίστοιχα test από Ισπανία https://www.youtube.com/watch?v=Cr9Rx2I4yQU
Οπτικά χωρίς αίσθηση τιμονιού-esp-ανάρτησης το 208 είναι τέλειο. Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται τη μεταφορά βάρους από το 00:03 - 00:05. Η ουρά μένει πίσω από την ευθεία του μπροστινού τροχού. To fiesta μου φαίνεται οτι μεταφέρει πολύ βάρος αριστέρα. Σαν να είναι έτοιμο να σηκώσει ρόδα. Το turn in του ibiza-polo είναι οπτικά πάντα υποδειγματικά. Σαν να είναι σε ράγες. Ακόμα και το fiesta - με ποιό πολλά χιλιόμετρα βέβαια- σαν να μπαίνει με μούτρα Απογοήτευση η απόδοση του άλλου γάλλου για μένα
Γιατί δεν υπάρχει alfa romeo mito? Για απλή έκδοση μιλάω. Ίσως γιατί θα τρίβουν όλοι τα ματάκια τους?
Φοβερο το τεστ σας. Σκεφτομαι να αγορασω μικρο crossover. θα κάνετε κατι και για αυτη τη κατηγορια;
Η επιδοση του Rio βενζινης θα διεφερε σημαντικα απο το ντιζελ;
Απάντηση: Η διαφορά βάρους από πλευράς ντίζελ, δείχνει ότι το ελαφρύτερο βενζινοκίνητο θα έχει καλύτερη επίδοση.
Συγχαρητήρια σε όλους για την πολύ μεγάλη προσπάθεια....και σας ευχαριστούμε.
Μπραβο σας που σε τετοιες δυσκολες οικονομικες συνθηκες, πραγματοποιητε τετοιες δυσκολες δοκιμες. Ανυπομονουμε και για τα μικρομεσαια μοντελα!
Τα βιντεο που εχω δει κι εγω απο εξωτερικο ειναι λιγο οτι ναναι. Το 308 που λεει ο φιλος παραπανω οντως εχει μπει με 82 χ.α.ω αλλα παταει φρενο 2 φορες που δεν πρεπει συμφωνα με το τεστ. Επισης σε ενα αλλο αυτοκινητο που εβλεπα εμπαινε με 73 χ.α.ω και χτυπαγε κορινες και στα 76 το εβγαζε.
@Anestis Φιλε μου στο τεστ του Mokka που λες δεν εχει επιβατες μεσα και βλεπω παλι να αναβουν τα φωτα φρενων αρα δεν μιλαμε για την ιδια διαδικασια. Στο κειμενο του autotriti για το πως γινεται γραφουν πως δεν πρεπει να πατας φρενο και πρεπει να εχεις βαρος μεσα στο αμαξι.
Ο σημαντικότερος παράγοντας σε αυτό το τεστ είναι τα ελαστικά, εκτός από την διάσταση που παίζει και αυτή την ρόλο της σημαντικότερο είναι η κατάσταση τους, η πίεση και φυσικά αν έχουν φτάσει στην θερμοκρασία που αποδίδουν... για να είναι αντικειμενικό ένα τέτοιο τεστ πρέπει να φοράνε ακριβώς τα ίδια ελαστικά στην σωστή πίεση, θερμοκρασία, αλλιώς οι διάφορες είναι πραγματικά πολύ μεγάλες, και δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Ένα σκληρό λάστιχο, που έχει κατά 0,3 bar λιγότερη πίεση, με 20000 χλμ, δυο ετών, σε σχέση με ένα καινουριο μαλακό σωστά ζεσταμένο και φουσκωμένο πιστεύω στο ίδιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βγάλει έως και 5-6 χλμ διαφορά. Δοκιμάστε το! Γενικά τέτοιου είδους τεστ έχουν τόσες πολλες παραμέτρους που αν θέλεις μπορείς ακομα και το i20 να βγάλεις πρώτο και το fiesta τελευταίο. Επίσης μια κακοδουλεμενη ανάρτηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα επαναφοράς και γενικότερα στην ευστάθεια του αυτοκινήτου στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ως εκ τούτου ένα καινουριο αμάξι έχει σίγουρα δυο λόγους να βγάλει 2-3χλμ παραπάνω από ένα δουλεμένο.
Καλό θα ήταν να αναφέρονται αναλυτικά οι διαστάσεις, ο κατασκευαστής και το μοντέλο των ελαστικών για κάθε δοκιμή. Δεν έχουν όλα τα ελαστικά τις ίδιες επιδόσεις, συνεπώς ο αναγνώστης θα ενημερωνόταν πληρέστερα αν είχε τις παραπάνω πληροφορίες.
Και ομως φιλεψδεν ειναι ετσι. Το ιδιο τες στα crossover γινεται με υψηλοτερες ταχυτητες. Π.χ το δικο μου opel mokka x πετυχαινει 76 χλμ/ω
Αναμενόμενο για ένα ford... σε όποια εκδόση και να το οδηγήσεις... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η ιπποδύναμη ανεβένει και η ευχαρίστηση... είναι ΤΡΕΝΟ, κ.τ.λ. σε οδηγική συμπεριφορά και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ... συν την ομορφία που διαθέτει για εμένα προσωπικά...