Τρίτο πιο οικονομικό στο σύνολο και πρώτο στο κομμάτι τους αυτοκινητόδρομου αναδείχτηκε το Ford Puma.
Το ήπια υβριδικό Ford Puma δείχνει πως ένα πρακτικό και ευχάριστο στην οδήγηση B-SUV μπορεί να είναι και οικονομικό χάρη σε ένα «έξυπνο» σύστημα. Το SUV της Ford είναι από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας, αφού συνδυάζει την μοντέρνα σχεδίαση με την πρακτικότητα και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Στη δοκιμή μας είχαμε την έκδοση των 125 ίππων (το πιο ισχυρό μοντέλο της δοκιμής μαζί με το Toyota Yaris), όπου ο 1.000άρης Ecoboost συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Συνδυασμός άκρως αποτελεσματικός, καθώς σε συνεργασία με το οδηγικό πρόγραμμα «ECO», το SUV της Ford ήταν το τρίτο πιο οικονομικό overall με κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ..
Στο κομμάτι της περιαστικής στριφτερής διαδρομή, το Ford Puma έκανε πάρτι χάρη στο σωστό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, αλλά και τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST-Line.
Στην αστική διαδρομή, το Ford Puma μας «έδωσε» μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ., το δεύτερο καλύτερο νούμερο που είδαμε, χάρη στο bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές για άμεση επιτάχυνση και δυνατότητα κίνησης με μια σχέση πάνω, στοιχείο που βοηθά την οικονομία.
Στο κομμάτι της περιαστικής στριφτερής διαδρομή, το Ford Puma έκανε πάρτι χάρη στο σωστό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, αλλά και τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, με τη μέση κατανάλωση να φτάνει και πάλι στα 6,2/100 χλμ., ενδεικτικό του οικονομικού χαρακτήρα του. Από την άλλη στον αυτοκινητόδρομο και σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το Ford Puma ήταν το πιο οικονομικό απ΄όλα τα μοντέλα ρίχνοντας την κατανάλωση στα 4,4 λτ./100 χλμ..
Συμπέρασμα To ήπια υβριδικό σύστημα του Ford Puma «δουλεύει» και χάρη στη… χείρα βοηθείας που προσφέρει στο θερμικό κινητήρα εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία που συνδυάζεται με τον γενικότερο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου. Και όλα αυτά με ένα κόστος 11,6 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα της δοκιμής μας.