Στο πιο στριφτερό κομμάτι, το Juke απέδειξε για μια ακόμη φορά πως είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της κατηγορίας
Ο κινητήρας του Nissan Juke είναι ο γνωστός 1.000άρης DIG-T ο οποίος αποδίδει 114 ίππους και 200 Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει άμεσο ψεκασμό με κεντρικά τοποθετημένο μπέκ, διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ειδική επίστρωση χιτωνίων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και φίλτρο σωματιδίων, στοιχεία που συναντάμε σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές.
Ο κινητήρας των 114 ίππων τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Juke.
Στην πράξη αν και τρικύλινδρος παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και είναι ήσυχος, ενώ τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Juke εκμεταλλευόμενο και τη συνεργασία του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που φροντίζει για γρήγορες και απαλές αλλαγές. Βέβαια όπως έχουμε παρατηρήσει όλα τα αυτόματα κιβώτια επιβαρύνουν το κομμάτι της κατανάλωσης, συνεπώς αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να λάβουμε υπΆ όψιν συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα.
Μέσα στην πόλη λοιπόν και με τη λειτουργία «ECO» ενεργοποιημένη το νούμερο κατανάλωσης ήταν στα 7,4 λτ./100 χλμ., νούμερο που ανέβηκε ελαφρώς στην –κατά βάση- ορεινή διαδρομή και έφτασε στα 7,7 λτ./100 χλμ.. Πάντως σε αυτό το πιο στριφτερό κομμάτι, το Juke απέδειξε για μια ακόμη φορά πως είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της κατηγορίας όσον αφορά στα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Τέλος στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση ήταν 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που το κατατάσσει στο μέσο της λίστας.
Συμπέρασμα: To Nissan Juke μπορεί να μην ήταν από τα κορυφαία μοντέλα μας στο θέμα κατανάλωσης, ωστόσο δικαιολογείται απόλυτα, καθώς ήταν το μοναδικό αυτόματο μοντέλο στο γύρο που κάναμε. Η συνολική κατανάλωση ήταν στα 7,2 λτ. (14,2 ευρώ), με το ιαπωνικό SUV να είναι από τα πιο ευχάριστα στο οδηγικό σκέλος.