Το Renault Captur στη βασική του έκδοση αποδίδει 90 ίππους και συνολικά στη διαδρομή είχε μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ..
Το Renault Captur μας άφησε ευχάριστες εντυπώσεις τόσο από πλευράς κατανάλωσης, όσο και από πλευράς λειτουργίας κινητήρα. Στη βασική του έκδοση εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο 1.000άρη τούρμπο κινητήρα TCe, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και συνολικά στη διαδρομή είχε μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ.. Βέβαια το Captur να πούμε πως με έξτρα κόστος 750 ευρώ μπορεί να αγοραστεί με εργοστασιακό κιτ υγραερίου, το οποίο του αυξάνει και την απόδοση κατά 10 ίππους. Πάντως πρόκειται για ένα πειστικό σύνολο, το οποίο χάρη στο σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο σε πείθει περισσότερο από ό,τι ίσως προδιαθέτουν τα 90 του άλογα.
Στο κομμάτι που αντιπροσώπευε το επαρχιακό δίκτυο τα 6,6 λτ./100 χλμ. που είδαμε είναι ένα καλό νούμερο, ενώ ακόμα καλύτερα τα πήγε το γαλλικό μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο, πέφτοντας στα 4,9 λτ..
Επανερχόμενοι στη δοκιμή που πραγματοποιήσαμε, το Renault Captur στα χιλιόμετρα που πραγματοποίησε εντός πόλης είχε μέση τιμή κατανάλωσης 7,1 λτ./100 χλμ., από τα υψηλά που είδαμε γενικότερα, με τη χρήση του προγράμματος «ECO», το οποίο θυσιάζει μέρος της απόκρισης, που στην πράξη ίσως να μην βολεύει σε ανηφορικές διαδρομές γιατί σε αναγκάζει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι.
Στο κομμάτι που αντιπροσώπευε το επαρχιακό δίκτυο τα 6,6 λτ./100 χλμ. τα οποία είδαμε είναι ένα καλό νούμερο, ενώ ακόμα καλύτερα τα πήγε το γαλλικό μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο, πέφτοντας κάτω από τα 5 λίτρα (4,9 λτ.).
Συμπέρασμα Για την διαδρομή που πραγματοποιήσαμε το Captur των 90 ίππων χρειάστηκε 6,4 λτ./100 χλμ ή αλλιώς 12,6 ευρώ. Αυτό που κέρδισε τις εντυπώσεις πάντως ήταν η ήσυχη και ποιοτική κύλιση, όπως επίσης και η ομαλή λειτουργία της σχετικά σφικτής ανάρτησης στις στροφές που επέτρεψε περιορισμένες και ανεπαίσθητες κλίσεις.