Το Kia Stonic αναδείχτηκε «πρωταθλητής» στο Γύρο Οικονομίας πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ..
Χωρίς πολλά-πολλά, το Kia Stonic αναδείχτηκε «πρωταθλητής» στο Γύρο Οικονομίας πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ.. Εξαιρετικό νούμερο που επαληθεύει και τις μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε σε κάθε μοντέλο, στις οποίες το Stonic είναι το πιο οικονομικό τουρμπάτο SUV.
Κορυφαίο νούμερο πέτυχε και στον αυτοκινητόδρομο (με τη βοήθεια του coasting λόγω κιβωτίου) με 4,4 λτ./100 χλμ..
Το σύνολο που εφοδιάζει το Kia Stonic είναι ίδιο με αυτό του Kona που είδαμε πριν, αποτελούμενο από τον 1.000άρη turbo κινητήρα που ενσωματώνει την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού SmartStream CVVD, σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και το έξυπνο κιβώτιο iMT. Βέβαια στο SUVάκι της Kia η απόδοση είναι 100 ίπποι, με τα ίδια 172 Nm ροπής.
Το υβριδικό σύστημα λοιπόν και η έξτρα ισχύς που παρέχει είναι ο κυριότερος λόγος, πάντοτε με τη χρήση του «ECO», που πέτυχε την καλύτερη επίδοση στο αστικό κομμάτι με μόλις 6,1 λτ./100 χλμ.. Παράλληλα το σύνολο διαθέτει ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά, με γραμμική και γεμάτη λειτουργία, κάτι που γίνεται πιο έντονα αντιληπτό στο κομμάτι της εκτός πόλης διαδρομής που κάναμε. Κομμάτι στο οποίο και εκεί το Stonic δε δυσκολεύτηκε να κρατήσει χαμηλά την κατανάλωση, στα 5,7 λτ./100 χλμ, επίσης κορυφαία επίδοση μα το C3 Aircross. Κορυφαίο νούμερο πέτυχε και στον αυτοκινητόδρομο (με τη βοήθεια του coasting λόγω κιβωτίου) με 4,4 λτ./100 χλμ., ίδιο δηλαδή με αυτό του Puma.
Συμπέρασμα: To ήπια υβριδικό Kia Stonic μπήκε στη δοκιμασία με τον τίτλο του οικονομικότερου τουρμπάτου SUV βενζίνης και φρόντισε να δικαιώσει τις προσδοκίες που υπήρχαν. Κράτησε την κατανάλωση χαμηλά σε κάθε είδους διαδρομή και συνολικά για τα 100 χλμ. που κάναμε χρειάστηκε 5,6 λτ. καυσίμου, ήτοι 11 ευρώ. Παράλληλα είναι και από τα πιο προσιτά SUVάκια που είχαμε στο τεστ με τιμή από 21.040 ευρώ.