Η βασική έκδοση βενζίνης του C3 Aircross πέτυχε συνολικά τη δεύτερη καλύτερη επίδοση με μέση κατανάλωση σε όλη τη διαδρομή 5,7 λτ./100 χλμ..
Η βασική έκδοση βενζίνης του C3 Aircross αποδείχθηκε εξαιρετική στο θέμα κατανάλωση καυσίμου, πετυχαίνοντας συνολικά τη δεύτερη καλύτερη επίδοση με μέση κατανάλωση σε όλη τη διαδρομή 5,7 λτ./100 χλμ.. Παρά το γεγονός πως ο 1.200άρης PureTech δεν έχει κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα και παράλληλα ήταν από «ισχυρά» μοντέλα με 110 ίππους, τα κατάφερε εξαιρετικά χάρη στον εκ φύσεως οικονομικό του κινητήρα και τις μακριές τελικές σχέσεις.
Στο σύνολο των 64 χιλιομέτρων της «επαρχιακής» μας διαδρομής, το Citroen C3 είχε τη χαμηλότερη κατανάλωση μεταξύ όλων των μοντέλων.
Αναλυτικότερα, στις αστικές μας διαδρομές κάψαμε 6,4 λτ./ 100 χλμ., νούμερο εντυπωσιακό, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται στα χαρακτηριστικά που έχει ο PureTech. Το γερό τράβηγμα από χαμηλά βοήθησε ώστε να μην ζορίζεται το μοτέρ στις χαμηλές ταχύτητες της πόλης και να χρειάζεται έντονη πίεση στο γκάζι για να «τσουλήσει», παράγοντας καταλυτικός για την κατανάλωση.
Στο δεύτερο τμήμα της διαδρομής, διαδρομή την οποία κάνουμε συνήθως σε free ημέρες, όταν ο διαθέσιμος ελεύθερος χρόνος μας επιτρέπει εξορμήσεις στην φύση ή την θάλασσα, στο σύνολο των 64 χιλιομέτρων που διανύσαμε, το Citroen C3 Aircross είχε τη χαμηλότερη κατανάλωση μεταξύ των μοντέλων με 5,7 λτ. βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα και στην εθνική οδό τα 4,6 λτ./100 χλμ. ήταν νούμερο εξαιρετικό. Μάλιστα η επίδοση γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή, καθώς το γαλλικό SUV δεν είχε eco driving mode, είχε όμως τη δεύτερη μεγαλύτερη ροπή ανάμεσα στα 10 μοντέλα μας.
Συμπέρασμα Έχοντας κινηθεί σε κάθε άκρη της Αθήνας όπου και αντιμετώπισε διαφορετικές συνθήκες και προκλήσεις, το Citroen C3 Aircross κατέγραψε μέση κατανάλωση 5,7 λτ.100 χλμ.. Με μέση τιμή βενζίνης τα 1,97 ευρώ στον Γύρο Οικονομίας του AutoΤριτη το γαλλικό SUV χρειάστηκε 11,2 ευρώ.