ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS

119.285 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Η βασική έκδοση βενζίνης του C3 Aircross πέτυχε συνολικά τη δεύτερη καλύτερη επίδοση με μέση κατανάλωση σε όλη τη διαδρομή 5,7 λτ./100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »

Η βασική έκδοση βενζίνης του C3 Aircross πέτυχε συνολικά τη δεύτερη καλύτερη επίδοση με μέση κατανάλωση σε όλη τη διαδρομή 5,7 λτ./100 χλμ..

Η βασική έκδοση βενζίνης του C3 Aircross αποδείχθηκε εξαιρετική στο θέμα κατανάλωση καυσίμου, πετυχαίνοντας συνολικά τη δεύτερη καλύτερη επίδοση με μέση κατανάλωση σε όλη τη διαδρομή 5,7 λτ./100 χλμ.. Παρά το γεγονός πως ο 1.200άρης PureTech δεν έχει κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα και παράλληλα ήταν από «ισχυρά» μοντέλα με 110 ίππους, τα κατάφερε εξαιρετικά χάρη στον εκ φύσεως οικονομικό του κινητήρα και τις μακριές τελικές σχέσεις.


Στο σύνολο των 64 χιλιομέτρων της «επαρχιακής» μας διαδρομής, το Citroen C3 είχε τη χαμηλότερη κατανάλωση μεταξύ όλων των μοντέλων.
3 Φωτογραφίες »

Στο σύνολο των 64 χιλιομέτρων της «επαρχιακής» μας διαδρομής, το Citroen C3 είχε τη χαμηλότερη κατανάλωση μεταξύ όλων των μοντέλων.


Αναλυτικότερα, στις αστικές μας διαδρομές κάψαμε 6,4 λτ./ 100 χλμ., νούμερο εντυπωσιακό, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται στα χαρακτηριστικά που έχει ο PureTech. Το γερό τράβηγμα από χαμηλά βοήθησε ώστε να μην ζορίζεται το μοτέρ στις χαμηλές ταχύτητες της πόλης και να χρειάζεται έντονη πίεση στο γκάζι για να «τσουλήσει», παράγοντας καταλυτικός για την κατανάλωση.

Στο δεύτερο τμήμα της διαδρομής, διαδρομή την οποία κάνουμε συνήθως σε free ημέρες, όταν ο διαθέσιμος ελεύθερος χρόνος μας επιτρέπει εξορμήσεις στην φύση ή την θάλασσα, στο σύνολο των 64 χιλιομέτρων που διανύσαμε, το Citroen C3 Aircross είχε τη χαμηλότερη κατανάλωση μεταξύ των μοντέλων με 5,7 λτ. βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα και στην εθνική οδό τα 4,6 λτ./100 χλμ. ήταν νούμερο εξαιρετικό. Μάλιστα η επίδοση γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή, καθώς το γαλλικό SUV δεν είχε eco driving mode, είχε όμως τη δεύτερη μεγαλύτερη ροπή ανάμεσα στα 10 μοντέλα μας.

Συμπέρασμα
Έχοντας κινηθεί σε κάθε άκρη της Αθήνας όπου και αντιμετώπισε διαφορετικές συνθήκες και προκλήσεις, το Citroen C3 Aircross κατέγραψε μέση κατανάλωση 5,7 λτ.100 χλμ.. Με μέση τιμή βενζίνης τα 1,97 ευρώ στον Γύρο Οικονομίας του AutoΤριτη το γαλλικό SUV χρειάστηκε 11,2 ευρώ.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος Ψεκασμός + turbo
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 110/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 205/1.750
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,9/10,7
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 12,1/17,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 186
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος Aξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 39
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 178
Κύκλος στροφής (μ.) 10,8
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,7-68,1
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.155x1.765x1.637
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.604
Χώρος αποσκευών (λτ.) 410-520
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/50 R16
Ρεζέρβα Ανάγκης
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.199
Τιμή από (ευρώ) 21.950 (Feel Pack)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
Mercedes
OPEL