Η έκδοση με τα 110 άλογα του βενζινοκίνητου SEAT Arona 1,0 TSI προσδίδει στον ευχάριστο και νεανικό χαρακτήρα του Arona μπρίο και αναδεικνύει τις οδηγικές του αρετές.
Η έκδοση με τα 110 άλογα του βενζινοκίνητου SEAT Arona 1,0 TSI προσδίδει στον ευχάριστο και νεανικό χαρακτήρα του Arona μπρίο και αναδεικνύει τις οδηγικές του αρετές. Οι 110 ίπποι απόδοσης με τα 200 Nm ροπής, σε συνάρτηση με το χαμηλό βάρος του μοντέλου, χαρίζουν επιδόσεις άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.
Στο ορεινό κομμάτι της διαδρομής η ευρωστία του συνόλου στις μεσαίες στροφές περιόρισε την κατανάλωση και ανέδειξε το ευχάριστο οδηγικό του ταπεραμέντο.
Ο 1.000άρης TSΙ τραβάει καλά μετά τις 1.800 σ.α.λ. και διατηρεί τη ζωντάνια του μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο, αποκαλύπτοντας ωστόσο ηχητικά την τρικύλινδρη φύση του, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Μας άρεσε και η συνεργασία με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο σε ευχαριστεί με την αίσθηση και έχει σωστή κλιμάκωση, βοηθώντας την κατανάλωση να συγκρατηθεί κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας στα 6,8 λτ./100 χλμ., παρά το γεγονός ότι δεν είχε κάποιο σύστημα παραμετροποίησης για οικονομικότερη οδήγηση.
Αναλυτικότερα μέσα στην πόλη το ισπανικό SUV μας έδωσε κατανάλωση 7,7 λτ./100 χλμ., το πιο υψηλό ανάμεσα στα μοντέλα του τεστ μας, καθώς η μικρή ραθυμία στις χαμηλές στροφές του TSI μας «ανάγκαζε» να πιέσουμε λίγο παραπάνω το δεξί πεντάλ.
Το σκηνικό όμως άλλαξε άρδην στο ορεινό κομμάτι της διαδρομής, εκεί που η ευρωστία του συνόλου στις μεσαίες στροφές έριξε την κατανάλωση στα 6,8 λτ., ενώ παράλληλα ανέδειξε και το ευχάριστο οδηγικό του ταπεραμέντο. Αντίστοιχα και στην Εθνική Οδό η κατανάλωση ήταν συγκρατημένη με 5,4 λτ./100 χλμ..
Συμπέρασμα Ευχάριστο σε κάθε συνθήκη αποδείχτηκε το SEAT Arona των 110 ίππων, με το συνολικό κόστος για τη διαδρομή μας να ανέρχεται στα 13,4 ευρώ. Πάντως μην ξεχνάμε πως το Arona για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία προσφέρεται τόσο σε έκδοση με 90 ίππους όσο και σε διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο.