Μέσα στην πόλη λοιπόν το Yaris Cross είχε κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., από τις χαμηλότερες που είδαμε εντός πόλης με ευχάριστη και πολιτισμένη λειτουργία σε κάθε περίπτωση.
Το Toyota Yaris Cross ήταν το μοναδικό μοντέλο της δοκιμής μας που δεν εφοδιαζόταν με τούρμπο κινητήρα, αλλά με τον γνωστό 1.500άρη ατμοσφαιρικό των 125 ίππων που αποτελεί και τη βάση της υβριδικής έκδοσης. Μιας έκδοσης, η οποία να είμαστε ειλικρινείς μας «έλειψε» από τη δοκιμή καθώς έχει επιτύχει την καλύτερη κατανάλωση στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Μάλιστα, η εν λόγω έκδοση μας έχει δείξει ότι όσο περισσότερο κινείσαι μέσα στην πόλη, τόσο πέφτει η κατανάλωση και θεωρούμε πως θα βρισκόταν στην κορυφή αυτού του τεστ. Παρόλα αυτά και η βασική έκδοση των 125 ίππων με το εξαιρετικό value for money και κόστος απόκτησης έδειξε ότι είναι απόλυτα εστιασμένη στην καθημερινότητα, ισορροπώντας ιδανικά στην «τραμπάλα» επιδόσεων και κατανάλωσης. Συνεπώς μόνο έκπληξη δεν προκαλεί η μέση τιμή κατανάλωσης των 6,2 λτ./100 χλμ., νούμερο πολύ καλό για μοντέλο 125 ίππων.
Το Toyota Yaris Cross εφοδιάζεται με τον γνωστό 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125 ίππων που αποδεικνύεται απόλυτα εστιασμένος στην καθημερινότητα, ισορροπώντας ιδανικά στην «τραμπάλα» επιδόσεων και κατανάλωσης.
Το μυστικό είναι πως το σύνολο εναλλάσσει τη λειτουργία του ανάμεσα σε κύκλο Otto για τα υψηλά φορτία, και σε Atkinson για μείωση των απωλειών στα μικρομεσαία φορτία. Γι αυτό άλλωστε και το Yaris Cross είχε και μικρή απόκλιση ανάμεσα στη μίνιμουμ και μάξιμουμ τιμή που μας έδωσε.
Μέσα στην πόλη λοιπόν το Yaris Cross είχε κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., από τις χαμηλότερες που είδαμε εντός πόλης με ευχάριστη και πολιτισμένη λειτουργία σε κάθε περίπτωση.
Στο δεύτερο κομμάτι της διαδρομής, στο πιο απαιτητικό οδηγικά σκέλος με ορεινό επαρχιακό δίκτυο, το Yaris Cross αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευχάριστο. Παρά τις ανωφέρειες και κατωφέρειες του δρόμου και τις συνεχείς στροφές, κινηθήκαμε απροβλημάτιστα με αυτό, λαμβάνοντας καλά επίπεδα άνεσης από την μαλακή ανάρτησή του αλλά και καλή οδηγική αίσθηση. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση τιμή αυτής για 100 χλμ. κυμάνθηκε σε τέτοιες συνθήκες στα 6,3 λτ., νούμερο κάτω του μέσου όρου. Τέλος στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση ήταν στα 5,2 λτ./100 χλμ..
Συμπέρασμα Με μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ., στη διαδρομή που κάναμε το κόστος για το Yaris Cross είναι 12,2 ευρώ και έτσι το Yaris Cross βρίσκεται στα άνω μισό της κατάταξης. Παράλληλα όμως είναι και το πιο προσιτό απ΄ όλα τα μοντέλα με κόστος από 19.170 ευρώ ενώ φυσικά υπάρχει όπως αναφέραμε και η full υβριδική έκδοση για εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.