Η βασική έκδοση βενζίνης του γαλλικού SUV είχε μέση τιμή κατανάλωσης στη δοκιμή μας 6,7 λτ./100 χλμ..
Το Peugeot 2008 μπορεί να διακρίνεται πρωτίστως για την ποιότητα κατασκευής του που είναι στα όρια του premium, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως δεν τα καταφέρνει καλά και στο κομμάτι της οικονομίας. Η βασική έκδοση βενζίνης του γαλλικού SUV είχε μέση τιμή κατανάλωσης στη δοκιμή μας 6,7 λτ./100 χλμ., ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως δεν είχε κάποια λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου.
Στην περίπτωση του 2008 ο κινητήρας μάλιστα εκτός από οικονομικός, έχει και ευχάριστα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Στη βασική του έκδοση λοιπόν εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο turbo 1,2 PureTech βενζινοκινητήρα που συναντήσαμε πριν και στο C3 Aircross. Εδώ η απόδοση είναι μειωμένη κατά 10 ίππους βέβαια (100 στο σύνολο), ωστόσο έχει πιο σφιχτή κλιμάκωση κιβωτίου, γι αυτό και έχει καλύτερες επιδόσεις. Από την άλλη βέβαια, γι αυτό το λόγο είναι και λίγο πιο απαιτητικό σε καύσιμο, χωρίς ωστόσο να αλλοιώνεται ο οικονομικός χαρακτήρας του συνόλου.
Αναλυτικότερα στο πρώτο κομμάτι της διαδρομής μας, μέσα στην πόλη η μέση κατανάλωση ήταν στα 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ εκείνο που πρέπει να πούμε για το μοτέρ του γαλλικού B-SUV είναι πως τραβάει ικανοποιητικά ακόμη και από τις χαμηλές στροφές παρά τα φαινομενικά λίγα άλογα και την έλλειψη κάποιου ηλεκτρικού boost.
Φεύγοντας από το αστικό κομμάτι, στην διαδρομή που κάναμε προς Ν. Μάκρη και πίσω η μέση κατανάλωση έπεσε στα 6,7 λτ./100 χλμ. για να μειωθεί ακόμα περισσότερο, στα 5,5 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο.
Συμπέρασμα Το να πετυχαίνεις νούμερο κατανάλωσης 6,7 λτ./100 χλμ. (13,20 ευρώ) σε μια μικτή διαδρομή, έστω και αν το μεγαλύτερο κομμάτι είναι εκτός πόλης είναι σίγουρα θετικός οιωνός για το ίδιο το αυτοκίνητο και το πόσο οικονομικό είναι. Στην περίπτωση του 2008 ο κινητήρας μάλιστα εκτός από οικονομικός, έχει και ευχάριστα χαρακτηριστικά λειτουργίας.