ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS

119.287 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Η κατανάλωση του T-Cross στη δοκιμασία μας μετρήθηκε στα 5,9 λτ./100 χλμ./ώρα, όντας από τα μοντέλα που ξεχώρισαν για τον οικονομικό τους χαρακτήρα.
3 Φωτογραφίες »

Η κατανάλωση του T-Cross στη δοκιμασία μας μετρήθηκε στα 5,9 λτ./100 χλμ./ώρα, όντας από τα μοντέλα που ξεχώρισαν για τον οικονομικό τους χαρακτήρα.

Κάτω από το καπό του VW T-Cross της δοκιμής μας βρίσκεται ένας γνώριμος του γερμανικού γκρουπ, ο 3κύλινδρος 1,0 TSI στην εκδοχή των 95 ίππων. Δεν υπόσχεται να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, ούτε το κάνει, όμως κινεί άκρως ικανοποιητικά το SUVάκι της Volkswagen. Είναι πολιτισμένος σε λειτουργία και δεν έχει ενοχλητικούς κραδασμούς, ενώ η κατανάλωση στη δοκιμασία μας μετρήθηκε στα 5,9 λτ./100 χλμ./ώρα, όντας από τα μοντέλα που ξεχώρισαν για τον οικονομικό τους χαρακτήρα.


Στην «επαρχιακή» διαδρομή, το T-Cross με 5,8 λτ./100 χλμ. είχε το τρίτο καλύτερο νούμερο που είδαμε ανάμεσα στα 10 μοντέλα της δοκιμής.
3 Φωτογραφίες »

Στην «επαρχιακή» διαδρομή, το T-Cross με 5,8 λτ./100 χλμ. είχε το τρίτο καλύτερο νούμερο που είδαμε ανάμεσα στα 10 μοντέλα της δοκιμής.


Στην πράξη τώρα, μεταφράστε τα ότι θα κινηθείτε άνετα στις περισσότερες των αστικών μετακινήσεων, ωστόσο όπως είδαμε και στην περίπτωση του Arona η μικρή ραθυμία στις χαμηλές στροφές θα οδηγήσει σε περισσότερη πίεση στο γκάζι, με τη μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 6,8 λτ./100 χλμ..

Βγαίνοντας τώρα στη μεγάλη διαδρομή που αντιστοιχεί σε μια βόλτα Σαββατοκύριακου και προσομοιώνει μια επαρχιακή διαδρομή, το T-Cross μας άφησε ευχάριστη αίσθηση από την ελαστικότητα που έχει στις μεσαίες στροφές και το καλό τράβηγμα, στοιχεία που βοήθησαν να περιοριστεί η κατανάλωση στα 5,8 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα αυτό ήταν το τρίτο καλύτερο νούμερο που είδαμε ανάμεσα στα 10 μοντέλα της δοκιμής. Φυσιολογικά στον αυτοκινητόδρομο είχαμε περεταίρω μείωση στη μέση τιμή που πήραμε, με το όργανό μας να δείχνει 5,1 λτ./100 χλμ..

Συμπέρασμα
Το σύνολο του T-Cross είναι ευχάριστο και αποδοτικό όταν κινείστε εντός και εκτός πόλης. Ειδικά εκτός πόλης καταφέρνει χαμηλά νούμερα κατανάλωσης μιας και δείχνει να «βολεύεται» όταν δουλεύει σε μεσαίες στροφές. Σε κάθε περίπτωση με μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. (11,6 ευρώ) βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά VW T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 95/5.000-5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 175/2.000-3.500
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,6
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 10,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 16,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 180
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,4
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 184
Κύκλος στροφής (μ.) 10,6
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,5/70,4
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.108x1.760x1.584
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.551
Χώρος αποσκευών (λτ.) 347-417
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/60 R16
Ρεζέρβα ΚΑΝΟΝΙΚΗ
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.245
Τιμή από (ευρώ) 22.200 (Life)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
FORD
WINTER SEAT