Η κατανάλωση του T-Cross στη δοκιμασία μας μετρήθηκε στα 5,9 λτ./100 χλμ./ώρα, όντας από τα μοντέλα που ξεχώρισαν για τον οικονομικό τους χαρακτήρα.
Κάτω από το καπό του VW T-Cross της δοκιμής μας βρίσκεται ένας γνώριμος του γερμανικού γκρουπ, ο 3κύλινδρος 1,0 TSI στην εκδοχή των 95 ίππων. Δεν υπόσχεται να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, ούτε το κάνει, όμως κινεί άκρως ικανοποιητικά το SUVάκι της Volkswagen. Είναι πολιτισμένος σε λειτουργία και δεν έχει ενοχλητικούς κραδασμούς, ενώ η κατανάλωση στη δοκιμασία μας μετρήθηκε στα 5,9 λτ./100 χλμ./ώρα, όντας από τα μοντέλα που ξεχώρισαν για τον οικονομικό τους χαρακτήρα.
Στην «επαρχιακή» διαδρομή, το T-Cross με 5,8 λτ./100 χλμ. είχε το τρίτο καλύτερο νούμερο που είδαμε ανάμεσα στα 10 μοντέλα της δοκιμής.
Στην πράξη τώρα, μεταφράστε τα ότι θα κινηθείτε άνετα στις περισσότερες των αστικών μετακινήσεων, ωστόσο όπως είδαμε και στην περίπτωση του Arona η μικρή ραθυμία στις χαμηλές στροφές θα οδηγήσει σε περισσότερη πίεση στο γκάζι, με τη μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 6,8 λτ./100 χλμ..
Βγαίνοντας τώρα στη μεγάλη διαδρομή που αντιστοιχεί σε μια βόλτα Σαββατοκύριακου και προσομοιώνει μια επαρχιακή διαδρομή, το T-Cross μας άφησε ευχάριστη αίσθηση από την ελαστικότητα που έχει στις μεσαίες στροφές και το καλό τράβηγμα, στοιχεία που βοήθησαν να περιοριστεί η κατανάλωση στα 5,8 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα αυτό ήταν το τρίτο καλύτερο νούμερο που είδαμε ανάμεσα στα 10 μοντέλα της δοκιμής. Φυσιολογικά στον αυτοκινητόδρομο είχαμε περεταίρω μείωση στη μέση τιμή που πήραμε, με το όργανό μας να δείχνει 5,1 λτ./100 χλμ..
Συμπέρασμα Το σύνολο του T-Cross είναι ευχάριστο και αποδοτικό όταν κινείστε εντός και εκτός πόλης. Ειδικά εκτός πόλης καταφέρνει χαμηλά νούμερα κατανάλωσης μιας και δείχνει να «βολεύεται» όταν δουλεύει σε μεσαίες στροφές. Σε κάθε περίπτωση με μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. (11,6 ευρώ) βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις.