Nissan Qashqai
584.285 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2021)
6 Φωτογραφίες »
Δε μασάει ο champ…
Το Nissan Qashqai αποκαλύπτει τον all-around οδηγικό του χαρακτήρα και στα δύσκολα αποδεικνύοντας πως δεν είναι τυχαία ο πρωταθλητής των πωλήσεων στην κατηγορία εδώ και χρόνια. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει αγαπηθεί όσο ελάχιστα στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας τον οικογενειακό του χαρακτήρα με τις ικανότητες ενός SUV μοντέλου. Από τα πιο compact μοντέλα της κατηγορίας με μήκος 4,39 μ. διαθέτει λόγω μεγέθους τον απαραίτητο αστικό προσανατολισμό, διατηρώντας παράλληλα ευρύχωρη καμπίνα. Στοιχείο που εξυπηρετεί σε ένα οδοιπορικό, όπως το δικό μας, εφόσον υπάρχουν και πίσω επιβάτες.
Ισορροπημένο και ασφαλές
Η διαδρομή μας στην εθνική οδό κύλισε πολύ ευχάριστα πίσω από το τιμόνι του ιαπωνικού SUV. Σε αυτό συντέλεσε και το γεγονός πως επρόκειτο για την ισχυρή βενζινοκίνητη έκδοση με τους 158 –πλέον- ίππους και τα 270 Nm ροπής. Υπερβολικά άνετος ο κινητήρας και πρόθυμος να ανταποκριθεί άμεσα όταν χρειάστηκε έξτρα γκάζι, διατηρώντας πάντα πολιτισμένα χαρακτηριστικά. Αλλωστε το σύνολο διακρίνεται για τις καλές του επιδόσεις, ωστόσο από την άλλη είχε και πιο τσιμπημένη κατανάλωση συγκριτικά με τα περισσότερα βενζινοκίνητα μοντέλα.
Θετικό σε λειτουργία ήταν και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων που εξοπλίζει αυτή την έκδοση. Το εκτιμήσαμε ακόμα περισσότερο εκτός αυτοκινητόδρομου, στις στριφτερές διαδρομές χάρη στην άμεση απόκριση του.
Η ανάρτηση σε αυτή τη διαδρομή ισορροπεί τέλεια προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης, αλλά και καλή συμπεριφορά σε σβέλτη κίνηση, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι λογικές σε τέτοιες συνθήκες και να μην επηρεάζουν την πρόσφυση και την κατευθυντικότητά του. Το τιμόνι αν και «υπολείπεται» ελαφρώς σε αίσθηση, μεταφέρει άμεσα τις εντολές του οδηγού στο δρόμο, ενώ τα all season ελαστικά έφερναν μια μικρή υποστροφική τάση, πιο πολύ ως προειδοποίηση, με το ESP να επεμβαίνει μόνο αν παρακούσεις την προειδοποίηση …
Αξιο και ικανό
Περνώντας στο δύσκολο κομμάτι του Mega Test μας το Qashqai κλήθηκε να μας δείξει πως τα καταφέρνει απέναντι στα δύσβατα χιονισμένα εδάφη. Αν και δεν προσφέρει κάποιο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ή σύστημα ελέγχου κατάβασης, τελικά δεν κόλλησε πουθενά και με αρωγό το πολύ καλό κιβώτιο διατήρησε ένα υψηλό για τα δεδομένα επίπεδο άνεσης.
Στο φρενάρισμα η ακινητοποίηση ήρθε προοδευτικά, χωρίς πατιναρίσματα και εκτροπές από την πορεία, ενώ έμεινε επίσης ακλόνητο κατά τη διάρκεια των διαδοχικών αλλαγών πορείας. Το τιμόνι διατήρησε την κετευθυντικότητά του και το ESP διόρθωνε τυχόν παρεκκλίσεις, ενώ τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος, ήταν αρκετά για να μη μας δημιουργήσουν πρόβλημα οι ράγες, ακουμπώντας με την μπροστινή ποδιά ελάχιστες φορές στο χιόνι. Η πορεία πάντως πάνω στο πατημένο χιόνι με τα mud and snow ελαστικά Yokohama Geolandar A/T, ήταν ψωμοτύρι για το SUV της Nissan, που ήταν σαν να πηγαίνει σε περίπατο.
Όσον αφορά στην ανάβαση του λασπωμένου εδάφους και αυτή αποδείχτηκε παιχνιδάκι, αναγκάζοντας ωστόσο το ESP σε έντονες παρεμβάσεις, λόγω της ισχύος που περνούσαν στα ελαστικά από το δυνατό μοτέρ του Qashqai.
Η απόδοσή του στο χιόνι, θα λέγαμε πως συμπληρώνει ιδανικά τον πληθωρικό χαρακτήρα του Qashqai και σε συνάρτηση με την απόδοσή του σε χώμα και λάσπη, που έχουμε τεστάρει παλαιότερα διαμορφώνει ένα μοντέλο που θα σου δώσει ελευθερία κινήσεων, σε λογικά πάντα πλαίσια.
Η γνώμη μας
Το Nissan Qashqai για μία ακόμη φορά απέδειξε γιατί έχει κερδίσει την προτίμηση του αγοραστικού κοινού. Είναι ο ιδανικός σύμμαχος της οικογένειας. Έχει μεγάλους χώρους, είναι άνετο στο δρόμο και μπορεί να αποτελέσει το μεταφορικό σου μέσο για οποιαδήποτε χειμερινή ή θερινή δραστηριότητα.
Το Nissan Qashqai αποκαλύπτει τον all-around οδηγικό του χαρακτήρα και στα δύσκολα αποδεικνύοντας πως δεν είναι τυχαία ο πρωταθλητής των πωλήσεων στην κατηγορία εδώ και χρόνια. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει αγαπηθεί όσο ελάχιστα στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας τον οικογενειακό του χαρακτήρα με τις ικανότητες ενός SUV μοντέλου. Από τα πιο compact μοντέλα της κατηγορίας με μήκος 4,39 μ. διαθέτει λόγω μεγέθους τον απαραίτητο αστικό προσανατολισμό, διατηρώντας παράλληλα ευρύχωρη καμπίνα. Στοιχείο που εξυπηρετεί σε ένα οδοιπορικό, όπως το δικό μας, εφόσον υπάρχουν και πίσω επιβάτες.
Ισορροπημένο και ασφαλές
Η διαδρομή μας στην εθνική οδό κύλισε πολύ ευχάριστα πίσω από το τιμόνι του ιαπωνικού SUV. Σε αυτό συντέλεσε και το γεγονός πως επρόκειτο για την ισχυρή βενζινοκίνητη έκδοση με τους 158 –πλέον- ίππους και τα 270 Nm ροπής. Υπερβολικά άνετος ο κινητήρας και πρόθυμος να ανταποκριθεί άμεσα όταν χρειάστηκε έξτρα γκάζι, διατηρώντας πάντα πολιτισμένα χαρακτηριστικά. Αλλωστε το σύνολο διακρίνεται για τις καλές του επιδόσεις, ωστόσο από την άλλη είχε και πιο τσιμπημένη κατανάλωση συγκριτικά με τα περισσότερα βενζινοκίνητα μοντέλα.
Θετικό σε λειτουργία ήταν και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων που εξοπλίζει αυτή την έκδοση. Το εκτιμήσαμε ακόμα περισσότερο εκτός αυτοκινητόδρομου, στις στριφτερές διαδρομές χάρη στην άμεση απόκριση του.
Η ανάρτηση σε αυτή τη διαδρομή ισορροπεί τέλεια προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης, αλλά και καλή συμπεριφορά σε σβέλτη κίνηση, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι λογικές σε τέτοιες συνθήκες και να μην επηρεάζουν την πρόσφυση και την κατευθυντικότητά του. Το τιμόνι αν και «υπολείπεται» ελαφρώς σε αίσθηση, μεταφέρει άμεσα τις εντολές του οδηγού στο δρόμο, ενώ τα all season ελαστικά έφερναν μια μικρή υποστροφική τάση, πιο πολύ ως προειδοποίηση, με το ESP να επεμβαίνει μόνο αν παρακούσεις την προειδοποίηση …
Αξιο και ικανό
Περνώντας στο δύσκολο κομμάτι του Mega Test μας το Qashqai κλήθηκε να μας δείξει πως τα καταφέρνει απέναντι στα δύσβατα χιονισμένα εδάφη. Αν και δεν προσφέρει κάποιο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ή σύστημα ελέγχου κατάβασης, τελικά δεν κόλλησε πουθενά και με αρωγό το πολύ καλό κιβώτιο διατήρησε ένα υψηλό για τα δεδομένα επίπεδο άνεσης.
Στο φρενάρισμα η ακινητοποίηση ήρθε προοδευτικά, χωρίς πατιναρίσματα και εκτροπές από την πορεία, ενώ έμεινε επίσης ακλόνητο κατά τη διάρκεια των διαδοχικών αλλαγών πορείας. Το τιμόνι διατήρησε την κετευθυντικότητά του και το ESP διόρθωνε τυχόν παρεκκλίσεις, ενώ τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος, ήταν αρκετά για να μη μας δημιουργήσουν πρόβλημα οι ράγες, ακουμπώντας με την μπροστινή ποδιά ελάχιστες φορές στο χιόνι. Η πορεία πάντως πάνω στο πατημένο χιόνι με τα mud and snow ελαστικά Yokohama Geolandar A/T, ήταν ψωμοτύρι για το SUV της Nissan, που ήταν σαν να πηγαίνει σε περίπατο.
Όσον αφορά στην ανάβαση του λασπωμένου εδάφους και αυτή αποδείχτηκε παιχνιδάκι, αναγκάζοντας ωστόσο το ESP σε έντονες παρεμβάσεις, λόγω της ισχύος που περνούσαν στα ελαστικά από το δυνατό μοτέρ του Qashqai.
Η απόδοσή του στο χιόνι, θα λέγαμε πως συμπληρώνει ιδανικά τον πληθωρικό χαρακτήρα του Qashqai και σε συνάρτηση με την απόδοσή του σε χώμα και λάσπη, που έχουμε τεστάρει παλαιότερα διαμορφώνει ένα μοντέλο που θα σου δώσει ελευθερία κινήσεων, σε λογικά πάντα πλαίσια.
Η γνώμη μας
Το Nissan Qashqai για μία ακόμη φορά απέδειξε γιατί έχει κερδίσει την προτίμηση του αγοραστικού κοινού. Είναι ο ιδανικός σύμμαχος της οικογένειας. Έχει μεγάλους χώρους, είναι άνετο στο δρόμο και μπορεί να αποτελέσει το μεταφορικό σου μέσο για οποιαδήποτε χειμερινή ή θερινή δραστηριότητα.
Σελίδα 1 | Mega Test: Με 10 οικογενειακά SUV σε χιόνια, λάσπη & πάγο |
Σελίδα 2 | Citroen C5 Aircross |
Σελίδα 3 | Dacia Duster |
Σελίδα 4 | Ford Kuga |
Σελίδα 5 | Hyundai Tucson |
Σελίδα 6 | Mercedes GLA |
Σελίδα 7 | Nissan Qashqai |
Σελίδα 8 | Opel Grandland X |
Σελίδα 9 | Peugeot 3008 |
Σελίδα 10 | Skoda Karoq |
Σελίδα 11 | Toyota C-HR |
Σελίδα 12 | Συμπεράσματα Mega Winter Test |
Ωραίο συγκριτικό, συγχαρητήρια για το άρθρο.... όλα τα μοντέλα συμπαθητικά καί φυσικά για όλα τα βαλαντια...... εγώ θα μείνω όμως σε αυτό που γράψατε στο συμπέρασμα σας...." Με καλοκαιρινά ελαστικά κάνεις το σταυρό σου"..... Χρησιμοποιώ χειμερινά τα τελευταία 15+ χρόνια από Δεκέμβριο μέχρι συνήθως αρχές ή μέσα Απριλίου, και έχω αλλάξει συνολικά 6 τετράδες καί στα δύο μου οχήματα..... Οι διαφορές πρόσφυσης είναι τρομακτικές ιδίως στα φρεναρίσματα στα κατηφορικά χιονισμένα κομμάτια.....δυστυχώς οι άσχετοι- ανίδεοι- επικίνδυνοι στα βουνά μας είναι πάρα πολλοί..... καί φυσικά δεν απαιτώ όλοι μας να φοράμε χειμερινά στην Ελλάδα, αλλά ειλικρινά το γεγονός να σκοπεύει ο άλλος να κινηθεί σε καθαρά χειμερινές συνθήκες χωρίς να φέρει καν αλυσίδες / χιονοκουβερτες ειλικρινά με ξεπερνά.... Φαινόμενο αρκετά συχνό κυρίως στα διάφορα χιονοδρομικά της χώρας όπου άσχετοι οδηγοί με συνήθως πανάκριβα/ θεοβαρα SUV πιστεύουν ότι η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά τους καλουδια θα τους ξελασπωσουν σε τέτοιες συνθήκες, με τα γνωστά αποτελέσματα......
Είναι σωστό να απουσιάζει από το τεστ το Suzuki vitara 4x4 με την εξαιρετική τιμή και την παράδοση της Suzuki στην τετρακίνηση;;; Το ίδιο ισχύει και για το Subaru forester.Aυτά είναι πραγματικά 4×4 και όχι τα soft suv που τεστάρετε.ΥΓ . Μη πείτε πάλι ότι δεν υπάρχει Vitara διαθέσιμο ή fotestet για τεστ ....
Απάντηση: Το Suzuki Vitara ανήκει σε άλλη κατηγορία, αυτή των μικρών SUV (B-SUV). Διαβάζοντας τη δοκιμή θα διαπιστώσετε ότι εξετάζουμε δικίνητα (4x2) C-SUV και όχι τετρακίνητα (4x4). Το Forester, όπως και το XV, προσφέρονται αποκλειστικά ως τετρακίνητα. Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Εξαιρετικό TEST! Αναρωτιέμαι γιατί η BMW x1 δεν συμπεριλήφθηκε στις δοκιμές??
Μια ερώτηση να κάνω σε εσάς που έχετε οδηγήσει το 3008. Απ΄όλες τις foto όπου και αν το είδα φαίνεται οτι το τιμόνι εμποδίζει την ορατότητα στην μπροστινή οθόνη, Ισχύει ή όχι?
Απάντηση: Ανάλογα με το ύψος του οδηγού και την θέση οδήγησης ενδέχεται το άνω μέρος του τιμονιού να καλύπτει ένα μικρό τμήμα χαμηλά στον ψηφιακό ή αναλογικό πίνακα οργάνων. Κάποιοι οδηγοί δεν το αντιμετωπίζουν κιόλας. Σε καμία περίπτωση δε δημιουργείται σημαντικό πρόβλημα ορατότητας προς τα όργανα.
συγχαρητηρια, ωραια δοκιμη, επίκαιρη, ρεαλιστικη, χρήσιμη,μακάρι να υπάρξει συνεχεια και με άλλα μοντέλα.
Μπραβο σας που κανατε ενα τετοιο τεστ!!! Απλως ελπιζουμε την επομενη φορα να δοκιμασετε μονο 4κινητα για να εχουμε συγκρισιμα αποτελεσματα!
Γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται το jeep compass στην δοκιμή;