Με ιντραγκαδόρικο design και δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, το Toyota C-HR μπορεί να μην έπαιζε εντός έδρας, στο Mega Winter Test του Auto Τρίτη αποδείχθηκε όμως αρκούντως αξιόμαχο! Το ανανεωμένο C-HR (από το Coupe- High Rider) ξεχωρίζει αισθητικά, ενώ και εμπορικά τα καταφέρνει πολύ καλά μιας και το crossover της Toyota ακολουθεί σε πωλήσεις το best seller Nissan Qashqai στη μάχη της ελληνικής αγοράς. Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του C-HR είναι φυσικά το υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά και τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, που μεταξύ άλλων οφείλονται στο χαμηλό κέντρο βάρους και τη μικρή απόσταση από το έδαφος. Θα ήταν αυτή η αιτία να νιώσει το C-HR όπως η αλεπού στο χιονισμένο παζάρι, όταν μάλιστα δεν έχει και κάποιο special ηλεκτρονικό βοήθημα για τις κακοτοπιές;
Το C-SUV που αγαπάει τις στροφές Το Toyota C-HR είναι ένα από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση οικογενειακά SUV. Οι επιδόσεις της υβριδικής έκδοσης με τα 122 άλογα είναι μετριοπαθείς, αλλά η αίσθηση του συνόλου και το πάτημά του στο δρόμο σε προκαλούν να κινηθείς σε «ανεβασμένους» ρυθμούς για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στις στροφές προς τα Καλάβρυτα και μετά προς το χιονοδρομικό κέντρο, το C-HR κατάφερε να αναδείξει τον σπορτίφ χαρακτήρα του, όσον αφορά στην αμεσότητά του. Παρά τις «αδυναμίες» που εμφανίζουν τα κιβώτια CVT και τα χειμερινά ελαστικά, το C-HR δεν δυσκολεύτηκε να κινηθεί παραπάνω από σβέλτα με απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά. Από την άλλη, και παρά την σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης, φιλτράρει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες του δρόμου παρουσιάζοντας ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, με την ποιότητα κύλισης να προσεγγίζει premium κατασκευές της κατηγορίας. Και όλα αυτά με τη χαμηλότερη κατανάλωση του test, η οποία παρά την πίεση και τα χειμερινά ελαστικά παρέμεινε κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ..
Σίγουρα στις χιονισμένες και λασπωμένες δοκιμασίες, το C-HR δεν ένιωθε το ίδιο βολικά, όπως στη στεγνή άσφαλτο, αλλά δεν αντιμετώπισε και σοβαρά προβλήματα με αρωγό τα άκρως αποτελεσματικά χειμερινά M+S ελαστικά Eurowinter HS1 της Falken. Με λίγη προσοχή λόγω της μικρής απόστασης από το έδαφος τα έβγαλε πέρα και δεν κόλλησε κυλώντας σε πατημένο χιόνι ή μέσα σε αυλάκια. Με σωστό φρενάρισμα και αποτελεσματική πρόσφυση, ο οδηγός αξιοποίησε στο έπακρο το σωστό τιμόνι για την αποφυγή κολλημάτων. Το ESP ήταν όμως ιδιαίτερα ευαίσθητο και «έπνιγε» συχνά την προσπάθεια, ειδικά στη λασπωμένη από λιωμένο χιόνι ανηφόρα. Σε χαμηλή ταχύτητα το αντισπίν απενεργοποιήθηκε και η κατάσταση βελτιώθηκε. Σε βαθύ χιόνι και με δεδομένη την απουσία κάποιου εξελιγμένου συστήματος πρόσφυσης, το δικίνητο C-HR δεν θα μπορούσε να έχει τύχη. Αν βρεθείτε σε ένα τέτοια κατάσταση χωρίς αλυσίδες, θα πρέπει να κάνετε πίσω.
Η γνώμη μας Το Toyota C-HR συνδυάζει το ξεχωριστό στυλ με άκρως ενδιαφέροντας δυναμικά χαρακτηριστικά και χαμηλή κατανάλωση. Σε light χιόνι και λάσπη, με τα κατάλληλα ελαστικά, δε θα ζοριστεί ιδιαίτερα, αλλά κακά τα ψέματα στοιχείο του είναι η άσφαλτος.
Ωραίο συγκριτικό, συγχαρητήρια για το άρθρο.... όλα τα μοντέλα συμπαθητικά καί φυσικά για όλα τα βαλαντια...... εγώ θα μείνω όμως σε αυτό που γράψατε στο συμπέρασμα σας...." Με καλοκαιρινά ελαστικά κάνεις το σταυρό σου"..... Χρησιμοποιώ χειμερινά τα τελευταία 15+ χρόνια από Δεκέμβριο μέχρι συνήθως αρχές ή μέσα Απριλίου, και έχω αλλάξει συνολικά 6 τετράδες καί στα δύο μου οχήματα..... Οι διαφορές πρόσφυσης είναι τρομακτικές ιδίως στα φρεναρίσματα στα κατηφορικά χιονισμένα κομμάτια.....δυστυχώς οι άσχετοι- ανίδεοι- επικίνδυνοι στα βουνά μας είναι πάρα πολλοί..... καί φυσικά δεν απαιτώ όλοι μας να φοράμε χειμερινά στην Ελλάδα, αλλά ειλικρινά το γεγονός να σκοπεύει ο άλλος να κινηθεί σε καθαρά χειμερινές συνθήκες χωρίς να φέρει καν αλυσίδες / χιονοκουβερτες ειλικρινά με ξεπερνά.... Φαινόμενο αρκετά συχνό κυρίως στα διάφορα χιονοδρομικά της χώρας όπου άσχετοι οδηγοί με συνήθως πανάκριβα/ θεοβαρα SUV πιστεύουν ότι η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά τους καλουδια θα τους ξελασπωσουν σε τέτοιες συνθήκες, με τα γνωστά αποτελέσματα......
Είναι σωστό να απουσιάζει από το τεστ το Suzuki vitara 4x4 με την εξαιρετική τιμή και την παράδοση της Suzuki στην τετρακίνηση;;; Το ίδιο ισχύει και για το Subaru forester.Aυτά είναι πραγματικά 4×4 και όχι τα soft suv που τεστάρετε.ΥΓ . Μη πείτε πάλι ότι δεν υπάρχει Vitara διαθέσιμο ή fotestet για τεστ ....
Απάντηση: Το Suzuki Vitara ανήκει σε άλλη κατηγορία, αυτή των μικρών SUV (B-SUV). Διαβάζοντας τη δοκιμή θα διαπιστώσετε ότι εξετάζουμε δικίνητα (4x2) C-SUV και όχι τετρακίνητα (4x4). Το Forester, όπως και το XV, προσφέρονται αποκλειστικά ως τετρακίνητα. Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Μια ερώτηση να κάνω σε εσάς που έχετε οδηγήσει το 3008. Απ΄όλες τις foto όπου και αν το είδα φαίνεται οτι το τιμόνι εμποδίζει την ορατότητα στην μπροστινή οθόνη, Ισχύει ή όχι?
Απάντηση: Ανάλογα με το ύψος του οδηγού και την θέση οδήγησης ενδέχεται το άνω μέρος του τιμονιού να καλύπτει ένα μικρό τμήμα χαμηλά στον ψηφιακό ή αναλογικό πίνακα οργάνων. Κάποιοι οδηγοί δεν το αντιμετωπίζουν κιόλας. Σε καμία περίπτωση δε δημιουργείται σημαντικό πρόβλημα ορατότητας προς τα όργανα.
Ωραίο συγκριτικό, συγχαρητήρια για το άρθρο.... όλα τα μοντέλα συμπαθητικά καί φυσικά για όλα τα βαλαντια...... εγώ θα μείνω όμως σε αυτό που γράψατε στο συμπέρασμα σας...." Με καλοκαιρινά ελαστικά κάνεις το σταυρό σου"..... Χρησιμοποιώ χειμερινά τα τελευταία 15+ χρόνια από Δεκέμβριο μέχρι συνήθως αρχές ή μέσα Απριλίου, και έχω αλλάξει συνολικά 6 τετράδες καί στα δύο μου οχήματα..... Οι διαφορές πρόσφυσης είναι τρομακτικές ιδίως στα φρεναρίσματα στα κατηφορικά χιονισμένα κομμάτια.....δυστυχώς οι άσχετοι- ανίδεοι- επικίνδυνοι στα βουνά μας είναι πάρα πολλοί..... καί φυσικά δεν απαιτώ όλοι μας να φοράμε χειμερινά στην Ελλάδα, αλλά ειλικρινά το γεγονός να σκοπεύει ο άλλος να κινηθεί σε καθαρά χειμερινές συνθήκες χωρίς να φέρει καν αλυσίδες / χιονοκουβερτες ειλικρινά με ξεπερνά.... Φαινόμενο αρκετά συχνό κυρίως στα διάφορα χιονοδρομικά της χώρας όπου άσχετοι οδηγοί με συνήθως πανάκριβα/ θεοβαρα SUV πιστεύουν ότι η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά τους καλουδια θα τους ξελασπωσουν σε τέτοιες συνθήκες, με τα γνωστά αποτελέσματα......
Είναι σωστό να απουσιάζει από το τεστ το Suzuki vitara 4x4 με την εξαιρετική τιμή και την παράδοση της Suzuki στην τετρακίνηση;;; Το ίδιο ισχύει και για το Subaru forester.Aυτά είναι πραγματικά 4×4 και όχι τα soft suv που τεστάρετε.ΥΓ . Μη πείτε πάλι ότι δεν υπάρχει Vitara διαθέσιμο ή fotestet για τεστ ....
Απάντηση: Το Suzuki Vitara ανήκει σε άλλη κατηγορία, αυτή των μικρών SUV (B-SUV). Διαβάζοντας τη δοκιμή θα διαπιστώσετε ότι εξετάζουμε δικίνητα (4x2) C-SUV και όχι τετρακίνητα (4x4). Το Forester, όπως και το XV, προσφέρονται αποκλειστικά ως τετρακίνητα. Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Εξαιρετικό TEST! Αναρωτιέμαι γιατί η BMW x1 δεν συμπεριλήφθηκε στις δοκιμές??
Μια ερώτηση να κάνω σε εσάς που έχετε οδηγήσει το 3008. Απ΄όλες τις foto όπου και αν το είδα φαίνεται οτι το τιμόνι εμποδίζει την ορατότητα στην μπροστινή οθόνη, Ισχύει ή όχι?
Απάντηση: Ανάλογα με το ύψος του οδηγού και την θέση οδήγησης ενδέχεται το άνω μέρος του τιμονιού να καλύπτει ένα μικρό τμήμα χαμηλά στον ψηφιακό ή αναλογικό πίνακα οργάνων. Κάποιοι οδηγοί δεν το αντιμετωπίζουν κιόλας. Σε καμία περίπτωση δε δημιουργείται σημαντικό πρόβλημα ορατότητας προς τα όργανα.
συγχαρητηρια, ωραια δοκιμη, επίκαιρη, ρεαλιστικη, χρήσιμη,μακάρι να υπάρξει συνεχεια και με άλλα μοντέλα.
Μπραβο σας που κανατε ενα τετοιο τεστ!!! Απλως ελπιζουμε την επομενη φορα να δοκιμασετε μονο 4κινητα για να εχουμε συγκρισιμα αποτελεσματα!
Γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται το jeep compass στην δοκιμή;