Hyundai Tucson
583.323 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2021)
13 Φωτογραφίες »
Κανένα πρόβλημα δεν είχε το Tucson να ακινητοποιηθεί στο χιονισμένο τερέν, σταματώντας ευθύβολο και αποτελεσματικά.
Ήρθε για να μείνει. Στα χιόνια πάλι... δεν «μένει»
Το νέο Hyundai Tucson είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο Mega Test μπαίνοντας από την αρχή της καριέρας του σε βαθιά… χιόνια τα οποία όμως δεν μπόρεσαν να το σταματήσουν!
Πριν προλάβει καλά καλά να πατήσει τις ρόδες του στην κατηγορία των C-SUV, το νέο Hyundai Tucson στάθηκε αντιμέτωπο με τον ανταγωνισμό του στις απαιτητικές δοκιμασίες του Mega Test μας. Το Tucson που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν αυτό με το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και τον βενζινοκινητήρα των 180 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με το iMT «έξυπνο» μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Ενσωματώνοντας λοιπόν, στο δικίνητο Tucson και ελαστικά Mud + Snow ξεκινήσαμε για τα Καλάβρυτα. Ξεκινώντας από την εθνική είναι εμφανής η φοβερή βελτίωση της νέας του γενιάς όσον αφορά στην άνεση και την ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Στην εθνική μάλιστα το iMT κιβώτιο μειώνει την κατανάλωση με την απεμπλοκή του σε συνθήκες που ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι, στοιχείο που έκανε αισθητή την παρουσία του στη διάρκεια της διαδρομής μας, φτάνοντας ξεκούραστα μέχρι το Διακοπτό. Από εκεί και μέχρι τα Καλάβρυτα, το Tucson δεν είχε πρόβλημα να κινηθεί σβέλτα στις στροφές, παρά τα λιγότερο ικανά σε τέτοιες συνθήκες Μ+S ελαστικά και το μέτριο σε αίσθηση, αλλά άκρως αποτλεσματικό τιμόνι στους πολύ γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.
Έξω κάνει… χιόνι, μέσα κάνει Tucson
Περνώντας στις δοκιμασίες μας και ξεκινώντας από την κίνηση στο πατημένο χιόνι, το νέο Tucson έδειξε να μην «καταλαβαίνει» που πατάει, αποκόπτοντας δηλαδή ιδανικά τον θόρυβο κύλισης σε αυτή την επιφάνεια και μην έχοντας πρόβλημα. Το τιμόνι του σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ενίοτε ελάφραινε (κυρίως όταν χρειαζόταν να αλλάξει κατεύθυνση με το γκάζι), ενώ και το ESP έκοβε όπως πρέπει την ταχύτητά του σε τέτοιες περιπτώσεις υπενθυμίζοντάς μας πως παρά τα M+S ελαστικά του η κίνησή του στο χιόνι θέλει προσοχή και «χειρουργικές» κινήσεις με το γκάζι και το τιμόνι. Συνήθεια, επίσης, θα χρειαστεί αν σταματήσεις σε ανηφορικό κομμάτι, αφού ο by-wire συμπλέκτης που απομονώνει ψηλά δυσκολεύει την ομαλή εκκίνησή του.
Στο σλάλομ έπειτα, όπου η ταχύτητα ήταν σταθερή το Tucson δεν είχε κανένα πρόβλημα να αλλάξει κατεύθυνση, παραμένοντας πιστό στην τροχιά που ήθελε ο οδηγός και περνώντας με επιτυχία μέσα από τις κορίνες, με την ανάρτηση και τα ελαστικά να προσφέρουν την απαραίτητη αίσθηση και απόδοση.
Αντίστοιχα καλή ήταν και η εικόνα του στη διαδικασία του φρεναρίσματος όπου δεν παρατηρήθηκε καμία ανεπιθύμητη τάση παρά το γεγονός πως γινόταν αισθητό το βάρος του στη διαδικασία αναγκάζοντας το ABS σε συνεχή λειτουργία στην αρχή της δοκιμασίας.
Στην ανάβαση σε λασπωμένο-χιονισμένο δρόμο, το Tucson και πάλι ήταν ικανοποιητικό, με το TCS που λειτουργούσε όποτε το παρακάναμε με το γκάζι να το βοηθάει, ενώ και η κατάβαση έγινε ελεγχόμενα με το σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent να κάνει αποτελεσματικά την δουλειά του.
Η γνώμη μας
Κατά την κίνησή του στις χιονισμένες επιφάνειες, το νέο Hyundai Tucson αποδείχθηκε «αξιόμαχο», τη στιγμή μάλιστα που οι επιβάτες ελάχιστα αντιλαμβάνονται από τις σκληρές εξωτερικές συνθήκες απόρροια της καλής κύλισης. Η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά σε όλες τις συνθήκες και είναι ένα από τα ατού του εντυπωσιακού σχεδιαστικά νέου Tucson. Ένα εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης θα ήταν ευπρόσδεκτο.
Το νέο Hyundai Tucson είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο Mega Test μπαίνοντας από την αρχή της καριέρας του σε βαθιά… χιόνια τα οποία όμως δεν μπόρεσαν να το σταματήσουν!
Πριν προλάβει καλά καλά να πατήσει τις ρόδες του στην κατηγορία των C-SUV, το νέο Hyundai Tucson στάθηκε αντιμέτωπο με τον ανταγωνισμό του στις απαιτητικές δοκιμασίες του Mega Test μας. Το Tucson που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν αυτό με το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και τον βενζινοκινητήρα των 180 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με το iMT «έξυπνο» μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Ενσωματώνοντας λοιπόν, στο δικίνητο Tucson και ελαστικά Mud + Snow ξεκινήσαμε για τα Καλάβρυτα. Ξεκινώντας από την εθνική είναι εμφανής η φοβερή βελτίωση της νέας του γενιάς όσον αφορά στην άνεση και την ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Στην εθνική μάλιστα το iMT κιβώτιο μειώνει την κατανάλωση με την απεμπλοκή του σε συνθήκες που ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι, στοιχείο που έκανε αισθητή την παρουσία του στη διάρκεια της διαδρομής μας, φτάνοντας ξεκούραστα μέχρι το Διακοπτό. Από εκεί και μέχρι τα Καλάβρυτα, το Tucson δεν είχε πρόβλημα να κινηθεί σβέλτα στις στροφές, παρά τα λιγότερο ικανά σε τέτοιες συνθήκες Μ+S ελαστικά και το μέτριο σε αίσθηση, αλλά άκρως αποτλεσματικό τιμόνι στους πολύ γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.
Έξω κάνει… χιόνι, μέσα κάνει Tucson
Περνώντας στις δοκιμασίες μας και ξεκινώντας από την κίνηση στο πατημένο χιόνι, το νέο Tucson έδειξε να μην «καταλαβαίνει» που πατάει, αποκόπτοντας δηλαδή ιδανικά τον θόρυβο κύλισης σε αυτή την επιφάνεια και μην έχοντας πρόβλημα. Το τιμόνι του σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ενίοτε ελάφραινε (κυρίως όταν χρειαζόταν να αλλάξει κατεύθυνση με το γκάζι), ενώ και το ESP έκοβε όπως πρέπει την ταχύτητά του σε τέτοιες περιπτώσεις υπενθυμίζοντάς μας πως παρά τα M+S ελαστικά του η κίνησή του στο χιόνι θέλει προσοχή και «χειρουργικές» κινήσεις με το γκάζι και το τιμόνι. Συνήθεια, επίσης, θα χρειαστεί αν σταματήσεις σε ανηφορικό κομμάτι, αφού ο by-wire συμπλέκτης που απομονώνει ψηλά δυσκολεύει την ομαλή εκκίνησή του.
Στο σλάλομ έπειτα, όπου η ταχύτητα ήταν σταθερή το Tucson δεν είχε κανένα πρόβλημα να αλλάξει κατεύθυνση, παραμένοντας πιστό στην τροχιά που ήθελε ο οδηγός και περνώντας με επιτυχία μέσα από τις κορίνες, με την ανάρτηση και τα ελαστικά να προσφέρουν την απαραίτητη αίσθηση και απόδοση.
Αντίστοιχα καλή ήταν και η εικόνα του στη διαδικασία του φρεναρίσματος όπου δεν παρατηρήθηκε καμία ανεπιθύμητη τάση παρά το γεγονός πως γινόταν αισθητό το βάρος του στη διαδικασία αναγκάζοντας το ABS σε συνεχή λειτουργία στην αρχή της δοκιμασίας.
Στην ανάβαση σε λασπωμένο-χιονισμένο δρόμο, το Tucson και πάλι ήταν ικανοποιητικό, με το TCS που λειτουργούσε όποτε το παρακάναμε με το γκάζι να το βοηθάει, ενώ και η κατάβαση έγινε ελεγχόμενα με το σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent να κάνει αποτελεσματικά την δουλειά του.
Η γνώμη μας
Κατά την κίνησή του στις χιονισμένες επιφάνειες, το νέο Hyundai Tucson αποδείχθηκε «αξιόμαχο», τη στιγμή μάλιστα που οι επιβάτες ελάχιστα αντιλαμβάνονται από τις σκληρές εξωτερικές συνθήκες απόρροια της καλής κύλισης. Η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά σε όλες τις συνθήκες και είναι ένα από τα ατού του εντυπωσιακού σχεδιαστικά νέου Tucson. Ένα εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης θα ήταν ευπρόσδεκτο.
Σελίδα 1 | Mega Test: Με 10 οικογενειακά SUV σε χιόνια, λάσπη & πάγο |
Σελίδα 2 | Citroen C5 Aircross |
Σελίδα 3 | Dacia Duster |
Σελίδα 4 | Ford Kuga |
Σελίδα 5 | Hyundai Tucson |
Σελίδα 6 | Mercedes GLA |
Σελίδα 7 | Nissan Qashqai |
Σελίδα 8 | Opel Grandland X |
Σελίδα 9 | Peugeot 3008 |
Σελίδα 10 | Skoda Karoq |
Σελίδα 11 | Toyota C-HR |
Σελίδα 12 | Συμπεράσματα Mega Winter Test |
Ωραίο συγκριτικό, συγχαρητήρια για το άρθρο.... όλα τα μοντέλα συμπαθητικά καί φυσικά για όλα τα βαλαντια...... εγώ θα μείνω όμως σε αυτό που γράψατε στο συμπέρασμα σας...." Με καλοκαιρινά ελαστικά κάνεις το σταυρό σου"..... Χρησιμοποιώ χειμερινά τα τελευταία 15+ χρόνια από Δεκέμβριο μέχρι συνήθως αρχές ή μέσα Απριλίου, και έχω αλλάξει συνολικά 6 τετράδες καί στα δύο μου οχήματα..... Οι διαφορές πρόσφυσης είναι τρομακτικές ιδίως στα φρεναρίσματα στα κατηφορικά χιονισμένα κομμάτια.....δυστυχώς οι άσχετοι- ανίδεοι- επικίνδυνοι στα βουνά μας είναι πάρα πολλοί..... καί φυσικά δεν απαιτώ όλοι μας να φοράμε χειμερινά στην Ελλάδα, αλλά ειλικρινά το γεγονός να σκοπεύει ο άλλος να κινηθεί σε καθαρά χειμερινές συνθήκες χωρίς να φέρει καν αλυσίδες / χιονοκουβερτες ειλικρινά με ξεπερνά.... Φαινόμενο αρκετά συχνό κυρίως στα διάφορα χιονοδρομικά της χώρας όπου άσχετοι οδηγοί με συνήθως πανάκριβα/ θεοβαρα SUV πιστεύουν ότι η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά τους καλουδια θα τους ξελασπωσουν σε τέτοιες συνθήκες, με τα γνωστά αποτελέσματα......
Είναι σωστό να απουσιάζει από το τεστ το Suzuki vitara 4x4 με την εξαιρετική τιμή και την παράδοση της Suzuki στην τετρακίνηση;;; Το ίδιο ισχύει και για το Subaru forester.Aυτά είναι πραγματικά 4×4 και όχι τα soft suv που τεστάρετε.ΥΓ . Μη πείτε πάλι ότι δεν υπάρχει Vitara διαθέσιμο ή fotestet για τεστ ....
Απάντηση: Το Suzuki Vitara ανήκει σε άλλη κατηγορία, αυτή των μικρών SUV (B-SUV). Διαβάζοντας τη δοκιμή θα διαπιστώσετε ότι εξετάζουμε δικίνητα (4x2) C-SUV και όχι τετρακίνητα (4x4). Το Forester, όπως και το XV, προσφέρονται αποκλειστικά ως τετρακίνητα. Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Εξαιρετικό TEST! Αναρωτιέμαι γιατί η BMW x1 δεν συμπεριλήφθηκε στις δοκιμές??
Μια ερώτηση να κάνω σε εσάς που έχετε οδηγήσει το 3008. Απ΄όλες τις foto όπου και αν το είδα φαίνεται οτι το τιμόνι εμποδίζει την ορατότητα στην μπροστινή οθόνη, Ισχύει ή όχι?
Απάντηση: Ανάλογα με το ύψος του οδηγού και την θέση οδήγησης ενδέχεται το άνω μέρος του τιμονιού να καλύπτει ένα μικρό τμήμα χαμηλά στον ψηφιακό ή αναλογικό πίνακα οργάνων. Κάποιοι οδηγοί δεν το αντιμετωπίζουν κιόλας. Σε καμία περίπτωση δε δημιουργείται σημαντικό πρόβλημα ορατότητας προς τα όργανα.
συγχαρητηρια, ωραια δοκιμη, επίκαιρη, ρεαλιστικη, χρήσιμη,μακάρι να υπάρξει συνεχεια και με άλλα μοντέλα.
Μπραβο σας που κανατε ενα τετοιο τεστ!!! Απλως ελπιζουμε την επομενη φορα να δοκιμασετε μονο 4κινητα για να εχουμε συγκρισιμα αποτελεσματα!
Γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται το jeep compass στην δοκιμή;