Η Renault υλοποιεί το σχέδιο «Renaulution», το οποίο θέλει τη γαλλική φίρμα να εξηλεκτρίζεται προκειμένου να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον. Όπως είναι φυσικό, το πλάνο αυτό συμπαρασύρει και τα προϊόντα της και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το Megane να μεταμορφωθεί σε ηλεκτρικό και παράλληλα να αποκτήσει crossover αμάξωμα, ώστε να ταιριάζει με τα γούστα της νέας εποχής. Η νέα γαλλική ηλεκτρική πρόταση στα crossover συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία hatchback και crossover και έχει μήκος 4,21 μέτρων (πιο κοντό δηλαδή και από το Captur!), πλάτος 1,78 μέτρα και ύψος 1,5 μέτρα, διαστάσεις δηλαδή προσαρμοσμένες στις αστικές ανάγκες. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε στην διάθεσή μας, θα βρίσκεται μέσα στους επόμενους μήνες.
Στην καμπίνα, το Megane E-Tech Electric υιοθετεί αυτό που η Renault αποκαλεί την «OpenR» σε σχήμα ανεστραμμένου «L». Μία οθόνη 12,3 ιντσών τοποθετείται μπροστά από τον οδηγό παίζοντας το ρόλο του ψηφιακού πίνακα ελέγχου, ενώ συμπληρώνεται από μια οθόνη αφής 12 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, στις κορυφαίες εκδόσεις. Οι φθηνότερες εκδόσεις θα έχουν μικρότερη κεντρική οθόνη εννέα ιντσών. Το infotainment αναπτύχθηκε μαζί με την Google και βασίζεται στο Android Automotive OS, ενώ πέραν του Android Auto, υποστηρίζει και το Apple CarPlay για τους κατόχους του iPhone. Από κει και πέρα η υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων προέρχεται εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένα υλικά. Ακόμα και μερικά από τα κάτω μέρη του ταμπλό είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο πλαστικό, το οποίο έχει επίσης χρησιμοποιηθεί για πολλά εξαρτήματα στο ταμπλό που δεν είναι ορατά. Στο τέλος του κύκλου ζωής του, το 95% του Megane E-Tech Electric, θα είναι ανακυκλώσιμο!
Με 130 και 218 άλογα
Η ισχύς στο νέο Megane θα παρέχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα χωρίς μαγνήτες, χρησιμοποιώντας πηνία για τον ρότορα και τον στάτορα, που αποδίδει 130 ίππους και 250 Nm ροπής στις μικρότερες εκδόσεις, και 218 ίππους με 300 Nm ροπής στις μεγαλύτερες εκδόσεις. Η πιο ισχυρή από τις δύο κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Η απαιτούμενη ενέργεια αντλείται από μία μπαταρία 40 ή 60 kWh για την έκδοση των 130 ίππων, προσφέροντας αυτονομία 300 και 470 χιλιομέτρων αντίστοιχα, και αποκλειστικά 60 kWh στην ισχυρότερη έκδοση των 220 ίππων με αυτονομία 450 χιλιομέτρων.
Η μπαταρία του Mégane έχει πάχος μόλις 110 χλστ., όντας η λεπτότερη μπαταρία σε μοντέλο παραγωγής και είναι σχεδιασμένη για να ταιριάζει ιδανικά στην πλατφόρμα CMF-EV. Έτσι συμβάλλει καθοριστικά στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου, εξασφαλίζοντας καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά και μεγαλύτερη οικονομία.Για να επιτευχθεί αυτό οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν μια διαφορετική χημική σύνθεση με περισσότερο νικέλιο και λιγότερο κοβάλτιο για μεγαλύτερη χωρητικότητα και υιοθετήθηκε ένα νέο σύστημα ψύξης. Σε κάθε περίπτωση η μπαταρία καλύπτεται από οκταετή εγγύηση και σε περίπτωση που μειωθεί σε κάτω από το 70 τοις εκατό της χωρητικότητάς της, η Renault θα την αντικαταστήσει δωρεάν.