Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Dacia Jogger: Προ των πυλών η υβριδική του έκδοση
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia Jogger: Προ των πυλών η υβριδική του έκδοση

34.444 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2023)

Στις αρχές του 2024 αναμένεται να αρχίσει το λανσάρισμα του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού Dacia Jogger που έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα του μοντέλου, απευθυνόμενη σε πελάτες που αναζητούν τα πλεονεκτήματα της οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος – αθόρυβη οδήγηση χωρίς κραδασμούς, πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση και ροπή διαθέσιμη με το πάτημα του πεντάλ για δυναμικές επιταχύνσεις.

Το Jogger στην υβριδική του έκδοση διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, οι ενδείξεις του οποίου μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας. Για ακόμα περισσότερη άνεση, το υβριδικό Jogger περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο.

Με 140 άλογα και χαμηλή κατανάλωση

Η νέα αυτή υβριδική έκδοση διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα του Jogger, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο χώρο φόρτωσης, διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα. Απόδειξη του πολυχρηστικού χαρακτήρα του Dacia Jogger είναι το γεγονός ότι η ενσωμάτωση της μπαταρίας του υβριδικού συνόλου, σχεδιάστηκε από την αρχή. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG για τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG.

Το κινητήριο σύνολο του υβριδικού Jogger αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση 90 άλογα, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας με ισχύ 50 ίππους και ένας δεύτερος σε ρόλο μίζας/γεννήτριας εκκίνησης) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις που συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα.
 
Το σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1.2 kWh (230V), αλλά και την αποδοτικότητα του αυτόματου κιβωτίου, δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά στο 80% των αστικών διαδρομών και να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 40% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο. Χαρακτηριστικό είναι επίσης πως η αυτονομία του μοντέλου ξεπερνάει τα 900 χλμ.

Η μπαταρία του υβριδικού Jogger καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ., οποιοδήποτε έρθει πρώτο.

Σελίδα 1Νέες αφίξεις Renault & Dacia: Όλα τα νέα μοντέλα που έρχονται το 2024
Σελίδα 2Renault Megane: Ηλεκτρικό crossover με 4,2 μέτρα μήκος
Σελίδα 3Renault Rafale: Υβριδικό ή Plug-in Coupe SUV
Σελίδα 4Renault 5: Ηλεκτρικό μικρό με τιμή 20-25.000 ευρώ
Σελίδα 5Ανανεωμένο Renault Captur: Με τη μάσκα του Rafale και με την καμπίνα του Clio
Σελίδα 6Dacia Duster: 1η φορά υβριδικό αλλά δεν έχει diesel μοτέρ
Σελίδα 7Dacia Jogger: Προ των πυλών η υβριδική του έκδοση
Σελίδα 8Dacia Spring: Μεγαλύτερη αυτονομία, ίδιο κόστος στην ανανεωμένη του έκδοση
Toyota
SEAT XENOIASTOI