Στις 26 Φεβρουαρίου του 2024 θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της η έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Renault 5 E-Tech, το οποίο, όπως είδαμε στα σχέδια που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας (WIPO), θα ακολουθήσει σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση του πρωτότυπου.
Το νέο Renault 5 θα έχει μήκος 3,92 μέτρα και θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητο που θα βασιστεί στη νέα AmpR Small πλατφόρμα. Το μπροστινό μέρος του ηλεκτρικού 5 φέρει το ανανεωμένο σήμα της Renault και περιλαμβάνει προβολείς LED με αιχμηρή σχεδίαση που δεν διαφέρουν από το πρωτότυπο. Ενώ το αυτοκίνητο δεν έχει παραδοσιακή μάσκα, παρατηρούμε πως υπάρχουν τρεις πολύ λεπτές σχισμές στο πάνω μέρος του προφυλακτήρα, ενώ στη βάση του προφυλακτήρα υπάρχει ένα μεγάλο άνοιγμα. Ίσως το πιο ενδιαφέρον μέρος του σχεδιασμού μπροστά να είναι τα μαύρα τετράγωνα στις άκρες του προφυλακτήρα που φιλοξενούν τα φώτα ημέρας LED. Από κει και μετά, οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι κρυμμένες στις πίσω κολόνες, ενώ το αυτοκίνητο στις εικόνες παρατηρούμε πως έχει μαύρη οροφή και κόκκινο περίγραμμα, που φτάνει μέχρι τους πλαϊνούς καθρέπτες. Στο πίσω μέρος του ηλεκτρικού hatchback υπάρχουν φώτα LED τα οποία συνδέονται με ένα μαύρο διακοσμητικό κομμάτι.
Έως 400 χλμ. αυτονομία
Πολλές και ακριβείς πληροφορίες για τα κινητήρια σύνολα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του νέου Renault 5 δεν υπάρχουν μέχρι αυτή την στιγμή. Η Renault έχει επιβεβαιώσει πως θα υπάρχουν δύο επιλογές μπαταριών στα 40 kWh και στα 52 kWh, με την δεύτερη μπαταρία να γίνεται διαθέσιμη από το λανσάρισμα, παρέχοντας αυτονομία 400 χιλιόμετρα. Μιας και αναφερθήκαμε στην αυτονομία, μέσω του τελευταίου teaser που δημοσίευσε, η Renault αποκάλυψε πως στο επάνω μέρος του καπό, αντλώντας έμπνευση από τις εισαγωγές αέρα του αρχικού Renault 5, θα υπάρχει ένας νέος δείκτης φόρτισης που θα ανάβει κάθε φορά που το όχημα συνδέεται σε φορτιστή. Όταν η μπαταρία φτάσει σε πλήρη χωρητικότητα, η οθόνη LED θα παίρνει το σχήμα του αριθμού 5. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως το Renault 5 θα έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και όχι ημιάκαμπτο άξονα, όπως η μεγάλη πλειοψηφία των μοντέλων της κατηγορίας του.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η τιμή του Renault 5, η οποία σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της γαλλικής φίρμας θα κυμαίνεται μεταξύ 20 και 25 χιλιάδων ευρώ.