Το νέο Rafale θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της γκάμας της μάρκας, όταν έρθει στην ελληνική αγορά κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Το Rafale είναι ένα μεσαίο SUV με μήκος 4,71 μέτρα, πλάτος 1,86 μέτρα και γραμμή οροφής με μέγιστο ύψος 1,61 μέτρα, η οποία φθίνει για να δώσει στο αυτοκίνητο κουπέ σχήμα.
Highlight η πανοραμική γυάλινη οροφή και το πορτ-μπαγκάζ των 647 λτ.
Το εσωτερικό του έχει πολλά στοιχεία δάνειο από το Austral και κυρίως, εξοπλίζεται με το ίδιο cockpit με τις 12άρες οθόνες με Gorilla-Glass, του συστήματος «OpenR Link» που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κατακόρυφη οθόνη πολυμέσων, η οποία έχει android λογισμικό. Η Renault αναφέρει πως το Rafale έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει άνεση σε όλους τους επιβάτες και με μεταξόνιο 2,74 μέτρων, αυτό είναι κάτι που είναι πολύ πιθανό να συμβαίνει. Πίσω, το κεντρικό υποβραχιόνιο διαθέτει δύο πρίζες USB, χώρο αποθήκευσης για tablet και smartphone και δύο περιστρεφόμενους βραχίονες που λειτουργούν ως ποτηροθήκες και βάσεις στήριξης για κινητό ή tablet. Highlight είναι η πανοραμική γυάλινη οροφή Solarbay (1,470x1,117 μ.) η οποία χωρίζεται σε 9 τμήματα τα οποία σκουραίνουν κατά παραγγελία και μάλιστα ελέγχεται και μέσω φωνητικών εντολών. Τέλος το Rafale έχει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, με τη χωρητικότητά του να φτάνει τα 647 λίτρα.
Υβριδικό με 130 και Plug-in με 300 ίππους
Το Rafale θα διατεθεί αρχικά σε αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, η οποία θα αποτελείται από έναν τρικύλινδρο 1.200άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης με ισχύ 130 άλογα και 205 Nm ροπής, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 2 kWh, με την κίνηση να μεταδίδεται από ένα αυτόματο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 70 άλογα με 205 Nm ροπής επίσης και συνεργάζεται με τη μπαταρία για να κινεί ακόμη και αμιγώς ηλεκτρικά το Rafale, ενώ ο δεύτερος (25 ίππων και 50 Nm) είναι μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης που εκκινεί τον κινητήρα και ενεργοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων στο κιβώτιο. Η ονομαστική ισχύς του υβριδικού Rafale φτάνει τα 200 άλογα, ενώ η Renault ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα ανά 100 χλμ. και 105 γρ. CO2/χλμ. Αργότερα, η Renault θα προσφέρει και ένα plug-in σύνολο, με ένα πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που θα κινεί απευθείας τους τροχούς, καθιστώντας το Rafale τετρακίνητο. Η ισχύς της Plug-in υβριδικής έκδοσης θα είναι 300 άλογα.