Nissan Qashqai e-Power: Το υβριδικό που θυμίζει ηλεκτρικό
303.857 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2022)
3 Φωτογραφίες »
Το υβριδικό Qashqai θυµίζει ηλεκτρικό µοντέλο. Η απόκριση είναι άµεση χωρίς lag, σαν σε ηλεκτρικό µοντέλο, µε πολιτισµένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
To Nissan Qashqai διαθέτει το πιο εξελιγµένο υβριδικό σύστηµα µε κινητήρα που αλλάζει κυβικά και κίνηση µόνο µε ρεύµα. Όσο για τις τιμές του, μπορείτε να βρείτε όλες τις εκδόσεις εδώ.
3 Φωτογραφίες »
Συνολικά η εµπειρία στο δρόµο είναι ακόµα πιο άνετη, λόγω αυτόµατου κιβωτίου και χαµηλότερου θορύβου που εισέρχεται στην καµπίνα.
H Nissan ισχυροποιεί τη θέση της στα υβριδικά και µάλιστα µε δυναµικό τρόπο ρίχνοντας στο τραπέζι το πιο δυνατό της χαρτί εδώ και χρόνια. Τον κυρίαρχο στην κατηγορία των µικροµεσαίων SUV, το Qashqai που έρχεται για πρώτη φορά σε full hybrid έκδοση µε 190 ίππους. Μόνο που τελικά είναι… ηλεκτρικό και µάλιστα πολύ οικονοµικό, ενώ φέρει και τη µοναδική καινοτοµία της µεταβλητής συµπίεσης. Τουτέστιν: αλλάζουν τα κυβικά του! Τι µας έκαψε;
- Κατανάλωση εντός πόλης 3,8 λτ./100 χλµ.
- Κατανάλωση στo ταξίδι 5,8 λτ./100 χλµ.
Επιβάλλεται εδώ να σταθούµε στην ικανότητα του κινητήρα για µεταβλητή συµπίεση. Η διακύµανση του λόγου συµπίεσης κυµαίνεται αυτόµατα µεταξύ 8:1 και 14:1. Με απλά λόγια, µπορεί να αλλάξουν τα κυβικά του από 1.476 έως 1.497 κ.εκ..
Χωρίς lag και µε µπριόζικες επιδόσεις
Στην πράξη το υβριδικό Qashqai θυµίζει ηλεκτρικό µοντέλο. Η απόκριση είναι άµεση χωρίς lag, σαν σε ηλεκτρικό µοντέλο, µε πολιτισµένα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Η χρήση κιβωτίου µιας σχέσης και της τεχνολογίας LinearTune (αυξάνει σταδιακά την ταχύτητα περιστροφής για να καλύψει τις ενεργειακές απαιτήσεις του ηλεκτροκινητήρα), συµβάλουν ώστε η άνοδος των στροφών του κινητήρα να συνοδεύεται από ανάλογη αύξηση της ταχύτητας. Έτσι όλα γίνονται µε πιο γραµµικό τρόπο και παράλληλα έχει εξαλειφθεί η αίσθηση «αποσύνδεσης» που συνήθως σχετίζεται µε τα υβριδικά ή µε κιβώτιο συνεχούς µεταβαλλόµενης σχέση (CVT) αυτοκίνητα.
Σε κάθε περίπτωση, ο σκοπός του συστήµατος, όπως και όλων των υβριδικών είναι η µείωση της κατανάλωσης, κάτι που πετυχαίνει µε απόλυτη επιτυχία., ενώ εξίσου εντυπωσιακές και οι επιδόσεις, µε τη ροπή των 330 Nm να χαρίζει εξαιρετικές ρεπρίζ. Συγκεκριµένα, 3,8 δλ. για το 60-100 χλµ./ώρα και 5,0 δλ. αντίστοιχα για το 80-120.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη δυνατότητα του «EV Mode», αλλά και το σύστηµα e-Pedal για να επιβραδύνει το αυτοκίνητο χωρίς τη χρήση του µεσαίου πεντάλ, ενώ παράλληλα φορτίζεται και η µπαταρία.
Σελίδα 1 | Mega Test με 7 υβριδικά οικογενειακά SUV: Κάψανε λιγότερο από diesel; |
Σελίδα 2 | Πόσο καίνε στην πόλη - πόσο στο ταξίδι |
Σελίδα 3 | Διαφορετικές τεχνολογίες, αλλά πετυχαίνουν το σκοπό τους |
Σελίδα 4 | Honda HR-V: Πως καταφέρνει και καίει λιγότερο από diesel |
Σελίδα 5 | Hyundai Tucson: Υβριδικό για γκάζια και οικονοµία |
Σελίδα 6 | Kia Niro: Το πιο οικονοµικό υβριδικό C-SUV |
Σελίδα 7 | Lexus UX 250h: Μικρό σε κατανάλωση, «μεγάλο» σε επιδόσεις & ύφος |
Σελίδα 8 | Nissan Qashqai e-Power: Το υβριδικό που θυμίζει ηλεκτρικό |
Σελίδα 9 | Renault Arkana: Το υβριδικό µε τεχνολογίες by F1 |
Σελίδα 10 | Toyota C-ΗR: Έτσι καταφέρνει και «καίει τα μισά» |
Σελίδα 11 | Τι ψάχνει & τι αγοράζει ο κόσµος (τι λένε οι Car experts - Dealers των µαρκών) |
Σελίδα 12 | Ο live σχολιασμός του Test Κατανάλωσης στα υβριδικά C-SUV |