Το υβριδικό του σύνολο του Arkana αποτελείται από έναν ατµοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα των 91 PS που συνεργάζεται µε δύο ηλεκτρικά µοτέρ 49 και 20 ίππων, µε τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στα 145 άλογα.
Το υβριδικό Renault Arkana έχει στιλ και ουσία. Με τεχνολογίες εµπνευσµένες από την F1 το γαλλικό SUV Coupe «καίει τα µισά» και έχει λογική τιμή αγοράς (δείτε τις τιμές του Renault Arkana εδώ).
Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος, µε την EV επιλογή να επιλέγει για κίνηση την ενέργεια της µπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα..
Την σφραγίδα της στον χώρο των υβριδικών µοντέλων έχει ξεκινήσει να βάζει η Renault, έχοντας στην γκάµα της ήδη 3 full hybrid µοντέλα, το µικρό Clio E-Tech, το B-SUV Captur και το µικροµεσαίο SUV Arkana. Για το Arkana, τώρα, θα πούµε πως αρέσει πολύ. Tο Renault Arkana αρέσει. Και όχι άδικα, αφού συνδυάζει το στυλ µε τον SUV χαρακτήρα, όπως αυτό προκύπτει από την coupe αισθητική του και την αυξηµένη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.). Μάλιστα µε τεχνολογίες εµπνευσµένες από την F1 το γαλλικό SUV Coupe υπόσχεται πως «θα καις τα µισά». Τι είδαµε εµείς:
Κατανάλωση εντός πόλης 4,4 λτ./100 χλµ.
Κατανάλωση στo ταξίδι 5,5 λτ./100 χλµ.
Το υβριδικό του σύνολο του Arkana, αποτελείται από έναν ατµοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα 91 PS που συνεργάζεται µε δύο ηλεκτρικά µοτέρ 49 και 20 ίππων, µε τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στα 145 άλογα.Το πιο ισχυρό ηλεκτρικό µοτέρ αποτελεί το κύριο µοτέρ του υβριδικού συστήµατος µε το µικρότερο να έχει υπό τον έλεγχό του τον συγχρονισµό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό.
Σε κερδίζει η βελούδινη λειτουργία του κιβωτίου Στην πράξη ικανοποιεί µε την απόδοσή του, την αµεσότητά του και την λειτουργία του. Κατά κανόνα το Arkana ξεκινά ηλεκτρικά και µπορεί να χρησιµοποιήσει την ενέργεια των µπαταριών (1,2 kWh), για να καλύπτει αρκετές αποστάσεις σε χαµηλές ταχύτητες. Χάρη στο σύστηµα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισµα, εξασφαλίζεται η επαναφόρτιση της µπαταρίας κατά την οδήγηση και σε συνεργασία µε το πρόγραµµα «B», ο βαθµός ανάκτησης µεγιστοποιείται. Η EV επιλογή επιλέγει την ενέργεια της µπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα, ενώ σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος.
Πιο ιδιαίτερη είναι η τεχνολογία του υβριδικού κιβωτίου του, το οποίο συνδέεται απευθείας µε τα δύο µοτέρ της κίνησης και δεν έχει συµπλέκτη ούτε συγχρονιζέ γρανάζια και επιτρέπει την εκκίνηση του µοτέρ µε χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Στην πράξη µειώνονται τα κενά απόδοσης κατά την επιτάχυνση και την εναλλαγή σχέσεων, όπως συµβαίνει µε τα κιβώτια που συνεργάζονται µε υβριδικά συστήµατα κίνησης. Στην ουσία, συνδυάζοντας και τους δύο άξονες, το κιβώτιο διαθέτει 4Χ2 σχέσεις, µε αποτέλεσµα να έχουµε ουσιαστικά ένα 8τάχυτο κιβώτιο µε 15 διαφορετικά προγράµµατα λειτουργίας.