Στην πράξη το UX 250h αποδεικνύεται σβέλτο σε επιδόσεις, µε τον κινητήρα να προσφέρει άµεση απόκριση, δύναµη και γραµµική λειτουργία σε όλο το εύρος περιστροφής του.
Το υβριδικό Lexus UX 250h εφοδιάζεται µε το ισχυρό δίλιτρο υβριδικό σύστηµα τέταρτης γενιάς by Toyota που «καίει τα µισά» και έχει µπόλικο γκάζι, όντας το µοναδικό hybrid premium C-SUV. Μέσα στην κατά κανόνα «flat» εικόνα της κατηγορίας των κόµπακτ premium crossover, ξεχωρίζει και µε το παραπάνω, αποτελώντας µια upper class εναλλακτική πρόταση. Όσο για τις τιμές του, μπορείτε να τις βρείτε πατώντας εδώ.
Όπως παραδοσιακά πρεσβεύει, το πολυτελές παρακλάδι της Toyota παρουσιάζει έναν εναλλακτικό τρόπο προσέγγισης στην αγορά αυτή, µέσω της ιδιαίτερης σχεδίασης, της υβριδικής τεχνολογίας, της υψηλής ποιότητας κατασκευής και της hightech εικόνας του UX σε όλα τα επίπεδα.
Το υβριδικό Lexus UX 250h εφοδιάζεται µε το ισχυρό δίλιτρο υβριδικό σύστηµα τέταρτης γενιάς by Toyota που «καίει τα µισά», αλλά έχει και µπόλικο γκάζι. Πόσο «µισά»;
Κατανάλωση εντός πόλης 4,3 λτ./100 χλµ.
Κατανάλωση στo ταξίδι 5,2 λτ./100 χλµ.
Η έκδοση UX 250 h λοιπόν διαθέτει το αυτοφορτιζόµενο, υβριδικό, σύστηµα κίνησης τέταρτης γενιάς που περιλαµβάνει έναν άκρως αποδοτικό 2λιτρο τετρακύλινδρο, µε άµεσο και έµµεσο ψεκασµό, βενζινοκινητήρα 152 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων, µε συνδυαστική απόδοση 184 ίππων, ενώ διακρίνεται για την ελαφριά κατασκευή του και την µεγάλη του θερµική απόδοση. Το υβριδικό σύστηµα περιλαµβάνει επίσης µια µπαταρία νικελίου µετάλλου υβριδίου 180 κυψελών, µε σύστηµα ψύξης, που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισµα και έχει εγγύηση έως και 11 έτη.
Πάει ηλεκτρικά µέχρι και 115 χλµ./ώρα Όπως και στα υπόλοιπα υβριδικά µοντέλα, έτσι και στο UX 250 ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που αναλαµβάνει σε χαµηλά φορτία να κινήσει το αµάξωµα, ενώ όταν χρειαστεί επιπλέον δύναµη τίθεται σε λειτουργία και ο θερµικός κινητήρας.
Στην πράξη το UX 250h αποδεικνύεται σβέλτο σε επιδόσεις, µε τον κινητήρα να προσφέρει άµεση απόκριση, δύναµη και γραµµική λειτουργία σε όλο το εύρος περιστροφής του. Από την άλλη το σοφιστικέ e-CVT κιβώτιο µε το οποίο η Lexus συνδυάζει το υβριδικό σύστηµα, διακρίνεται για την πολιτισµένη του λειτουργία, µε το ενοχλητικό βουητό στην επιτάχυνση να είναι ανεπαίσθητο χάρη φυσικά και στην εξαιρετική ηχοµόνωση της καµπίνας.
Το συγκριτικό πλεονέκτηµα του υβριδικού πολυτελούς crossover φυσικά είναι αφενός οι χαµηλές τιµές µέσης κατανάλωσης και αφετέρου η δυνατότητά του όταν οι απαιτήσεις σε απόδοση είναι µικρές και στα σταµάτα-ξεκίνα της πόλης, να κινηθεί αποκλειστικά µε την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύει στην µπαταρία του (η οποία δεν έχει ρυθµίσιµη ανάκτηση) µέχρι την ταχύτητα των 115 χλµ./ώρα.