Τόσο κατά την εκκίνηση, όσο και σε χαµηλές - µεσαίες ταχύτητες, το C-HR χρησιµοποιεί αποκλειστικά την αποθηκευµένη ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα.
Το Toyota C-HR, το πρώτο υβριδικό C-SUV, εφοδιάζεται µε το 4ης γενιάς hybrid σύστηµα της Toyota, το οποίο εξασφαλίζει εξαιρετική οικονοµία καυσίµου εντός και εκτός πόλης. Πέρα από best seller της κατηγορίας, είναι και το φθηνότερο υβριδικό SUV στην Ελλάδα (δείτε τις τιμές του Toyota C-HR πατώντας εδώ).
Καρδιά του C-HR είναι ένας 1.800άρης κινητήραςµε κορυφαία θερµοδυναµική απόδοση (40%), σε συνεργασία µε τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 122 ίππους και 142 Nm ροπής
Το Toyota C-HR κλέβει τις εντυπώσεις µε τον τολµηρό σχεδιασµό του µε την κουπέ αισθητική και τις αιχµηρές ακµές και γωνίες που σχηµατίζονται στο αµάξωµά του, ενώ συγχρόνως αποτελεί ένα από τα πιο ευχάριστα SUV στο δρόµο, κάτι που οφείλεται εν πολλοίς στην ανάρτηση µε διπλά ψαλίδια που εφοδιάζεται. Το SUV της Toyota εφοδιάζεται µε την τέταρτη γενιά υβριδικού συστήµατος, καρδιά του οποίου είναι ένας 1.800άρης κινητήρας, που λειτουργεί σε κύκλο ΄Ατκινσον και έχει κορυφαία θερµοδυναµική απόδοση (40%). Σε συνεργασία µε τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 122 ίππους και 142 Nm ροπής (µόνο ο θερµικός κινητήρας). Όπως σε όλα τα υβριδικά της Toyota, το κιβώτιο και εδώ είναι ένα σοφιστικέ πλανητικό σύστηµα, µε λειτουργία που θυµίζει CVT, αλλά που έχει εξελιχθεί ακόµη περισσότερο, µε κύριο στόχο πάντοτε τον περιορισµό της κατανάλωσης. Πόσο µας έκαψε στο τεστ;
Κατανάλωση εντός πόλης 3,8 λτ./100 χλµ.
Κατανάλωση στo ταξίδι 4,7 λτ./100 χλµ.
Όσον αφορά στη λειτουργία του, τόσο κατά την εκκίνηση, όσο και σε χαµηλές – µεσαίες ταχύτητες, το C-HR χρησιµοποιεί αποκλειστικά την αποθηκευµένη ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, ο βενζινοκινητήρας συµµετέχει µόνο όταν χρειάζεται.
Τα οφέλη στην οικονοµία Γενικότερα η φιλοσοφία του συστήµατος, θέλει όσο το δυνατόν λιγότερη απώλεια ενέργειας. Γι΄ αυτό το λόγο σε κάθε φρενάρισµα, η ενέργεια που εκλύεται, αιχµαλωτίζεται αυτόµατα και µεταφέρεται από το σύστηµα Toyota Hybrid στην µπαταρία µε αποτέλεσµα να τη φορτίζει ενώ το αυτοκίνητο κινείται. Μάλιστα η ένταση της ανάκτησης µπορεί να αυξηθεί µέσω της επιλογής «Β» στο κιβώτιο. Έτσι κατά αυτόν τον τρόπο η µπαταρία φορτίζει διαρκώς και χρησιµοποιείται για την κίνηση σε χαµηλές ταχύτητες, κάτι που γίνεται εντός πόλης κατά βάση, µε αποτέλεσµα το C-HR να παρουσιάζει πολύ χαµηλά επίπεδα κατανάλωσης.
Τέλος, το υβριδικό σύστηµα της Toyota δίνει επίσης την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει τον τρόπο λειτουργίας του συστήµατος ανάλογα µε τις απαιτήσεις της διαδροµής: EV Mode για κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά, ECO Mode για ακόµα περισσότερη οικονοµία και POWER Mode για άµεση δύναµη όταν επιλέγεται πιο δυναµικό στιλ οδήγησης.