To υβριδικό σύστηµα του Honda HR-V είναι σχεδιασµένο έτσι ώστε να λειτουργεί ως ηλεκτρικό που φορτίζει… µε την ελάχιστη δυνατή χρήση βενζίνης.
To υβριδικό σύστηµα του Honda HR-V είναι σχεδιασµένο έτσι ώστε να λειτουργεί ως ηλεκτρικό που φορτίζει… µε την ελάχιστη δυνατή χρήση βενζίνης. Μπορείτε να δείτε τις τιμές του Honda HR-V πατώντας εδώ.
Το σύστηµα της Honda απαρτίζεται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα 1,5 DOHC i-VTEC, µία µικρή µπαταρία ιόντων λιθίου, ένα πρωτοποριακό κιβώτιο µιας σχέσης µετάδοσης και µια µονάδα ελέγχου παροχής της ισχύος.
Η συνδυαστική απόδοση του συστήµατος φτάνει στους 131 ίππους και επιτρέπει στο όχηµα να κινείται σε µεγάλο βαθµό ηλεκτρικά µε ορατό το όφελος στη συγκράτηση της κατανάλωσης. Η Ηοnda υπόσχεται κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλµ. και εκποµπές CO2 µόλις 122 γρ./χλµ. Τι έκανε στο τεστ µας;
Κατανάλωση εντός πόλης 3,6 λτ./100 χλµ.
Κατανάλωση στo ταξίδι 4,9 λτ./100 χλµ.
Το σύστηµα της Honda απαρτίζεται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες (ένα κύριο και έναν που λειτουργεί ως γεννήτρια) µικρών διαστάσεων, έναν βενζινοκινητήρα 1,5 DOHC i-VTEC, µία µικρή µπαταρία ιόντων λιθίου, ένα πρωτοποριακό κιβώτιο µιας σχέσης µετάδοσης και µια ιδιαίτερα εξελιγµένη µονάδα ελέγχου παροχής της ισχύος. Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο θερµικός κινητήρας λειτουργεί σε σταθερές στροφές για να κινεί µια γεννήτρια, που παράγει ηλεκτρικό ρεύµα, το οποίο θα δώσει ενέργεια σε άλλα συστήµατα.
Λειτουργεί µε την αρχή των ηλεκτρικών Οι κινητήριοι τροχοί είναι συνδεδεµένοι απΆ ευθείας µε τον κύριο ηλεκτροκινητήρα, γι΄ αυτό και οι «Χοντέοι» κάνουν λόγο για ηλεκτρικό όχηµα, ενώ περιλαµβάνει τρία προγράµµατα οδήγησης, τα οποία εναλλάσσονται αυτόµατα, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να κάνει κάτι:
EV Drive: Η µπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας µε ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
Hybrid Drive: Ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, µε τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
Engine Drive: Στην πλήρη επιτάχυνση ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας µε τους τροχούς µέσω ενός συµπλέκτη.
Επιπλέον, υπάρχει η λειτουργία Sport, η οποία ενεργοποιείται από τον επιλογέα του κιβωτίου, για να τονιστεί η απόκριση στο γκάζι, αλλά και το πρόγραµµα Econ, το οποίο εστιάζει στην οικονοµία κατανάλωσης ρυθµίζοντας κατάλληλα τον κλιµατισµό και την απόκριση.
Τέλος, η λειτουργία «Β» που επιλέγεται από τον µοχλό του κιβωτίου προσφέρει αυξηµένα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας σε ελεύθερη κύλιση ή φρενάρισµα, ενώ το κιβώτιο µιας σχέσης, προσφέρει πιο άµεση διασύνδεση των επιµέρους µερών, µε αποτέλεσµα να είναι πιο οµαλό στην λειτουργία του, µε πολύ πιο γραµµική αίσθηση κατά την φάση της επιτάχυνσης και χωρίς θόρυβο.