Το μεγάλο Test Οικονομίας και Κατανάλωσης με 7 υβριδικά C-SUV! Από το πρωί της Παρασκευής σχολιάσαμε ζωντανά από το δρόμο, όπου δοκιμάσαμε και μετρήσαμε την κατανάλωση στα υβριδικά οικογενειακά SUV της ελληνικής αγοράς.
17:30
Ο Παναγιώτης Μπουρδής καταθέτει την άποψή για το Honda HR-V e:HEV: «Είναι υβριδικό ή ηλεκτρικό; Το Honda HR-V e:HEV με τα 131 άλογα δεν είναι όπως τα υπόλοιπα μοντέλα του test. Έχει μεν δύο κινητήρες, αλλά το ηλεκτρικό μοτέρ είναι απευθείας συνδεδεμένο με τους μπροστινούς τροχούς για αυτό και είδαμε συχνά EV MODE στον πίνακα οργάνων μας. Μήπως με τέτοια κατανάλωση έχει δίκιο τελικά η Honda που το λέει... ηλεκτροκίνητο;»
16:50
Ο Κώστας Καπογιάννης για το Kia Niro: «έχει το πιο ψαγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Μου αρέσει που έχει και sport mode. Το εσωτερικό είναι premium. Και η κατανάλωση είναι... εεε να κρατήσουμε και τίποτα να διαβάσετε όταν δημοσιευθεί το Mega Test »
14:20
Ο Γιάννης Σκανδάλης σχολιάζει πίσω από το τιμόνι του Lexus UX 250h: Πάνε οι καιροί που αν αγόραζες premium σήμαινε ότι θα «καίει» πολύ. Το μόνο υβριδικό premium C-SUV της αγοράς καταναλώνει μόλις 4,5 λτ.! Εντυπωσιακή η hi-tech και πολυτελής καμπίνα του compact SUV της ιαπωνικής φίρμας. Ευέλικτο και εύχρηστο στην πόλη, ευχάριστο οδηγικά εντός και εκτός, και κυρίως σωτήριο από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου. Ταξιδεύοντας νορμάλ (με τα όρια ταχύτητας) μέχρι τη Χαλκίδα η ένδειξη ήταν 5,2 λτ./100 χλμ.. Και premium, και SUV και να μην «καίει»! Τι άλλο να ζητήσω;
12:55
Ο Γιώργος Παπαευσταθίου σχολιάζει το νέο Tucson hybrid: 230 άλογα βγάζει το Tucson, αλλά μου έκαψε μόλις 3,4 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη. Απίστευτο! Όχι ότι στο ταξίδι έκαψε πολύ, ίσα-ίσα και μάλιστα χάρη στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το Tucson γίνεται ιδιαίτερα ευχάριστο. Αλλά δεν θα τα πούμε όλα από τώρα. Θα διαβάσετε το αναλυτικό μας θέμα
12:10
Ο Γιάννης Σκανδάλης σχολιάζει πίσω από το τιμόνι του Toyota C-HR: Εξαιρετική κατανάλωση για τον βασιλιά των πωλήσεων στα C-SUV (2021) & πρωταθλητή λιανικής για φέτος έως τώρα. Μέσα στην πόλη «παίζει» κάτω από 5 λίτρα στα 100 χλμ.. ¶νετο και ευκολοδήγητο στην κίνηση, ενώ στα ανοιχτά κομμάτια δείχνει πως μπορεί πολλά περισσότερα οδηγικά από όσα προσφέρει το σύνολο των 122 ίππων με το CVT κιβώτιο, που βουίζει (χωρίς να ενοχλεί) όταν το παρακάνεις με το βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού.
12:00
O Παντελής Πατέλος βλέπει την κατανάλωση του υβριδικού Renault Arkana να πέφτει συνεχώς μέσα στην κίνηση. Έπεσε στα 4,4 λτ./100 χλμ. Ο όποιος εκνευρισμός από το σταμάτα-ξεκίνα έγινε χαμόγελο καθώς η αυτονομία αντί να πέφτει ανεβαίνει δείχνοντας πλέον 840+ χλμ! Αγχολυτικό το αυτόματο κιβώτιο που έχει γονίδια από τη F1.
11:20
Ο Κώστας Καπογιάννης αναφέρει για το νέο υβριδικό Nissan Qashqai: "Αυτή τη στιγμή η κατανάλωση στο 3,7!! Μου αρέσει που είναι ήσυχο, σαν ηλεκτρικό. Από το δέρμα στη στεφάνη του τιμονιού φαίνεται η premium ποιότητα. Μου άρεσε η νέα οθόνη στο ταμπλό που διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις."