Το Hyundai Tucson ξεχωρίζει µε την επαναστατική του σχεδίαση, το προηγµένο τεχνολογικό του προφίλ, την premium προσέγγισή και τους µεγάλους του χώρους.
Το Hyundai Tucson (δείτε τις τιμές του μοντέλου πατώντας εδώ) συνδυάζοντας turbo κινητήρα και κιβώτιο διπλού συµπλέκτη διαθέτει το πιο ισχυρό full hybrid σύστηµα της αγοράς µε 230 ίππους, και πετυχαίνει κορυφαία οικονοµία µε πιπεράτες επιδόσεις συγχρόνως.
Το σύνολο στις χαµηλές ταχύτητες, θα κινηθεί ηλεκτρικά, ενώ από εκεί και πέρα η µπαταρία θα λειτουργήσει υποστηρικτικά του βενζινοκινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναµη.
Το Hyundai Tucson έχοντας ως επίκεντρο την επαναστατική του σχεδίαση, το προηγµένο τεχνολογικό του προφίλ, την premium προσέγγιση σε ποιότητα και εικόνα, και τους µεγάλους του χώρους, έχει βάλει δύσκολα στο σκληρό ανταγωνισµό. Παράλληλα διαθέτει full hybrid σύστηµα, µε τη Hyundai να ανακοινώνει κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλµ., ενώ στο τεστ µας είδαµε:
Κατανάλωση εντός πόλης 3,5 λτ./100 χλµ.
Κατανάλωση στo ταξίδι 5,9 λτ./100 χλµ.
Η βάση του υβριδικού συστήµατος είναι ο γνωστός 1.600άρης τούρµπο T-GDI βενζινοκινητήρας που αποδίδει 180 ίππους σε συνδυασµό µε ένα ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων που παίρνει ρεύµα από µια µικρή µπαταρία της 1,49 kWh. Έτσι η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 230 άλογα και η ροπή στα 350 Nm.
Σηµαντικό πλεονέκτηµα του Tuc-son είναι πως προσφέρεται µε το «καλό» αυτόµατο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη 6 σχέσεων που εν αντιθέσει µε τα e-CVT κιβώτια του είδους, δεν παράγει βουητό στο kickdown, ωστόσο δεν προσφέρει επιλογή λειτουργίας Electric Mode (EV) για χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής του ενέργειας ή ρυθµίσιµη ανάκτηση ενέργειας από τον κινητήρα. Μικρή σηµασία έχει αυτό βέβαια καθώς τον σκοπό του το πετυχαίνει.
Πολιτισµένη λειτουργία µε άνετο προφίλ Το σύνολο στη φάση της εκκίνησης ή στις χαµηλές ταχύτητες, θα χρησιµοποιήσει την ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευµένη στη µπαταρία για να κινήσει το Tucson Hybrid, εξασφαλίζοντας κάποια λίγα χιλιόµετρα ηλεκτροκίνησης, Από εκεί και πέρα η µπαταρία θα λειτουργήσει υποστηρικτικά του βενζινοκινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναµη και µε τη σειρά του ο κινητήρας «ανταποδίδει», φορτίζοντας την µπαταρία κατά τη λειτουργία του, ενώ ενέργεια ανακτάται και κατά την πέδηση του οχήµατος.
Έτσι σε αστικές συνθήκες, εξασφαλίζει περιορισµένη χρήση του βενζινοκινητήρα του και συνεπώς χαµηλές τιµές κατανάλωσης, ενώ η ισχύς του εξασφαλίζει επιδόσεις φωτιά – ειδικά στη Sport λειτουργία, µε το 60-100 χλµ./ώρα και το 80-120 χλµ./ώρα να έρχονται σε µόλις 3,8 και 4,9 δλ. αντίστοιχα.
Ακόµα πιο εντυπωσιακό βέβαια, είναι ο τρόπος που συµβαίνει όλο αυτό, καθώς το σύνολο έχει εξαιρετικά πολιτισµένη λειτουργία και συνδυαστικά µε την εξαιρετική κύλιση και τα χαµηλά επίπεδα θορύβου καθίσταται ευχάριστο και χαλαρωτικό στο ταξίδι.
Το σύνολο έχει εξαιρετικά πολιτισµένη λειτουργία, λόγω του κιβωτίου διπλού συµπλέκτη που δεν παράγει βουητό στο kickdown.