- Οριστικό τέλος της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης - «Λουκέτο» με μια λιτή ανακοίνωση από τους διοργανωτές - Η αρχή έγινε με τον covid, πέρυσι συμμετείχαν μόνο 9 μάρκες - Δεν πέτυχε η συνταγή του Qatar, αλλά θα συνεχίσει στη Doha
- Υπάρχουν ακριβές (high budget), φθηνές (low budget) & άγνωστες μάρκες ελαστικών - 4 μέτρα χειρότερα φρενάρισμα στη βροχή έχουν τα φθηνά λάστιχα (16 & 17 ιντσών) - Είναι 60% ακριβότερα τα high budget (Pirelli, Continental, Michelin κλπ.) - Θέλουν έως και 15 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, άγνωστες μάρκες (που `χουμε δοκιμάσει - απορρίψει)
- Έχει 3,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο, το Continental (43,8 μ.) - 51% ακριβότερο είναι το λάστιχο της Continental (57 ευρώ κάνει το Linglong) - Είναι οριακά καλύτερο το Sport Master σε στεγνό (φρένα & κράτημα) - Έχουν τεχνολογία παραγωγής τελευταίας 3ετίας και τα 2 λάστιχα
- Η Dodge λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό muscle car, τη νέα Charger Daytona - Ακούγεται ασήμαντο, όμως σε αυτό θα πατήσουν οι επόμενες πισωκίνητες Alfa Romeo - Τα αρχικά σχέδια περιλάμβαναν μόνο ηλεκτρικό, όμως τελικά θα βγουν και βενζινάτα μοντέλα - Έτσι θα μπορούσαν να αναβιώσουν δεκάδες μοντέλα, με σήματα Fiat, Lancia, Opel ή και Maserati
- 122 από τα 169 αυτοκίνητα που χει πουλήσει φέτος η Mitsubishi αφορούν το μικρό της (Space Star) - Το 90% από τα 122 Space Star είναι εταιρικά, οι ιδιώτες δεν το έχουν προτιμήσει - Είναι το χειρότερο μικρό σε πορτ-μπαγκάζ (χωράει μόνο 1 μεγάλη βαλίτσα) με βάση τις μετρήσεις μας - Είναι το πιο αργό στην προσπέραση αφού χρειάζεται 800 μέτρα για να προσπεράσει (διπλάσιο από το μέσο όρο της κατηγορίας) - Το πληρώνεις με Leasing 4ετίας, σαν να το αγοράζεις, αφού δίνεις το 92% των χρημάτων της λιανικής του
- 4 στα 5 μοντέλα έχουν δισκόφρενα πίσω & το πρώτο (i20) έρχεται με ταμπούρα - Διπλή συμμετοχή για το Hyundai i20, που έχει το καλύτερο φρενάρισμα στην κατηγορία (36,4 μέτρα) - Αν και ζυγίζει 1,5 τόνο φρενάρει πολύ καλά το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot 208 (36,4 μέτρα) - Στην 5άδα είναι επίσης τα SEAT Ibiza FR & Opel Corsa
- Ίδια πλατφόρμα (με βελτιώσεις) και βασικές διαστάσεις, νέο design - Με χαμηλή κατανάλωση λες και είναι «full» υβριδικό (5,5 λτ./100 χλμ.) - Μετεξεταστέο στο τεστ φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 46,1 μ.) -«Made in Japan» από 18.450 ευρώ και με έκδοση 4Χ4