Η υπερστροφή είναι η βασική αντίδραση υπό μεγάλη πίεση αλλά ελέγχεται χάρη στο πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης.
Κατασκευασμένο με βάση θεμελιώδεις αρχές της σπορ αυτοκίνησης (πισωκίνητο, κινητήρας μπροστά, πολύ καλό ζύγισμα του βάρους κ.λπ.) το Nissan 350Z και ειδικότερα το Roadster διεκδικεί και κερδίζει με ευκολία μια περίοπτη θέση στην καρδιά αυτών που το γνωρίζουν από κοντά. Η σχεδίαση είναι "αιχμηρή" με όλη τη σημασία της λέξης και μαρτυρά πόσο "καλοακονισμένα" είναι και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Στο δρόμο συμβαίνει αυτό ακριβώς που ο καθένας περιμένει: δηλαδή αρκετά καλό πέρασμα της ισχύος στο δρόμο αλλά και άμεση υπερστροφή σε κάθε είδους δρόμο εάν ζητηθεί. Win Εμφάνιση, ήχος και λειτουργία κινητήρα, σπορ στήσιμο Lose Το εσωτερικό ίσως έπρεπε να είναι πιο ευφάνταστο σχεδιαστικά Λειτουργία οροφής Αρχικά απαγκιστρώνεται η οροφή από το παρμπρίζ με μια κεντρικά τοποθετημένη λαβή και η υπόλοιπη διαδικασία γίνεται ηλεκτρικά μέσω διακόπτη σε θέση "κάλυψη-απόκρυψη" αριστερά και κάτω από το τιμόνι. Xρόνος ανοίγματος: 17,25 Χρόνος κλεισίματος: 17,24
To ανοικτό 350Ζ μαγνητίζει τα βλέμματα.
Το σημείο αναφοράς Είναι η μοναδική αίσθηση που έχεις ότι οδηγείς ένα καθαρόαιμο, ένα όχημα ξεκάθαρα σπορ.