Ειδική κλειδαριά για την τάπα και το πορτ μπαγκάζ διέθετε και το Toyota MR2 προσφέροντας μια καλοσχεδιασμένη λύση συνολικά.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι ακόμη και όταν πρόκειται να απομακρυνθούν αρκετά από το σταθμευμένο κάμπριο αυτοκίνητό τους επιλέγουν να το αφήσουν εκτεθειμένο με ανοικτή την οροφή. Η καμπίνα μπορεί να γίνει λοιπόν έρμαιο των διαθέσεων κάποιων αδιάκριτων βλεμμάτων και έτσι αποφασίσαμε να ελέγξουμε ορισμένα στοιχεία όπως τους αποθηκευτικούς χώρους που κλειδώνουν κ.λπ. Τα περισσότερα οχήματα λοιπόν (11 από τα 14) διαθέτουν ντουλαπάκι που κλειδώνει ή έστω κάποια ανάλογη θήκη (π.χ. το Streetka ανάμεσα στα καθίσματα), στην οποία μπορούν να ασφαλιστούν με κλειδί κάποια αντικείμενα ή έγγραφα. Ενδιαφέρον προκαλεί ακόμη το γεγονός ότι σε πολλά αυτοκίνητα η τάπα αλλά και άλλα στοιχεία όπως το ντουλαπάκι ασφαλίζονται με το κεντρικό κλείδωμα (BMW Z4, Renault Megane CC κ.λπ.). Ακόμη πολλά αυτοκίνητα έχουν τη λαβή για το πορτ μπαγκάζ κρυμμένη μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού το οποίο κλειδώνει (MR2 και Smart roadster) ενώ σε ορισμένα αυτοκίνητα υπάρχει ειδική κλειδαριά κοντά στο κάθισμα του οδηγού για την ασφάλιση του πορτ μπαγκάζ (Beetle και MR2). Μια έξυπνη λύση για παράδειγμα για το άνοιγμα του εμπρός καπό συναντήσαμε στο Mini το οποίο διαθέτει τη σχετική λαβή όχι σε παραδοσιακή θέση αλλά στα πόδια του συνοδηγού (πιστέψτε μας, χρειάζεται χρόνο να το βρεις εάν δεν το ξέρεις).