Η εντολή από τη διεύθυνση του περιοδικού ήταν σαφής: "Για τον φετινό Γύρο με τα κάμπριο θέλουμε να δώσουμε στο κοινό κάτι διαφορετικό". Έπειτα από πολλά meetings ορίστηκε μια σειρά από δοκιμές, μετρήσεις και αξιολογήσεις. Συχνά, παρουσιάζοντας μαζικά μια σειρά από κάμπριο αυτοκίνητα, εστιάζουμε στις επιδόσεις, τη σχεδίαση ακόμη και τους χώρους που έχει να επιδείξει κάθε αυτοκίνητο. Λάθος! Όπως και να το κάνουμε, η οδήγηση ενός κάμπριο οχήματος ανεξαρτήτως εταιρείας είναι μια ευχάριστη διαδικασία από μόνη της, άσχετα με το αν το ίδιο το όχημα είναι γρήγορο, ευρύχωρο κ.λπ. Το έχουμε ξαναγράψει, η απουσία της οροφής δημιουργεί έναν κοινό (και ελκυστικό) παρονομαστή, ο οποίος καθιστά επουσιώδεις για πολλούς αγοραστές τις παραδοσιακές μετρήσεις και δοκιμές. "Δηλαδή φέτος δεν θα έχουμε τέτοια στοιχεία στο θέμα;" ρώτησαν οι συντάκτες "με ένα στόμα, μια φωνή" υπολογίζοντας σε κάποια "έκπτωση" στο φόρτο εργασίας μέσα στο καλοκαίρι. Η απάντηση πάγωσε τα χαμόγελα, καθώς μια σειρά από νέες και πρότυπες διαδικασίες ήταν έτοιμες και προστέθηκαν για φέτος. Δείτε λοιπόν και απολαύστε μια σειρά από τυπικές, χρηστικές, σοβαρές και λιγότερο σοβαρές δοκιμές.
Μπορεί να ακούγεται εύκολο να γίνουν οι παραπάνω δοκιμές και μετρήσεις αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν έτσι τα πράγματα.