Η πλαϊνή όψη αναδεικνύει μοναδικά το αρκετά σφηνοειδές σχήμα του Megane CC.
Η Renault έχει εισέλθει δυναμικά στην κατηγορία των κουπέ-καμπριολέ οχημάτων και ο εκπρόσωπός της είναι το Megane CC. Η σχεδιαστική σχέση με τα υπόλοιπα Megane (χάτσμπακ, σεντάν κ.λπ.) περιορίζεται στο εμπρός μέρος ενώ ολόκληρο το υπόλοιπο τμήμα του οχήματος είναι γενικά λιτό με ένα αισθητά σφηνοειδές σχήμα ως βασικό χαρακτηριστικό. Η οροφή παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διότι είναι γυάλινη ενώ κάτω από αυτή μπορούν να φιλοξενηθούν τέσσερις ενήλικες με μικρές μόνο παραχωρήσεις σε ό,τι αφορά το χώρο για τα πόδια των πίσω. Το εσωτερικό είναι όμοιο με αυτό των υπόλοιπων Megane και ικανοποιεί σχεδιαστικά αλλά κυρίως από πλευράς υλικών. Στη βασική έκδοση των 1,6 λίτρων η παροχή 115 ονομαστικών ίππων μπορεί να μην εντυπωσιάζει σαν αριθμός αλλά αποδεικνύεται καλή για το βάρος του αμαξώματος. Win Εξωτερική εμφάνιση, χώροι επιβατών αλλά κυρίως αποσκευών Lose Κάποιοι τριγμοί από την οροφή, μέτρια αίσθηση τιμονιού Λειτουργία οροφής Η οροφή του Megane είναι από τις πιο εντυπωσιακές, διότι είναι γυάλινη σε ένα πολύ μεγάλο τμήμα της. Και εδώ δεν χρειάζεται απαγκίστρωση και η διαδικασία γίνεται χωρίς άλλη ανθρώπινη συμμετοχή πέρα από το πάτημα ενός μπουτόν. Xρόνος ανοίγματος: 16,52 Χρόνος κλεισίματος: 21,04
Το Renault Megane "ανοίγει πανιά" προς την απόλαυση, καθώς είναι από τα πιο ευχάριστα κουπέ-κάμπριο της αγοράς.
Το σημείο αναφοράς Βασικό σημείο αναφοράς είναι η εμφάνιση.