Η υπερστροφή είναι η πιο συνηθισμένη αντίδραση σε δρόμο με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης και τότε το MR2 είναι αρκετά διασκεδαστικό.
Το τελευταίο (πάντα αλφαβητικά) από τα οκτώ ρόουντστερ και τα έξι πισωκίνητα οχήματα τα οποία μας συνόδευσαν στον φετινό Γύρο με κάμπριο είναι το MR2. Eστιάζοντας περισσότερο στην οδηγική ευχαρίστηση και λιγότερο στον εντυπωσιασμό μέσω της σχεδίασης, το κάμπριο της Toyota είναι μια επιλογή που κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού ενώ δεν περνά και απαρατήρητο. Η εξωτερική σχεδίαση είναι λοιπόν σχετικά συντηρητική, κάτι που ισχύει και για την εμφάνιση του ταμπλό. Στο δρόμο το όχημα είναι κατά βάση υπερστροφικό ανάλογα και με το δρόμο, όμως ο έλεγχος αυτής της συμπεριφοράς (για την οποία το όχημα έχει "ενημερώσει" από νωρίς) είναι εύκολος χάρη στο καλό σύστημα διεύθυνσης. Win Εμφάνιση έξω, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, στιβαρότητα Lose Εμφάνιση μέσα, ποιότητα υλικών Λειτουργία οροφής Ο οδηγός απελευθερώνει την οροφή μέσω δύο άγκιστρων κοντά στο παρμπρίζ και τη σηκώνει προς τα πίσω μέχρι να αυτή να κρυφτεί εντελώς και να ακουστεί ένα χαρακτηριστικό κλικ που υποδηλώνει ότι το εξάρτημα ασφαλίστηκε (πρακτικά από το σημείο του κατακόρυφου άξονα η οροφή πέφτει μόνη της πλέον). Xρόνος ανοίγματος: 2,84 Χρόνος κλεισίματος: 5,94
Το Τοyota ΜR2 είναι μεν διακριτικό σχεδιαστικά αλλά δεν περνά απαρατήρητο. Σε αυτό συμβάλλουν τα μεγάλα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα.
Το σημείο αναφοράς Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το χαρακτήρα του οχήματος και σε συνδυασμό με τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ευνοεί την εύκολη εμφάνιση υπερστροφής παρά το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.