ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2005
Αφιέρωμα
Με 14 κάμπριο στη Λευκάδα
Μission: Ρύθμιση της πλάτης
Αναζητώντας την βολική στάση
Πόσο πίσω και κάτω μπορεί να πάει η πλάτη του εμπρός δεξιού καθίσματος; Στο VW Beetle Cabrio και σε όλα τα υπόλοιπα τετραθέσια η κλίση μπορεί να φτάσει σχεδόν όσο χρειάζεται κανείς για να… κοιμηθεί.
Ολα τα κάμπριο ανεξαιρέτως θα σας προσφέρουν μια μοναδική θέα προς τον ουρανό και τα άστρα. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι κάποιος θέλει να απολαύσει αυτό που βλέπει σε μια θέση όχι σαν αυτή που έχει όταν οδηγεί. Πόσο μπορεί να ρυθμίσει την κλίση της πλάτης προς το πίσω μέρος; Είναι σαφές ότι όλα τα τετραθέσια της δοκιμής μας (Citroen C3 Pluriel, Mini Cabrio, Peugeot 206 CC και 307 CC, Renault Megane CC και VW Beetle Cabrio) έχουν πολύ μεγάλο προβάδισμα σε αυτή τη δοκιμή. Από τα ρόουντστερ το μόνο το οποίο ξεχώρισε κάπως είναι το Opel Tigra Twin Top, το οποίο έχει χώρο πίσω από τα καθίσματα και έτσι μπορεί η θέα ενός ζευγαριού προς τον ουρανό να βελτιωθεί αρκετά. Από πλευράς ρυθμίσεων όλοι οι τρόποι (μοχλοί ή στρόφιγγες) ήταν βολικοί με εξαίρεση ίσως τους μοχλούς εκατέρωθεν του καθίσματος του Mini με τους οποίους χρειάζεται ίσως κάποια εξοικείωση.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
BMW Z4 2,2
Citroen C3 Pluriel 1,4
Ford Streetka
Honda S2000
Mercedes SLK 200 Kompressor
Mini Cooper Cabrio
Nissan 350Z Roadster
Opel Tigra Twin Top
Peugeot 206 CC
Peugeot 307 CC 2,0
Renault Megane CC
Smart roadster Brabus
Toyota MR2
VW Beetle Cabrio
Μission: "Κάτι διαφορετικό"
Μission: Στεγανότητα
Μission: Θόρυβος
Μission: Ακαμψία
Μission: Πλυστικά
Μission: Σκιάδια
Μission: Το test του αναπτήρα
Μission: "Στο στόχαστρο του διαρρήκτη"
Μission: Έρευνα
Μission: Ρύθμιση της πλάτης
Μission: Love is in the air