Οκέι, μόλις αγοράσαμε ένα νέο κάμπριο και είμαστε έτοιμοι να απολαύσουμε τις χάρες ενός εντελώς διαφορετικού καλοκαιριού. Κι όταν έρθουν ο χειμώνας και οι βροχές, τι θα γίνει; Eνα ζήτημα το οποίο συχνά απασχολεί τους υποψήφιους αγοραστές ενός ανοικτού αυτοκινήτου είναι κατά πόσο εισέρχεται νερό στην καμπίνα από την οροφή και άλλα σημεία του αμαξώματος. Η παρουσία υφασμάτινης οροφής δεν συνεπάγεται αυτόματα ότι κάθε όχημα του είδους θα εμφανίζει ευπάθεια στον τομέα αυτό ενώ ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι πρακτικά ούτε η παρουσία μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής αποτελεί εγγύηση! H δοκιμή Aρχικά είχε προγραμματιστεί να γίνει ψεκασμός νερού σε επίμαχα σημεία (του αυτοκινήτου) με ειδικό πιεστικό, ωστόσο με αυτή τη μέθοδο οι δοκιμαστές (αυτοί που ήταν μέσα δηλαδή) θα έπρεπε να κάνουν 14 μίνι ντους σε μία μέρα. Πρακτικά τα περισσότερα οχήματα δεν μπορούσαν να αντισταθούν σε αυτή τη δοκιμή και έτσι προωθήθηκε η λύση του αυτόματου πλυντηρίου, η οποία εξασφαλίζει ίδια ποσότητα νερού και σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Πρόβλημα αντιμετώπισαν κυρίως το Nissan 350Z, το Toyota MR2 και το Peugeot 307 CC και λιγότερο τα Citroen Pluriel, Ford Streetka και Peugeot 206 CC.