Στα περισσότερα κλειστά αυτοκίνητα το νερό από τα πλυστικά του παρμπρίζ τρέχει από τα πλαϊνά αυλάκια και μπαίνει στο εσωτερικό. Φανταστείτε τι γίνεται σε οχήματα χωρίς οροφή. Μία από τις πιο συνηθισμένες -άβολες- στιγμές σε ένα κάμπριο όχημα είναι όταν τίθενται σε λειτουργία οι ψεκαστήρες νερού για τον καθαρισμό του παρμπρίζ. Η σχετική δοκιμή έδειξε ότι εν στάσει δεν υπήρξε αυτοκίνητο του οποίου οι επιβάτες να μην βραχούν ενώ στο Peugeot 307 CC έδειξαν να επηρεάζονται περισσότερο αυτοί που κάθονταν στο πίσω κάθισμα. Το δεύτερο σκέλος της εν λόγω δοκιμής αφορούσε την ίδια κίνηση (ψεκασμός νερού) αλλά εν κινήσει και με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Σε αυτό το κομμάτι στόχος ήταν να δούμε πόσο νερό θα ξεπεράσει τα πλαϊνά αυλάκια του παρμπρίζ. Πιο αποτελεσματικά έδειξαν να είναι τα αυλάκια στo Citroen C3, τη Mercedes SLK, το Smart roadster και το VW Beetle. Όμοιο αποτέλεσμα είχαμε και στα δύο Peugeot, κάτι που οφείλεται στον πολύ ομοιόμορφο και πλατιά διασκορπισμένο ψεκασμό. Ελάχιστο νερό εισήλθε από τα αυλάκια των Μini Cabrio, Οpel Tigra και Toyota ΜR2. Πρωτότυπη λύση αποτελούν τα ακροφύσια του 350Z τα οποία είναι προσαρμοσμένα πάνω στον υαλοκαθαριστήρα και κινούνται μαζί του.
To VW Beetle ενόχλησε τον οδηγό εν στάσει όχι όμως και εν κινήσει.