Η βόλτα με ένα κάμπριο είναι πάντα ευχάριστη. Όταν όμως η οροφή είναι ανοικτή, ο θόρυβος αυξάνεται πολύ. Ναι, αλλά τι σημαίνει "πολύ"; H προσπάθεια να μετρήσουμε τα επίπεδα θορύβου σε ένα ανοικτό αυτοκίνητο και με τα παράθυρα κατεβασμένα αποσκοπεί στο να δείξουμε ότι υπάρχει ένα στοιχείο το οποίο μπορεί να καταστήσει άβολη τη βόλτα με ένα όχημα του είδους. Η επιτυχία της δοκιμής (τα αποτελέσματα είναι φυσικά ενδεικτικά και όχι πιστοποιημένα κατά ISO) στηρίχτηκε στο ότι όλες οι μετρήσεις έγιναν την ίδια ώρα της ημέρας και στο ίδιο ακριβώς τμήμα του προκαθορισμένου δρόμου. Το συμπέρασμα Αυτό που προκύπτει είναι ότι το επίπεδο θορύβου μπορεί να αυξηθεί έως και 20 ντεσιμπέλ (db) όπως φαίνεται χαρακτηριστικά στην περίπτωση της Ζ4, η οποία με κλειστή την οροφή εμφανίζει σχετικά χαμηλό επίπεδο θορύβου ενώ η στάθμη είναι η υψηλότερη με ανοικτή την οροφή. Αντίστοιχα, αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού, τα οποία με ανοικτή την οροφή και σε χαμηλές σ.α.λ. δεν παράγουν πολύ θόρυβο αλλά έχουν αισθητό ήχο από την εξάτμιση (π.χ. 350Z Roadster), δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα είναι πολύ "ήσυχα" με κλειστή την οροφή, και αυτό γιατί η τελευταία μπορεί να λειτουργήσει ως αντηχείο.
Σχετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου εμφάνισε και το Peugeot 206 CC 1,6 στη μέτρηση θορύβου που έγινε με 100 χλμ./ώρα και τέταρτη σχέση στο κιβώτιο. Σημαντικό ρόλο σε αυτή τη δοκιμή διαδραματίζει, όπως είναι λογικό, ο τρόπος με τον οποίο κατευθύνεται ο αέρας στην καμπίνα του κάθε οχήματος.
Το πιο ήσυχο : Nissan 350Z Roadster Το χαμηλότερο επίπεδο θορύβου με ανοικτή την οροφή και τα παράθυρα εμφάνισε το Nissan 350Z Roadster. Φυσικά η μέτρηση έγινε στα 100 χλμ./ώρα, όπου το Ζ δουλεύει "χαμηλά", διότι πιο "ψηλά" γίνεται… πανηγύρι.
Το πιο θορυβώδες:BMW Z4 2,2 Το εξακύλινδρο μοτέρ της BMW Z4 2,2 έχει πολύ έντονο και αισθητό θόρυβο.