Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Πρωτοπόρος ο Ogier μετά από 3 ειδικές

 Σχολιάστε 
1.735 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2024)
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Πρωτοπόρος ο Ogier μετά από 3 ειδικές
3 Φωτογραφίες »

- Νικητής στις 2 από τις 3 πρώτες ειδικές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ο Sebastian Ogier
- Ατυχος ο Katsuta: Κέρδισε την 2η ειδική, αλλά σταμάτησε στον «Ταρζάν» μετά από επαφή με πέτρα
- Μηχανικό πρόβλημα για τον Neuville: Είναι στην 5η θέση, 35,7 δλ. πίσω

Νικητής στις 2 από τις 3 πρώτες ειδικές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ο Sebastian Ogier

Ο Sebastien Ogier έχει προβάδισμα 5,9 δευτερολέπτων έναντι του Adrien Fourmaux στο μέσο της δράσης του σκέλους της Παρασκευής στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς αρκετοί από τους διεκδικητές για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είχαν μηχανικά προβλήματα. Στην τρίτη θέση ο Ott Tanak με 9,8 δλ. διαφορά από τον πρωτοπόρο.

Έχουν ολοκληρωθεί μόλις οι τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές του «Ράλλυ των Θεών» και το διαβόητο, σκληρό, ελληνικό τερέν ανταποκρίνεται στη φήμη του, ότι τιμωρεί τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τα πληρώματά τους. Ανάμεσα στους... πληγέντες, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα οδηγών, Thierry Neuville, ο οποίος εκκίνησε πρώτος και άρα «σκούπιζε» το δρόμο για τους επόμενους, καθώς επίσης και ο Elfyn Evans. Από τις ελληνικές συμμετοχές, εκτός δράσης βγήκαν οριστικά οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος, μετά το τρομακτικό ατύχημα (δείτε εδώ το βίντεο) που είχαν με την Skoda Fabia Rally2 evo της On Sale Rally Team στην πρώτη ειδική του αγώνα.

Ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Ogier, που βρίσκεται στο πρωτάθλημα 27 βαθμούς πίσω από τον Neuville, νίκησε στο πρωινό loop στην SS1 «Ανω Παύλιανη» και στην SS3 «Ταρζάν», αποδίδοντας το προβάδισμά του στην έξυπνη επιλογή ελαστικών, αφού είχε μισά-μισά με μαλακή και σκληρή γόμα, την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι αντίπαλοι προτίμησαν σκληρά ελαστικά. Ο νικητής της SS2 «Δάφνη» Takamoto Katsuta είχε μια επαφή με πέτρα στον «Ταρζάν» που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη.

Μηχανικό πρόβλημα για τον Neuville: Είναι στην 5η θέση, 35,7 δλ. πίσω

Ο Neuville αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Hyundai i20 N από την πρώτη ειδική, έχοντας ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να λειτουργεί με τρεις κυλίνδρους ανά διαστήματα καθ΄ όλη τη διάρκεια του πρωινού σκέλους. Παρά την ατυχία του ο Βέλγος rally man δήλωσε ανακουφισμένος που κατάφερε να μείνει στην 5η θέση, 35,7 δλ. πίσω από τον πρωτοπόρο Ogier.

Ο Fourmaux βρίσκεται στη δεύτερη θέση στην προσωρινή κατάταξη, αφότου «έγραψε» το δεύτερο ταχύτερο χρόνο στον Ταρζάν και πέρασε τον Tanak ο οποίος ήταν δεύτερος στην γενική κατάταξη μέχρι την SS2. Η απόδοση του Fourmaux ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή δεδομένου ότι το M-Sport Ford Puma του λειτουργούσε με ελαττωματική υβριδική μονάδα για μεγάλο μέρος του πρωινού.

Κλείνοντας, το τρίτο πλήρωμα της Hyundai με οδηγό τον Dani Sordo κατέχει την τέταρτη θέση, ανάμεσα στους ομόσταβους Ott Tanak και Thierry Neuville.

Η δράση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 θα συνεχιστεί με το απογευματινό loop των ίδιων τριών ειδικών διαδρομών με τα πρώτα περάσματα να ξεκινούν στις 14:30 ώρα Ελλάδος.


Η απόδοση του Fourmaux ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή δεδομένου ότι το M-Sport Ford Puma του λειτουργούσε με ελαττωματική υβριδική μονάδα για μεγάλο μέρος του πρωινού.
3 Φωτογραφίες »

Η απόδοση του Fourmaux ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή δεδομένου ότι το M-Sport Ford Puma του λειτουργούσε με ελαττωματική υβριδική μονάδα για μεγάλο μέρος του πρωινού.

Γενική κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 μετά την SS3

AutoΤριτη
LEASING COMPARISON